Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
C lékařská fakulta – Univerzity Karlovy v Praze Sylabus pro prezentační dovednosti – individuální (IV.) Lektoři: PhDr. Jana Kasalová, PhDr. Jiří.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Sociologický výzkum.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Programy optimalizace osobnosti
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Institut Celoživotního Vzdělávání
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Problematika návykových látek u žáků středních škol
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
České Budějovice, červen 2016
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Název plánované práce Student: Vedoucí práce: Třída: Školní rok:
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti pedagogů ž á ky na vybran é středn í š kole

Cíle práce Teoretická část Charakterizovat a vymezit pojem osobnosti Charakterizovat a vymezit pojem osobnosti Zaměření na osobnost pedagoga Zaměření na osobnost pedagoga Popsat autoritu vztahu učitele a žáka. Popsat autoritu vztahu učitele a žáka. Praktická část jistit, které podpůrné vlastnosti určují a podílejí se na formování vztahu učitele k žákům. Zjistit, které podpůrné vlastnosti určují a podílejí se na formování vztahu učitele k žákům.

Teoretická část Studium odborných literárních zdrojů. Praktická část Pedagogický průzkum dotazníkové šetření, Metoda analýzy, komparace a syntézy. Metodika práce

Dotazník žáci 1. a 3. roč. oboru - Kadeřník Žáci 1. a 3. roč. oboru - Obráběč kovů Složení respondentů

Výsledky dotazníkového šetření

Učitelé Motivace žáka k učení Individuální přístup k žákovi Výchovně vzdělávací činnost v komunikaci se žákem Žáci Kladný přístup ke vzdělání Vlastní osobnostní rozvoj žáka Přístup k žákovi

Portfolio učitele - činnost směřující k cílům školy - zdroj poučení a inspirace pro pedagogy - ověření zvolených cílů v pohospitačních rozhovorech Prezentace pedagogické práce dokumentace vyučovací jednotky vyhodnocení a návrhy na zkvalitnění akcí školy stručná sebereflexe a sebehodnocení Zpětná vazba

Učitel v procesu záměrného, cílevědomého ovlivňování žáka Pozitivní vzájemné obohacování U – Ž Podmínky optimálního rozvoje jedince Zhodnocení provedeno na základě získaných výsledků. Vytyčené cíle splněny. Závěr

Děkuji zapozornost Děkuji za pozornost