Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti pedagogů ž á ky na vybran é středn í š kole
Cíle práce Teoretická část Charakterizovat a vymezit pojem osobnosti Charakterizovat a vymezit pojem osobnosti Zaměření na osobnost pedagoga Zaměření na osobnost pedagoga Popsat autoritu vztahu učitele a žáka. Popsat autoritu vztahu učitele a žáka. Praktická část jistit, které podpůrné vlastnosti určují a podílejí se na formování vztahu učitele k žákům. Zjistit, které podpůrné vlastnosti určují a podílejí se na formování vztahu učitele k žákům.
Teoretická část Studium odborných literárních zdrojů. Praktická část Pedagogický průzkum dotazníkové šetření, Metoda analýzy, komparace a syntézy. Metodika práce
Dotazník žáci 1. a 3. roč. oboru - Kadeřník Žáci 1. a 3. roč. oboru - Obráběč kovů Složení respondentů
Výsledky dotazníkového šetření
Učitelé Motivace žáka k učení Individuální přístup k žákovi Výchovně vzdělávací činnost v komunikaci se žákem Žáci Kladný přístup ke vzdělání Vlastní osobnostní rozvoj žáka Přístup k žákovi
Portfolio učitele - činnost směřující k cílům školy - zdroj poučení a inspirace pro pedagogy - ověření zvolených cílů v pohospitačních rozhovorech Prezentace pedagogické práce dokumentace vyučovací jednotky vyhodnocení a návrhy na zkvalitnění akcí školy stručná sebereflexe a sebehodnocení Zpětná vazba
Učitel v procesu záměrného, cílevědomého ovlivňování žáka Pozitivní vzájemné obohacování U – Ž Podmínky optimálního rozvoje jedince Zhodnocení provedeno na základě získaných výsledků. Vytyčené cíle splněny. Závěr
Děkuji zapozornost Děkuji za pozornost