NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor
PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2 VŠECHNY ZOBRAZENÉ VĚCI JSOU NA ELEKTŘINU A K JEJICH ZAPOJENÍ POTŘEBUJEME ŠŇŮRU. NAKRESLI JI PODLE VZORU.
PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 3
4
5
6
7
TÉMA PRO POLYTECHNICKOU VÝCHOVU Oblast: dítě a svět Podoblast: poznatky, sociální informovanost Integrovaný blok: „Já, ty a naše dovednosti“ Téma: Elektřina – nakresli šňůru Dosažené konkretizované výstupy:. mít poznatky z nejrůznějších oblastí života a poznání v rozsahu toho, s čím se v praxi setkává, co pozoruje. dítě uvolňuje ruku a zvládá grafomotorické cviky PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 8
POUŽITÝ MATERIÁL Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Dotyková obrazovka připojená k PC. Didaktický kufřík KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 9
METODICKÝ POSTUP 1.Poznej a pojmenuj elektrické spotřebiče 2.Jedno dítě si zvolí tužku a kreslí na dotykové obrazovce, ostatní pracují na magnetických tabulkách. 3.V každém okně dokreslí šňůru podle předlohy od spotřebiče k el. koncovce. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 10
POUŽITÉ ZDROJE AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. 11 AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: z%C3%A1suvka / AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: m%C3%ADstn%C3%AD-toustova%C4%8D-72745/ AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: rozli%C5%A1en%C3%ADm-hdtv / AUTOR NEZNÁMÝ, Neznámý. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: kuchyn%C4%9B-29056/ NEZNÁMÝ. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:
PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy