 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Z ÁKLADNÍ POJMY V ÚČETNICTVÍ ODBĚRATEL – DODAVATEL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pecková. Dostupné z Metodického.
Advertisements

Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
Otázky a odpovědi Sekce veřejných knihoven SKIP
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Prezentace studentské společnosti FimArt, o. s. – FimArt, o. s. – studentská společnost.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Pot Luck Podnik vedený dětmi. Po zvolení vedení přišel čas na vymýšlení toho co budeme prodávat, jméno firmy a loga.
Lidská společnost digitálního věku
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Krajská konference EVVO Projekt Lísky-„Poctivě vyrobené“ a žákovská soutěž o fiktivní regionální firmu Barbora Hnátková Hana Ollerová ZŠ Vsetín,
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_15_Slovní.
Ing. Petr Bačík, Ph.D..  Pohledávky za upsaný vlastní kapitál  Stálá aktiva  dlouhodobý nehmotný majetek  dlouhodobý hmotný majetek  dlouhodobý.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E19.11 Ročník1. ročník.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
2 Marketingové koncepce
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Psychologie reklama.
Projekt: Šance pro každého žáka
Základní formy prodeje
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
NÁLEŽITOSTI OBCHODNÍHO DOPISU 1
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu

Cena (druhy, změny) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Marketingový plán společnosti
Obráběcí CNC centra VY_32_INOVACE_39_794
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Majetek podniku - Aktiva
Digitální učební materiál
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Kalkulace nákladů pro více výrobků
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Windows – práce s okny VY_32_INOVACE_32_641
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Daňové přiznání k dani z příjmů fo
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Transkript prezentace:

 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu Minipodnikání na ZŠ.  V našem minipodniku pracují dvě skupiny:  Kluci ze sedmých tříd vyrábějí obrázky na trička.  Dívky a chlapci z osmých tříd zhotovují fotokalendáře.

 Vyrábět obrázky na bavlněná trička pomocí papírových šablon, foukacích fixů, fixů a sprejů na textil.  Fotit na přání zákazníků - skupinky, různé oslavy, přírodu a na základě fotek tvořit fotokalendáře.  Místo podnikání: Základní škola Město Albrechtice.  Vedení:  Prezident: Adam Tuhý  Finanční ředitel: Michal Šlor  Marketingový ředitel: Michal Kvasnica  Vedoucí výroby: Jonáš Tkaczyk  Ostatní členové: Jana Táborská, Marie Murová, Ondřej Němec, Alexandra Šolcová a Tomáš Včelný

Pozitivní :  Už víme, že dobrá práce stojí hodně času.  Fotíme z profesionálnějšího pohledu.  Jsme více zodpovědní.  Naučili jsme se více komunikovat s lidmi.  Prezident se učil rozhodovat.  Umíme vést peněžní deník a vyplňovat příjmové doklady.  Někteří z nás se naučili pracovat s iPady. Negativní :  Se zákazníky, kteří zrušili objednávku, když jsme měli nakoupený materiál.  Zjistili jsme nevýhody dostupnosti webových stránek zdarma.  S celým podnikáním jsme začali pozdě.  Na práci se nepodílel celý tým, někteří v průběhu odešli.  Nízký prodej a nedostatečná prezentace výrobků.

 Průzkum trhu – dotazníky mezi žáky tříd  Propagace: vytvořili jsme naše logo, vizitky, webové stránky  Prodejní akce:  Linhartovský zámek - velikonoční trhy  ZŠ Město Albrechtice - stánkový a osobní prodej  Městský úřad Město Albrechtice  Ceny výrobků:  Trička: 130 Kč a 150 Kč  Kalendáře: 150 Kč a 180 Kč

Finanční zpráva:  Příjmy z projektu minipodnikání: Kč  Příjmy z prodeje triček: Kč  Příjmy z prodeje kalendářů: Kč  Výdaje z projektu minipodnikání: Kč  Výdaje (trička, kalendáře): Kč  Sponzorský dar Kč  Zisk Kč

 Dosažený zisk použijeme pro naše další vzdělávání.  Dokázali jsme uskutečnit své nápady.  Naše výrobky se líbily a prodávaly se.  Vyzkoušeli jsme si práci v týmu a manažerské pozice. Vize :  Koupíme si autorská práva, tiskařský stroj, program na editaci fotek a kvalitní fotoaparát.  Zlepšíme propagaci – reklamu.  Zkvalitníme výrobky a rozšíříme nabídku.  K podnikání si pronajmeme prostory.

Jsme moc rádi, že jsme měli možnost být součástí projektu Minipodnikání na ZŠ. Děkujeme za pozornost!