Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 RNDr. Jiřina Oulovská manažerka projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Před zahájením realizace GP doporučujeme
Advertisements

Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Uznatelné výdaje v projektech podpořených ze strukturálních fondů EU v administraci NROS Vyúčtování globálních grantů.
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
DOKUMENTY OD UJEP PřF ÚSTÍ NAD LABEM (dále jen PŘÍJEMCE PODPORY) Pro koordinátory partnerů/škol jsme připravili: Náplně práce Návrh smlouvy DPČ Pracovní.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Školení příjemců Phare 2003 RLZ Finanční zprávy Ing. Kateřina Auerveková NVF Praha.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
FINANČNÍ A ÚČETNÍ SOUVISLOSTI
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecné informace k finanční části seminář pro žadatele – 3. výzva
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Seminář pro příjemce OP LZZ z řad státní správy Finanční část Praha, 3. a 4. prosince 2014 Ing. Martina Tomová Bc. Jana Komrsková, DiS.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
V Praze dne Finanční řízení projektů Výzva 47.
Seminář pro příjemce finanční podpory z OP VK Způsobilé a nezpůsobilé výdaje Jihomoravský kraj Oddělení evropských dotací Březen 2009.
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Finanční část monitorovací zprávy Jiří Haken. 1.Přímé a nepřímé náklady projektu 2.Přílohy monitorovací zprávy 3.Zadání žádosti o platbu 4.Nesrovnalosti.
Mgr. Zita Nidlová Finanční část monitorovací zprávy.
Jana Kopečková Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Markéta Lisová Finanční rámec grantových projektů 3. výzva, oblast podpory 3.2 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Ing. Petra Kalinová Finanční část monitorovací zprávy.
Alena Zítková INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář k výzvě OP LZZ č. 89 – Finanční část Mgr. Lucie Kučerová, Bc. Karel Ritschel oddělení hodnocení.
Porušení pravidel OP LZZ Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn Podporujeme Vaši budoucnost.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Operační program Vzdělávání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Nejčastější chyby zjištěné při kontrole monitorovacích zpráv.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Jana Kopečková Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost OBECNÉ INFORMACE (seminář pro žadatele – 2. výzva, 2. GG PO 1)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Finanční řízení Lenka Geržová
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-17 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Nejčastější chyby partnerů při certifikaci výdajů
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Seminář pro příjemce 4. výzvy 1. GG oblasti podpory 1.3
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
Seminář pro administrátory
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována.
Vyúčtování malého projektu a Závěrečná zpráva
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ RNDr. Jiřina Oulovská manažerka projektu

PROGRAM 14. – Úvodní slovo ředitele společnosti 2.Představení RT 3.Informace o projektu 4.Věcné a finanční řízení projektu 5.Výběrová řízení 6.Dotyková zařízení do škol

Informace o projektu Příjemce podpory je BOXED, s. r. o, Velflíkova 4, Praha 6. Realizační tým projektu

Informace o projektu

Do projektu je zapojeno 50 partnerů s finančním příspěvkem. Rozpočet partnera je tvořen mzdou koordinátora projektu a nákupem dotykového zařízení. Ostatní náklady na partnera jsou financovány z rozpočtu příjemce dotace, tj. zajištění konferencí, vzdělávání pedagogů, konzultace pro ICT metodiky, podpora webinářů pro pedagogy

Informace o projektu Cílem projektu je: zvýšení profesních a osobnostních kompetencí vedoucích pracovníků a pedagogických pracovníků v oblasti využití ICT ve výuce zvýšení a zkvalitnění využití ICT prostředků a technologií ve výuce na ZŠ a SS zvýšení metodické a technické podpory pedagogických pracovníků

Cílové skupiny ředitel/ka školy v roli vedoucího pracovníka koordinátor ICT případně metodik ICT jako hlavní odborník učitel jako realizátor vzdělávání

Klíčové aktivity projektu Mgr. Dagmar Kocichová

Řízení projektu Věcná část podklady pro MZ - monitorovací indikátory tok účetních dokladů pracovní výkazy personalistika pravidla publicity archivace udržitelnost

Vykazování monitorovacích indikátorů prezenční listiny hodnocení vzdělávání od pedagogických pracovníků excelovské tabulky s počty podpořených osob

Publicita projektu logo OPVK se sloganem Investice do rozvoje vzdělávání základní logolink – černobílá varianta a barevná varianta štítky

Finanční řízení projektu

1.Osobní náklady – náklady na mzdy, dokladování, termíny vyplnění pracovního výkazu 2.Mzdové výdaje realizačního týmu, termíny vyplnění 3.Nákup zařízení, dokladování Obsah

1 – Osobní náklady Kapitola rozpočtu : 1.1 Platy, odměny z dohod a pojistné Výdaje na zaměstnance ( DPČ ) hrubé mzdy Výdaje na zákonné odvody z mezd – sociální a zdravotní pojištění Jednotková cena 200 Kč /hod a 660 hodin maximálně za dobu realizace projektu. 1.2 Sociální pojištění - maximální náklady za dobu realizace projekt : Kč 1.3 Zdravotní pojištění – maximální náklady za dobu realizace Kč

1 – Osobní náklady Osoby, které mají v rámci projektu uzavřen pracovně právní vztah (dohodu o pracovní činnosti dále jen DPČ). Předvyplněný vzor DPČ byl zaslán em. Dodržovat finanční částky ve schváleném rozpočtu projektu. Maximální výši jednotkové ceny: 200 Kč /hod. Maximální počet hodin v rámci realizace celého projektu: 660 hodin.

1 – Osobní náklady Pedagogický pracovník – maximálně 1,5 úvazku Výkazy práce – vyplňovat a dokládat každý měsíc Pracovní výkaz vyplnit a poslat ke schválení – nejpozději do 1. následujícího měsíce. Dodržovat přidělený kód partnera – P1 (P2, P3…….P50).

Identifikace projektu, název subjektu,… Identifikace pracovníka a zastávané funkce (odkaz na položku rozpočtu, Koordinátor školy). Údaje o úvazku v projektu, popřípadě o zapojení do dalších projektů v téže organizaci či u partnera. Nepřekročení úvazku pracovník potvrzuje podpisem výkazu práce, případně doložením čestného prohlášení. Časový rozsah práce dle smlouvy podrobný popis činností. 1 - Pracovní výkaz

Pracovní výkaz

1 – Osobní náklady pracovním výkazem výplatní páskou (mzdovým listem) dokladem o úhradě čisté mzdy – bankovní výpis, provozním účtem a refundací z projektového účtu dokladem o úhradě zákonných odvodů - bankovní výpis, provozní účet, refundace z projektového účtu) Dokladování mzdových nákladů:

2 – Mzdové výdaje realizačního týmu Mzdové výdaje – přílohy č. 2 – zveřejněna na www odkaz pracovní výkaz – ( již zmiňován dříve viz příloha č. 1 ) výplatní páska Do tabulky Mzdových výdajů se vyplní odkaz na položku rozpočtu : (Vzor)  měsíc, jméno, funkce, druh PP, hrubá mzda, počet odpracovaných způsobilých hodin, čistá mzda, pojistné, data úhrad, celkový náklad. Viz tabulka Mzdové výdaje. Viz tabulka Mzdové výdaje (příl. č. 2)  termín zaslání tabulky Mzdových výdajů příjemci podpory – do 1. dne následujícího měsíce – stejně s výkazem.

Rozpis mzdových výdajů

3 – Nákup zařízení V rámci kapitoly rozpočtu budou na základě výběrového řízení pořízena dotyková zařízení. V maximálně ceně jednoho kusu dotykového zařízení Kč včetně DPH. Nepřekročit stanovený počet jednotek v rozpočtu. DŮLEŽITÁ JE JEDNOTKOVÁ CENA včetně DPH !!!

3 – Nákup zařízení dokladování nákupu zařízení – objednávkou, fakturou a úhradou, objednávka – viz příloha č. 3 VZOR Objednávky, bude na dotek.dumy, faktura – účetní doklad, originál musí obsahovat vždy označení projektu, nutno prvotní doklad (fakturu) mít vždy s podpisovým záznamem např. „Schválil“ a „Zaúčtoval“, k nákladovým fakturám je nutné dokládat likvidační listy/košilky

Vzor objednávky

3 – Nákup zařízení Faktura i objednávka musí obsahovat závazek dodavatele k archivaci a kontrole dokumentů! Doporučený text:  Závazek dodavatele k archivaci a kontrole dokumentů. V rámci projektu registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ „Dotkněte se inovací“.  Poskytovatel finančních prostředků, z kterých je tato služba (zboží) hrazena, požaduje uchování tohoto a souvisejících dokladů (např. faktury, smlouvy) námi i všemi našimi partnery a dodavateli minimálně do roku 2025.

3 – Nákup zařízení Dokladování způsobilého nákladu na pořízení dotykového zařízení:  Kopií nákladové faktury (s textem o archivaci a kontrole dokumentů)  Objednávkou (s textem o archivaci a kontrole dokumentů)  Bankovním výpisem prokazujícím příslušnou úhradu. Bankovní výpis musí být z toho účtu, ze kterého byla úhrada skutečně provedena (tj. dokladuje platbu přímo na účet dodavatele uvedený na faktuře pod variabilním symbolem faktury) Jestliže platba byla provedena nejprve z provozního účtu a pak refundována z projektového – nutno doložit výpisy z obou účtů.

3.Podezření na porušení rozpočtové kázně (dále jen PRK)

porušení podmínek výběrového řízení opakované nedoložení požadovaných dokladů nezpůsobilé výdaje dle Příručky pro příjemce neodůvodněné výdaje nehospodárné výdaje mylné platby Podezření na PRK

Nezpůsobilý výdaj hlášení na místně příslušný Finanční úřad, krácení příslušné žádosti o platbu, Mylná platba hlášení na místně příslušný Finanční úřad Příjemce je povinen okamžitě po zjištění chyby vrátit danou částku na projektový účet a informovat poskytovatele v nejbližší monitorovací zprávě. Řešení PRK

4.Přílohy monitorovací zprávy

Pracovní smlouva Výplatní listina, výplatní páska, mzdové listy  nebo sjetina z IS Výpis z projektového/provozního účtu  nebo sjetina z personálního IS  nebo čestné prohlášení zaměstnanců Pracovní výkazy IR – mzdové výdaje Mzdové výdaje

Přehled účetních dokladů ke všem přímým způsobilým výdajům projektu dokládaným v rámci dané MZ (výdaj musí věcně souviset s monitorovaným obdobím). Obsahuje soupis všech účetních dokladů bez ohledu na hodnotu účetního dokladu. Seznam účetních dokladů

Kopie přiložených dokladů je nezbytné označit číslem dokladu v účetním systému (stačí zvýraznit), které je uvedeno v příloze/ na listu „Doklady k doložení“. Originály dokladů musí být označeny reg. číslem projektu. Předkládají se pouze kopie účetních dokladů s částkou uvedenou na dokladu přesahující Kč, viz list „Doklady k doložení“. K fakturám nutno dokládat podpisový záznam (likvidační list/košilka). Kopie účetních dokladů

Partner s finančním příspěvkem:  Způsob proplácení je zakotven v partnerské smlouvě.  Financován ex-ante (zálohami) - musí mít projektový účet. Projektový účet

5.Řazení dokumentů v rámci MZ

Názvy souborů: u výpisu z proj. účtu VU_zkratka partnera/příjemce_rrmm u výpisu z provozního účtu VUO_zkratka partnera/příjemce_rrmm u refundace VU_zkratka partnera_rrmm (číslo výpisu z projektového účtu, kdy, refundace proběhla_REF_pořadové číslo refundace) u výdajového pokladního dokladu VPD_zkratka příjemce_číslo dokladu Specifika dokladování na CD

Mzdové výdaje – v dané podsložce příjemce nebo partnera ukládejte soubory se zkratkou MV_rrmm_název dokladu, případně se jménem zaměstnance. Specifika dokladování na CD

Varianta A Výkazy práce – v dané složce „06_VykazyPrace“ vytvořte podsložku s měsícem, ke kterému se výkazy práce budou vztahovat, následně v podsložce s měsícem, do vytvořených podsložek ukládejte soubory s názvem VP_rrmm_zkratka příjemce nebo partnera. Výkazy práce se skenují do jednoho souboru vždy za jeden měsíc a za příjemce a každého partnera zvlášť. Výkazy práce musí být v souboru řazeny abecedně podle příjmení zaměstnanců. V IR musí být zaměstnanci uvedeni ve tvaru Příjmení Jméno Titul. Specifika dokladování na CD

Smlouvy - v dané složce „07_Smlouvy“ vytvořte podsložku s názvem příjemce nebo partnera, do dané složky ukládejte soubory s názvem SM_Prijmeni_PS nebo DPC nebo DPP Specifika dokladování na CD

Děkuji za pozornost RNDr. Jiřina Oulovská BOXED, s. r. o Jenečská 1304, Unhošť

Děkuji za pozornost RNDr. Jiřina Oulovská