OBLAST PODPORY 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání globální grant:Zvyšování kvality ve vzdělávání v Ústeckém kraji II seminář pro žadatele 14.2.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROJEKT „Okna technickým oborům dokořán“ registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím.
Advertisements

ZAMĚŘENÍ globálních grantů Olomouckého kraje Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Seminář pro žadatele v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, červen VÝZVA GG OK.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
JPD 3 Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha.
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
„VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM A POTŘEBY ZAMĚSTNAVATELŮ V REGIONU“
Podpora EVVO v rámci globálních grantů OPVK Ústeckého kraje Praha,
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI globální grant OP VK Ing. Monika Čermáková Bc. Michal Hnízdo Porada ředitelů škol a školských zařízení.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Aktuálně k Operačnímu programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost výzva k předkládání individuálních projektů ostatních.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Obecné informace Projektová část Ústí nad Labem, 11. února 2009.
Individuální projekty MZ Globální granty Porada hlavních sester ČR Lékařský dům.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 6. ÚNORA 2012 KRAJSKÝ ÚŘAD LIBERECKÉHO KRAJE.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Využívání Evropského sociálního fondu v oblasti vzdělávání v letech Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR Schola Nova, Praha
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele 2. výzva Krajský úřad Ústeckého kraje Ústí nad.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecné informace Seminář pro žadatele Ústí nad Labem, 20. dubna 2010 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
Cíl a identifikace výzvy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele v 1. výzvě Ústí nad Labem
„Okna technickým oborům dokořán“
Integrovaný regionální operační program
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 3.výzva Ústí n.L TATO PREZENTACE.
Výzva k předkládání žádostí
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výzva k předkládání žádostí
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
Transkript prezentace:

OBLAST PODPORY 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání globální grant:Zvyšování kvality ve vzdělávání v Ústeckém kraji II seminář pro žadatele

alokace pro 2.výzvu v rámci globálního grantu Zvyšování kvality ve vzdělávání v Ústeckém kraji II: ,38 Kč minimální výše podpory: Kč maximální výše podpory: Kč

Příjemci podpory školy a školská zařízení vysoké školy sdružení a asociace škol města, obce a svazky obcí právnické osoby působící ve vzdělávání a kariérovém poradenství odborové organizace a organizace zaměstnavatelů, profesní a oborová sdružení

hospodářská komora zaměstnavatelé, pokud v souladu s předmětem své činnosti poskytují plnění v souvislosti s aktivitami, které mohou být předmětem podpory OP VK, nebo s vytvářením nezbytných podmínek pro takové aktivity nestátní neziskové organizace

Cílové skupiny žáci škol a školských zařízení pracovníci škol a školských zařízení vedoucí pracovníci škol a školských zařízení

Podporované aktivity 1.Podpora realizace kurikulární reformy škol a školských zařízení podpora aktivit zaměřených na rozvoj a zkvalitňování počátečního vzdělávání s důrazem na zlepšení klíčových kompetencí absolventů garantujících uplatnitelnost na trhu práce a zvýšení motivace k dalšímu vzdělávání

2.Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních podpora tvorby výukových materiálů pro odborné předměty v cizím jazyce včetně e-learningových programů cizích jazyků podpora výuky méně frekventovaných cizích jazyků (včetně e-learningu) – na základě otevřenosti trhu práce, vzniku průmyslových zón se zahraničními investory, podpory exportu, podpory rozvoje cestovního ruchu

podpora aktivit vedoucích k využívání praktického jazyka v reálné situaci (využívání videokonferencí, řešení odborných zadání několika školami včetně zahraničních ) podpora úzké spolupráce se sociálními partnery regionu – cizí investorské firmy vyžadující přiměřenou znalost cizího jazyka

3.Zlepšování podmínek pro využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech pro žáky i pedagogické pracovníky, a to i mimo vyučování spolupráce škol, které vyučují stejné nebo obdobné obory vzdělávání v oblasti využívání ICT a vzájemné sdílení vytvořených produktů

4.Spolupráce institucí počátečního vzdělávání se státní správou a samosprávou s možností uplatnění inovativních forem spolupráce včetně zapojení škol do komunitního rozvoje podpora komunitní funkce škol zejména na území měst a obcí

podpora aktivit vedoucích k nastavení efektivní komunikace, propagace komunitních idejí včetně využití vzdělanostního a sociokulturního potenciálu školy jako centra informací a dalšího vzdělávání

5.Rozvoj kariérového poradenství ve školách, včetně vyhledávání žáků ohrožených nesprávnou volbou nebo předčasným odchodem ze systému vzdělávání podpora inovativních a netradičních aktivit vedoucích k pozitivní motivaci žáků ZŠ včetně zapojení potencionálních zaměstnavatelů

podpora spolupráce kariérových poradců na školách a u zaměstnavatelů podpora zlepšení dostupnosti informací a kariérového poradenství pro žáky ZŠ z hůře dostupných oblastí regionu

6.Podpora škol v oblasti evaluace, nabídka evaluačních nástrojů a ověřování klíčových kompetencí žáků za účelem zvyšování kvality vzdělávání podpora tvorby nástrojů k porovnání přidané hodnoty získané žáky jednotlivých škol v Ústeckém kraji ve shodných oborech

podpora aktivit vedoucích k organizování zkoušek ve spolupráci s cechy a s dobrozdáním pro zaměstnavatele o úrovni kvalifikace žáka v daném oboru podpora aktivit vedoucích k vývoji a ověřování nástrojů a metodik pro hodnocení a rozvoj vybraných kompetencí (zejména čtenářské a komunikační gramotnosti) pro cílové skupiny žáků podpora zapojení se škol do ověřování klíčových kompetencí žáků

7.Rozvoj podnikatelských znalostí, schopností a dovedností žáků v počátečním vzdělávání podpora tvorby mezinárodní spolupracující sítě k přenosu dobrých zkušeností ze zahraničí a rozvinutí aktivit žáků s ostatními členskými zeměmi EU

podpora aktivit zaměřených na motivaci žáků a zejména učitelů k systematickému rozvíjení podnikavosti podpora aktivit vedoucích k využití lektorů z podnikatelského prostředí podpora praxí žáků v podnikatelských prostředích

8.Rozvoj kompetencí žáků ve vzdělávání pro udržitelný rozvoj podpora praxe žáků v environmentálně nebo EVVO orientovaných projektech. podpora realizace výuky ve venkovním prostředí

V rámci předkládaných projektů budou podporovány pouze výše uvedené aktivity a podaktivity. V rámci předkládaných projektů nebudou podporovány aktivity spočívající ve vytváření: portálových řešení profilů resp. katalogů profilů řemesel nebo oborů katalogů technologických profilů zaměstnavatelů

Klíčové aktivity musí být v přímé vazbě na podporované aktivity, časově vymezené a uspořádané do logických celků vedou k naplnění cílů projektu výdaje spojené s jejich realizací musí být vzájemně provázány s rozpočtem žadatel specifikuje v benefitové žádosti na záložce Klíčové aktivity

činnosti týkající se projektového řízení, vedení účetnictví, publicity či monitoringu nesmí být samostatnou aktivitou, neuvádí se ani v rámci popisu jednotlivých klíčových aktivit (tyto činnosti se popisují v záložce Popis projektu/Vnitřní postupy řízení a organizace)

Monitorovací indikátory oblast podpory 1.1 – 2. výzva/ etapa GG přehled indikátorů, které žadatel vyplňuje v žádosti Kód ind.Indikátor Počet podpořených osob v počátečním vzdělávání celkem – dětí, žáků Počet podpořených osob – pracovníků v dalším vzdělávání Počet podpořených osob – poskytovatelé služeb Počet nově vytvořených/inovovaných produktů Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ŽP Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ICT

Specifická kritéria Vazba projektu na Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Ústeckého kraje Udržitelnost aktivit projektu Podpora netradičních forem vzdělávání Synergie aktivit projektu s Regionálním operačním programem NUTS2 Severozápad nebo jinými OP

Seznam a řazení příloh k žádosti povinné: příloha č.1 - Doklad o právní subjektivitě žadatele příloha č.2 - Stanovisko zřizovatele příloha č.3 - Analýza/šetření potřebnosti realizace projektu příloha č.4 - Popis aktivit v době udržitelnosti nepovinné: příloha č. 4 - Čestné prohlášení o zařazení projektu do IPRM podrobnější popis klíčových aktivit nebo podrobnější komentář k rozpočtu

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Martina Pražáková