…aneb sušenky v akci!. Co to vlastně je? Programování učí počítač vykonávat určitou činnost. Vytváření složitějších pokynů pomocí souhrnu základních pokynů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
:-) Asymptotická složitost algoritmů Autor: Antonín DANĚK Semestrální projekt 1 – Y14TED.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
ALGORITMIZACE Mgr. Milan Pastyřík IUVENTAS, s. r. o.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
I DENTIFIKACE NA INTERNETU Mgr. Marie Kardová Leden 2014.
Ambasadoři přírodovědných a technických oborů Numerické metody Martin Hasal.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Finanční matematika 5. (finanční gramotnost) Složené úrokování zkráceně.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Složené úrokování Tematická oblast
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Rozhodování 1.
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Programovací jazyky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Algoritmizace a programování
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Makro v Excelu.
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní vlastnosti funkcí – omezenost funkce
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
3MA381 LS 2007/2008 Michaela Kmeťová
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ČESKÁ REPUBLIKA VODSTVO
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Procesy – základní pojmy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

…aneb sušenky v akci!

Co to vlastně je? Programování učí počítač vykonávat určitou činnost. Vytváření složitějších pokynů pomocí souhrnu základních pokynů. Příklad: základní pokyn – ustel si postel souhrn pokynů – ukliď si pokoj

Je hodně programovacích jazyků…  C  C++  C#  JavaScript  html  Python  Pascal...opravdu hodně

Pár pojmů do začátku Algoritmus - jednoznačný a konečný popis postupu, jak vyřešit danou úlohu. Programovací jazyk - množina symoblů a slov, které se použivají při komunikaci s počítačem k zápisu algoritmů. Script – je program nebo jeho fragment zapsaný v podobě kódu a uložený jako soubor. Je to souvislá série příkazů, naprogramovaný algoritmus vykonávající určitý úkol.

Nenechte se odradit Začíná se od jednoduchých věcí a pokračuje se ke složitějším.

Let's make a game Dnešní doba dává komukoli možnost vytvořit cokoli chce. Nezapomeňte, že víc hlav víc ví.

Touchdevelop

Co si zapamatovat Vždy musíte říci předmětu/objektu co má dělat. Definujte příkazy ze začátku. Nebojte se chybovat.

Děkuji za pozornost! Vojtěch Kalousek