PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová
Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2
Jak rychle jezdit? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3
Jak rychle jezdit? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4
Jak rychle jezdit? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5
Jak rychle jezdit? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 6
Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje pět pracovních listů s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě dokáže samostatně rozhodnout, jak přiměřeně reagovat a dodržovat pravidla v různém prostředí v MŠ. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 9
Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – děti řadí obrázky podle rychlosti zároveň na dotykovém zařízení a magnetické tabulce – využití KUMUČe 3. – 6. snímek – děti určují pomocí lišty pera přiřazení prostředí ve školce k dopravnímu prostředku s podobnou rychlostí, kterou se mohou v daném prostředí pohybovat Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 10
Prvky polytechnické výchovy Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 11 Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy