Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/21.3403 Číslo a název klíčové aktivityIII/2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VÝTVARNÉ TECHNIKY Temperová malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Akrylová malba „alla prima“
Figurální malba pomocí projekce
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
VÝTVARNÉ TECHNIKY Akční malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Malba akrylovými barvami
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Impresionismus Název školy
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Pavel Gabrhel ak. soch. Název prezentace (DUMu): 9) Základy malby, techniky a postupy Název sady: Výtvarná příprava.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Impresionismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Merkur Sluneční soustava Název školy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Rozklad světla optickým hranolem
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Design Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Leonardo da Vinci Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Teplé a studené barvy Název školy
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Náhoda Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Návrhové skici-použití výtvarných technik
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Piet Mondrian Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Dálkoměr Optické přístroje Název školy
Neutronová hvězda Vesmír Název školy
Sochy a plastiky Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Zapojování rezistorů Řazení rezistorů Název školy
Autor výukového materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Elektrické napětí Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Výroba elektrické energie
Elektromagnetická indukce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Uran Sluneční soustava Název školy
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: Malba Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_4_20 Autor:Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:Výtvarná výchova Ročník:6. – 9. Vzdělávací oblast:Umění a kultura Vzdělávací obor:Výtvarná výchova Tematický okruh: Rozvíjení smyslové citlivosti, Uplatňování subjektivity, Ověřování komunikačních účinků Téma: Prvky vizuálně obrazného vyjádření, Typy vizuálně obrazných vyjádření, Komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření Druh učebního materiálu:Prezentace Potřebný čas pro výuku DUM: 15 min prezentace, samostatná práce žáků 75 min Anotace / Metodický list: Prezentace má sloužit jako motivační úvod k výuce výtvarné výchovy. Poskytuje žákům základní informace o malbě. Součástí prezentace jsou pokyny k samostatné tvůrčí činnosti žáků.

Výtvarná výchova Malba Zvětšené detaily

Malba Malba je technika nanášení barev v souvislé vrstvě na podklad, zpravidla pomocí štětce. Ve výtvarném umění jde o nejdůležitější techniku malíře. Podle charakteru malby, použitých materiálů či podkladu se malba dělí na několik základních malířských technik.

Používané materiály Olejové barvy → olejomalba Temperové barvy (dříve vaječná tempera) Akrylové barvy Vodové barvy → akvarel, kvaš Plátno, dřevo, sololit, papír

Bohumil Kubišta: Hypnotisér, (olejomalba na plátně)

Carlos Botelho: Blok starých domů, (tempera na plátně)

Jitka Anlaufová:Pavučina, (akryl na plátně)

Rudolf Rabatin: Stromy II., (akvarel)

Úkol pro tebe: Vytvoř obraz malovaný temperami na téma „Zvětšené detaily“. Budeš potřebovat fotografie zvířat ( z kalendáře nebo časopisu), šablonku se čtvercovým výřezem o straně 5cm, čtverec z bílého kartonu o straně 40 cm, temperové barvy, paletu, kelímek na vodu, štětce, tužku, papírovou pásku a dobrou náladu.

Papír A4 5cm ŠABLONA

Přilož šablonu s otvorem na fotografii a pohybuj s ní po obrázku, dokud nenajdeš zajímavý detail. Připevni šablonu na fotografii papírovou páskou, aby se neposunovala. Vybraný detail zvětši na čtvercový karton o straně 40 cm.

Předkresli si tužkou důležité body. Pracuj temperovými barvy, používej různé techniky práce se štětcem (tupování, krátké i dlouhé tahy), používej štětce různých velikostí.

Úkol pro celou třídu: Vystavte obrazy na chodbě školy. Ptejte se spolužáků, zda z detailu poznají, jaké zvíře jste malovali.

vlastní foto

Použité zdroje: Malba  online . Wikipedie  citováno .Dostupné z WWW:  .