EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Číslo v digitálním archivu školy
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Integrovaná střední škola,Slaný
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Propagace - Promotion -
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Seminární práce z předmětu KMA/MAB Reklama
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
EU_62_A_sada 2_20_M_Penzijní připojištění_Duch Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. AutorMgr. Duchová Renáta Anotace.
EU_62_A_sada 2_03_M_Úspory a půjčky jednotlivce_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková.
EU_62_A_sada 2_04_M_Úspory a půjčky domácnosti_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
EU_62_A_sada 2_13_M_Druhy pojištění_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_19_M_Typy rozpočtů_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Prezentace.
EU_62_B_sada 1_04_M_Platební karta_Poliačíková Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. AutorIng. Jana Poliačíková Anotace.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.18_manipulace Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
EU_62_A_sada 2_19_M_Vkladní knížka_Duch Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. AutorMgr. Duchová Renáta Anotace Prezentace.
EU_62_B_sada 1_03_M_Přímé bankovnictví_Poliačíková
EU_62_B_sada 1_05_M_Bankomat_Poliačíková
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
EU_42_sada1_03_M_Rovinné útvary3_Šeb
EU_12_sada1_01_Inf_Úpravy obrázků 1_Šeb
EU_62_A_sada 1_09_M_Banka_Pol
EU_62_B_sada 1_05_M_Směna_Duch
EU_62_B_sada 2_03_M_Příjmy a výdaje 3_Pol
EU_62_B_sada 1_07_M_Účet_Poliačíková
EU_12_sada1_15_Inf_Word_Práce s obrazci 4_Šeb
EU_12_sada1_16_Inf_Word_WordArt1_Šeb
EU_12_sada1_02_Inf_Úpravy obrázků 2_Šeb
EU_62_A_sada 1_16_M_Výdaje_Pol
Psychologické působení propagace
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
Historie marketingu
Piktogram reklama logo
EU_52_sada 1_18_ZPM_Části tkalcovského stavu_Lich
Základní škola a mateřská škola T. G
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Obchod, trh Základy hospodaření.
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál slouží k získání povědomí o funkci reklamy, druzích reklamy a její historii. Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace Předmět Matematika/Finanční gramotnost Tematická oblast/téma Hospodaření domácnosti/Kde a jak platíme Výsledky vzdělávání Dokázat vysvětlit, kde a jak platíme Klíčová slovaReklama, nabídka a poptávka, historie reklamy, upoutávka Druh učebního materiálu PPT prezentace Typ vzdělávání Střední vzdělávání, 1. ročník Praktické školy dvouleté Ověřeno Datum: Třída: I. PRŠ 2 Zdroj [ online]. [ ]. Dostupné z URL:

Reklama je jakákoliv placená i neplacená forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky, mající za cíl především zvýšení prodeje.propagaceprodeje

DRUHY REKLAMY Druhy reklamy můžeme rozlišovat podle toho, s jakým nástrojem lidské komunikace pracuje. Mezi nejznámější typy patří reklama internetová televizní tisková rozhlasová rozhlasová, mobilní, venkovní propagační.

HISTORIE REKLAMY Slovo reklama vzniklo z latinského „reklamare“ (znovu křičeti) v době, kdy nebyl k dispozici rozhlas, televize nebo dokonce internet. Jeden obchodník přes druhého vychvaloval své zboží (tržiště). První písemný záznam o reklamě se dochoval na hliněné tabulce, kterou archeologové objevili v Egyptě. Stojí na ní: "Zde žiji já, Rinos z Kypru z milosti bohů obdařený uměním vyložit neomylně každý sen." Jde tedy o první čtyři tisíce let starý billboard. S vynálezem knihtisku vzniká tištěná reklama, od té doby jsou známy letáky a tištěné inzeráty. Průmyslová revoluce zahájila období, kdy se reklama začíná vyvíjet taková, jakou ji známe dnes. Výrobky průmyslových podniků potřebovaly odbyt a v roce 1841 vzniká v USA první profesionální reklamní agentura. Zvláště reklamy z První republiky jsou dokladem toho, že s rozmachem sdělovacích prostředků, zvláště pak novin, rostl i objem reklamy.billboardknihtiskuPrůmyslová revoluce První republikynovin

CO NÁS MÁ NA REKLAMĚ UPOUTAT Hlavním cílem reklamy je přesvědčit, ovlivnit, získat co nejvíce zájemců o propagovaný výrobek či službu. Dobrá reklama musí upoutat na první pohled a člověk musí být zcela naplněn zájmem. Musí v ní být něco podmanivého, co nás vede k tomu, abychom danou věc koupili bez pocitu, že z nás chce někdo vytáhnout peníze. Člověk musí mít dojem, že chce pro nás někdo opravdu to nejlepší. Proto se reklama vyjadřuje jasně, stručně, někdy i rýmovačkou, aby si ji člověk zapamatoval a vybavil i později, když už se v médiích neobjevuje. Člověka musí upoutat spojení barev, barevné kombinace, grafika, musí v něm vyvolávat představy, musí šokovat. Musí vždy upoutat takovou skupinu lidí, pro které je určen (ženy- prací prášky). Velkým reklamním trikem je, pokud se v reklamě objevují známé osobnosti (brankář Petr Čech – Adidas, Roman Šebrle- na snídani cereálie), člověk jí více věří. A je na každém z nás, jak se nechá reklamou ovlivnit a zmanipulovat.

OTÁZKY A ÚKOLY KTERÉ REKLAMY TĚ ZAUJALY TAK, ŽE SIS ŠEL ZBOŽÍ IHNED ZAKOUPIT ? VE DVOJICÍCH NAPIŠ DO SEŠITU, KTERÉ REKLAMY ZNÁŠ A CO REKLAMUJÍ. VYSVĚTLI, CO ZNAMENÁ – SKRYTÝ NÁTLAK V REKLAMĚ.