Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy na společnou práci
Advertisements

Slovní úlohy o společné práci
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – společná práce 3 VY_42_INOVACE_29 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
VY_42_INOVACE_28_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
FYZIKÁLNÍ VLASTNOSTI NEROSTŮ HUSTOTA A TVRDOST VY_32_INOVACE_01_23.
Hra na využití poměru 1 : 2 : 4 VY_42_INOVACE_06_01.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Slovní úlohy Sčítání a odčítání do VY_32_INOVACE_15_05 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření.
Geometrický význam vzorců VY_42_INOVACE_11_01. (a + b) 2 a a b b Pozoruj vyjádření obsahu čtverce o straně (a +b) (a + b) 2 = a2a2 b2b2 ab a 2 + ab +
Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového.
Matematické hry Vetřelec, Bludiště Násobky přirozených čísel, čísla složená, prvočísla VY_42_INOVACE_07_01.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
Jak překonat únavu VY_32_INOVACE_16_36.  Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace  Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ 
LIST VY_32_INOVACE_13_23. Funkce listů: Fotosyntéza Fotosyntéza Dýchání Dýchání Odpařování Odpařování průduchy Pomocí interaktivní učebnice nakladatelství.
Krychle a kvádr VY_42_INOVACE_12_02.
Druhy čar Technické kreslení VY_42_INOVACE_01_02.
THALETOVA VĚTA VY_42_INOVACE_13_02.
Druhy a dvojice úhlů Konvexní, nekonvexní, ostrý, tupý, pravý, přímý, plný Vedlejší, vrcholové, souhlasné, střídavé VY_42_INOVACE_09_02.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Zobrazení bodů, útvarů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary
NOTA PŮLOVÁ.
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
KUŽEL A JEHO POVRCH VY_42_INOVACE_ 31_02.
Další vlastnosti nerostů
Převody jednotek obsahu
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Složené slovní úlohy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Druhy trojúhelníků, těžnice, výšky, střední příčky
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Plánované rodičovství
STOPKOVÝTRUSNÉ HOUBY VY_32_INOVACE_05_23.
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Teplo Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_01_32.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Polovina Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné používání.
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
CVIČÍME PAMĚŤ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření. Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Převody jednotek délky
Bezpečně na silnici VY_32_INOVACE_20_03
Slovní druhy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné používání.
Slovní úlohy o společné práci − 2
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Slovní úlohy na společnou práci
Slovní úlohy o společné práci − 2
Fotografie jsou z archivu autora..
MEZOPOTÁMIE Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: MEZOPOTÁMIE.
KOŘEN VY_32_INOVACE_12_23.
Složené slovní úlohy o n více, o n méně
Školník Kulda je jednička
NOTA OSMINOVÁ.
Notová osnova.
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
PLOŠTĚNCI Ploštěnka mléčná VY_32_INOVACE_09_23.
tato práce je šířena pod licencí cc by-sa 3
Transkript prezentace:

Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01

Opakování – převody jednotek času Převeď: 1 h = min 1 min = h 5 min = h 10 min = h 12 min = h 15 min = h 20 min = h 30 min = h 45 min = h 50 min = h 60

Opakování – převody jednotek času Převeď na minuty: 0,75 h = 6 min 36 min 40 min 70 min = 1 h 10 min 25 min 19 min 135 min =2 h 15 min 45 min

Traktorem starší výroby je pole obděláno za 15 hodin. Novější a výkonnější traktor pole stejné rozlohy obdělá za 10 hodin. Za jak dlouho by pole obdělaly oba traktory zároveň? Zápis: Starý traktor ………… Nový traktor ………… za 15 h za 10 h Společně ……….. za x h Starý traktor za 1 hodinu Nový traktor za 1 hodinu za 1 hza x h Za x hodin má být obděláno celé pole. Rovnice:

/. 30 3x + 2x = 30 5x = 30 / :5 x = 6 Zkouška: za 6 h 1 celé pole Odpověď: Oba traktory společně obdělají pole za 6 hodin.

Dvě dělnice připraví určitý počet krabic k odbavení za 12 hodin. Zkušenější z nich by tuto práci sama zvládla za 18 hodin. Za jak dlouho by krabice k odbavení nachystala dělnice, která se v této práci teprve zaučuje? Zápis: Obě dělnice …………………… Zkušenější dělnice…………… Druhá dělnice ………………… 12 h 18 h x h za 1 hza 12 h Rovnice:Zkouška: Odpověď: Druhá dělnice sama připraví krabice za 36 hodin.

Firma A je schopna splnit zakázku za 18 dnů, firma B ji dokáže splnit za 9 dnů. Za kolik dnů bude zakázka splněna, když na ní pracuje firma B sama 3 dny a další dny pracují na zakázce obě firmy společně? Zápis: Firma A …………..18 dní Firma B ………….. 9 dnů Společně …………. x dní za 1 den za 3 dnyza x dní Rovnice:Zkouška: Odpověď: Obě firmy budou společně pracovat 4 dny, zakázka bude splněna za 7 dnů.

Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Slovní úlohy o společné práci Autor: Mgr. Miroslava Málková Vytvořeno: 1. ledna 2013 Ročník: 8.,9. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Číslo a proměnná Téma: Slovní úlohy řešené rovnicí Pomůcky: notebook, dataprojektor Anotace: Vzdělávací materiál je určen k vysvětlení řešení úloh o společné práci. V úvodu je doplněn několika příklady na převádění jednotek času. Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Texty jsou vlastní originální tvorbou autora Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu jsou součástí softwaru Microsoft® Office.