Digitalizační pracoviště Národního technického muzea
Snímání velkoplošným skenerem - předlohy nesmí být potrhané, choulostivější materiály se podkládají fólií
Digitální obraz se hned kontroluje na monitoru
S historickými skleněnými negativy se musí zacházet v rukavičkách
Tady vidíte dokovací část kalibračního přístroje, který má paní Buriánková v pravé ruce
Zde vidíte kalibrační tabulku
Příprava kalibrace - spuštění kalibračního softwaru
...a už se kalibruje...
Fotoatelier v Národním technickém muzeu
Tak toto je ona digitální stěna Better Light, která pracuje na principu skeneru a vloží se místo filmu do středoformátové kamery
Citlivé materiály jako staré stavební výkresy na pauzovacím papíru se dávají na vakuový stůl podložené tkaninou
Stůl se nastaví kolmo na snímací přístroj
Na reprodukcích v popředí získaných z jednoho negativu různými skenery pan Hubička ukázal rozdílné výsledky dosažené pomocí těchto zařízení
Práce s filmovým skenerem
Velkoplošné reprodukce ukazují, kolik informace vlastně skrývají staré skleněné a celuloidové negativy
Na digitalizačním pracovišti Židovského muzea
Obalový materiál firmy Klug
Všechna smítka je nutno šetrně odstranit proudem vzduchu
Zpracování digitalizovaného obrazu v Židovském muzeu