VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
CIRKUS od nejmenšího.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
BALONKY pracovní listy.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Co se přírodě nelíbí.
LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA.
Jak se upravit do divadla
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
seřaď jednotlivé členy
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Pozornost, soustředění, paměť
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
Motýlí křídla vnímání.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST

TENIS VOLEJBAL GOLF HÁZENÁ FOTBAL FLORBAL KOŠÍKOVÁ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2 SEŘAĎTE MÍČE OD NEJVĚTŠÍHO DO NEJMENŠÍHO SEŘAĎTE MÍČE OD NEJMENŠÍHO DO NEJVĚTŠÍHO KOLIK JE TEĎ NA OBRÁZKU MÍČŮ?

KOLIK JE MÍČŮ NA FOTBAL, KOŠÍKOVOU A GOLF? 31 5 ? ??

2 1 KOLIK JE NA OBRÁZKU MÍČŮ? NAPOČÍTEJ (KLIKNI NA MÍČ) SPRÁVNÝ POČET MÍČŮ

FLORBAL KLIKNI NA KAŽDÝ MÍČEK A PAK NA OTAZNÍKY ? KTERÝ HRÁČ MÁ VÍCE MÍČŮ? VLEVO NEBO VPRAVO? ? ?

Použité odkazy vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: VNÍMÁNÍ Popis Děti se procvičují v předmatematických dovednostech Očekávání a cíle Chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a dle potřeby je využívat Dítě porozumí pojmům : větší – menší pravolevá orientace více – méně - stejně PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.7

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku č. 1 mají děti za úkol seřadit míče podle velikosti, kliknutím se míč zařadí do rámečku na správné místo – horní řádek od největšího do nejmenšího, dolní řádek od nemenšího do největšího Na snímku č. 2 kliknutím na míč se zařadí do správné branky, úkolem dětí je každý druh míčů napočítat – kliknutím na otazník se odkryje číslo Na snímku č. 3 kliknutím na míče se objevuje číselná řada od 1 – 7, druhým úkolem je klikat na zelený čtverec, kde se objeví číslo určující počet míčů, které se mají vrátit zpět do horní řady, je nutné děti upozornit, že správný počet tvoří v horní řadě – přičítají do určeného počtu Na snímku č. 4 úkolem dětí je klikat na míčky, které se automaticky přiřadí k modrému nebo zelenému hráči – pracujeme s pojmy více – méně – stejně, klikáním na otazníky a se objevují nové míče, které se kliknutím na ně, opět přiřadí PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.9

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.10 Orázky i jiných míčových her – počty hráčů, pojmenování Střílení na bránu, házení do koše – stolní hry Využití v TV – střílení na bránu, počítání gólů

Prvky polytechnické výchovy Rozumět a používat základní pojmy označující množství, velikost Porovnat a uspořádat předměty dle stanoveného pravidla např. od největšího k nejmenšímu a opačně, třídit podle jednoho kritéria, podle dané strany, počtu PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.11

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy