NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Zvířata ze ZOO GRAFOMOTORIKA.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vzduch a jeho využití.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
seřaď jednotlivé členy
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
Poznávací schopnosti - nářadí
Človíček a jeho tělo zdraví.
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2 VŠECHNY ZOBRAZENÉ VĚCI JSOU NA ELEKTŘINU A K JEJICH ZAPOJENÍ POTŘEBUJEME ŠŇŮRU. NAKRESLI JI PODLE VZORU.

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 3

4

5

6

7

TÉMA PRO POLYTECHNICKOU VÝCHOVU Oblast: dítě a svět Podoblast: poznatky, sociální informovanost Integrovaný blok: „Já, ty a naše dovednosti“ Téma: Elektřina – nakresli šňůru Dosažené konkretizované výstupy:. mít poznatky z nejrůznějších oblastí života a poznání v rozsahu toho, s čím se v praxi setkává, co pozoruje. dítě uvolňuje ruku a zvládá grafomotorické cviky PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 8

POUŽITÝ MATERIÁL Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Dotyková obrazovka připojená k PC. Didaktický kufřík KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 9

METODICKÝ POSTUP 1.Poznej a pojmenuj elektrické spotřebiče 2.Jedno dítě si zvolí tužku a kreslí na dotykové obrazovce, ostatní pracují na magnetických tabulkách. 3.V každém okně dokreslí šňůru podle předlohy od spotřebiče k el. koncovce. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 10

POUŽITÉ ZDROJE  AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 11 AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: z%C3%A1suvka / AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: m%C3%ADstn%C3%AD-toustova%C4%8D-72745/ AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: rozli%C5%A1en%C3%ADm-hdtv / AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: kuchyn%C4%9B-29056/ NEZNÁMÝ. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy