Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF 1 9.1.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koncepce organizace posudkové služby JUDr. Jiří Veselý, Ph.D. ředitel odboru výkonu posudkové služby MPSV.
Advertisements

Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Implementace modelu CAF na MěÚ Fulnek - úvodní vzdělávací kurz pro všechny zaměstnance Městský úřad Fulnek Mgr.Stanislav Loskot, MBA
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
STS/S 10 Obsluha, používání a údržba MPT v jednotce podle návodů k obsluze a interních aktů řízení Zpracováno: Zpracoval: por.Bc. Martin Hrabina.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
Referenční model integrovaného řízení městského úřadu Roman Fišer, ATTIS SOLUTIONS Model je rozvíjen v rámci projektu ATTIS SOLUTIONS za spolupráce MÚ.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
1. WORKSHOP.
Jsou venkovské školy horší než městské?
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Postup aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Členská schůze MAS Nepomuk,
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky 2018 – Mgr. Hana Bodnarová.
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Společenská odpovědnost ve školství
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Marketingový plán společnosti
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Digitální učební materiál
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Autoevaluace z pohledu
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Strategické řízení a plánování ve školách
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Klíčové aktivity projektu
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Stáže M.F.T.A.P. ze dvou pohledů Lucie Mezníková Magistrát města Brna
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Transkript prezentace:

Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF

Postupné zavádění metod kvality ■Analýza pracovních míst a lidských zdrojů ■ Benchmarking ■ CAF – společný hodnotící rámec ■ Prověření úrovně kvality kontaktu s klientem – dotazníková šetření, mystery klient Implementace modelu CAF

Časový průběh zpracovaných zpráv  První sebehodnocení ukončeno v říjnu 2006  V roce 2007 sebehodnotící zpráva zpracována bodovým hodnocením s jemným rozlišením – získáno ocenění v Národní ceně za jakost – zapojení organizace v modelu CAF  Následně hodnocení probíhalo v roce 2008 – cena MV ČR Organizace dobré veřejné služby  V letech 2009 a 2010 nebyla zpráva zpracována, byly vyhodnocovány plány zlepšování Implementace modelu CAF

Implementace modelu CAF  V roce 2011 zahájen projekt „Zvyšování kvality a efektivity poskytovaných služeb“, hrazený z prostředků OP LZZ, který je zaměřen na téma kvality, moderních metod řízení, problematiky efektivnosti, výkonnosti a transparentnosti služeb  Potřeba aktualizovat dosavadní získané informace z předcházejících zpráv CAF  Objektivně zjistit, kam se kvalitativně činnost úřadu vůči zaměstnancům a veřejnosti posunula

Očekávání od hodnocení  Zjišťovány poznatky se zavedením metody u jiných městských úřadů  Podpora vedení města  Sestavení 10 členného pracovního týmu napříč úřadem  Diskuze o potřebě a očekávání výsledků  Seznámení zaměstnanců se zahájením sebehodnocení úřadu  Analyzovat stávající úroveň kvality poskytovaných služeb  Najít rezervy a nedostatky  Zkvalitnit procesy směřující k externím interním klientům  Stanovení silných a slabých stránek dle jednotlivých kritérií Implementace modelu CAF

Plány zlepšování  Pravidelné sestavení plánu zlepšování  Zaměřeny na oblasti, ve kterých dosahoval úřad nejslabších výsledků  Stanoveny konkrétní úkoly  Stanoveny termíny plnění a odpovědná osoba  Nastaveny jako krátkodobé, pravidelná kontrola plnění  Účelem je zkvalitnění práce úřadu a služeb poskytovaných veřejnosti Implementace modelu CAF

Pozitivní výsledky  Pravidelné dotazníkové šetření spokojenosti klientů  Mystery klient  Stanovení vize úřadu  Slabé a silné stránky  Zapojení zaměstnanců do procesů zvyšování kvality poskytovaných služeb, podpora vedení města  Jednotný vizualizační styl úřadu  Zlepšení komunikace v rámci úřadu  Systematické vyhledávání činností a procesů úřadu, které lze zlepšovat s účastí zaměstnanců  Nové webové stránky  Zavedení nových softwarů  Motivační pohovory, řízení lidských zdrojů Implementace modelu CAF

Úspěchy a ocenění  „Šumperkem pod křídly“, 1.místo za interaktivní CD – ROM  „Chytrý úřad“, 1.místo za projekt Systém pohledávek a využití SIPO  Národní cena kvality, „Ocenění za zapojení organizace hodnocení dle modelu CAF“  „O lidech s lidmi“, 2.místo v kategorii komunitního plánování sociálních služeb  2008 – „Zlatý erb“, nejlepší webové stránky kraje  2008 – „Cena MV ČR za inovaci“, Systém pohledávek a využití SIPO Implementace modelu CAF

Úspěchy a ocenění  Cena MV ČR – „Organizace dobré veřejné služby“,  2010 –“ Zlatý erb“, nejlepší elektronická služba za koncept územního plánu  2011 – „Zlatý erb“, nejlepší elektronická služba za koncept zimní údržby Implementace modelu CAF

Implementace modelu CAF Na počátku byla snaha být vstřícnějším úřadem a snad se nám to daří

Děkuji za pozornost Ing. Marie Dvořáčková vedoucí kanceláře tajemníka Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF