Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název."— Transkript prezentace:

1 Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1114 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhBehaviorální kritéria Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012

2 Behaviorální kritéria (podle lidského chování) Uveďte vždy 2 příklady jednotlivých kritérií zápisem na volný list papíru (po kliknutí se zobrazí nápověda)  Příčiny chování např. zabezpečení práce, zabezpečení volného času  Stupeň připravenosti ke koupi např. nezná výrobek, zná výrobek, je o něm hlouběji informován, zajímá se o něho, je ho žádostivý, má ho v úmyslu koupit, …  Frekvence nákupu např. pravidelná koupě, občasná koupě  Uživatelský status např. neužívá, bývalý uživatel, potenciální uživatel, uživatel poprvé, pravidelný uživatel  Míra užívání např. neužívá vůbec, užívá nepatrně, užívá občas, užívá hojně  Preference užitných vlastností např. kvalita, hospodárnost provozu, servis, úroveň balení, …  Stupeň věrnosti značce např. žádná, střední, vysoká, absolutní  Postoje k výrobku např. nadšený, kladný, indiferentní, negativní, nepřátelský, …

3 Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 3.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 4.ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4.


Stáhnout ppt "Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název."

Podobné prezentace


Reklamy Google