Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová
Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2
Co je slané? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3
Co je sladké? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4
Výroba těsta Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5
Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě dokáže přijímat pobyt v MŠ a chápe, že rodiče chodí do zaměstnání, prezentace je zaměřena na povolání pekaře, dítě dokáže plnit úkoly v jednotlivých snímcích Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 7
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8
Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – řešíme s dětmi výrobky z mouky 3. a 4. snímek – děti určují, co je slané/sladké pomocí lišty pera (nesprávné škrtnou, správné zakroužkují), nesprávné obrázky na kliknutí odletí 5. snímek - pexeso Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 9
Prvky polytechnické výchovy Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 10 Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 11 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy