NÁVRAT Informativní seminář pro uchazeče 8. srpna 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pracovní právo. Pohovor
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROGRAM ERC CZ veřejná soutěž ve VaVaI vyhlášená dne MŠMT; odbor financování výzkumu a vysokých škol - 32.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Jan Jež Problematika veřejné podpory v oblasti podpory 3.2 OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Kontrolní činnost ve zdravotnictví
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Ing. Jiří Burgstaller Ředitel odboru strategických programů a projektů Setkání členů sítě NINET V Praze dne
Aktuální informace Ministerstva kultury
Místní rozpočtové jednotky
NÁVRAT Informativní seminář 7. října
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Rozpočet přímých NIV na rok 2013
Jednoduché účetnictví
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
Seminář pro příjemce OPVK
Finanční část Praha, 25. července 2017.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Základy podnikání živnostenské podnikání, postup při ohlášení živnosti
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Cyklus malého projektu
Fond malých projektů Interreg V-A SK - CZ Realizace malého projektu Zdeněk Mikel Zlín,
Život bez střeva , Praha.
Sociální a dostupné byty
Seminář pro žadatele k 36. výzvě IROP „Stanice IZS"
Transkript prezentace:

NÁVRAT Informativní seminář pro uchazeče 8. srpna 2012

Obsah  Základní informace o programu  Harmonogram veřejné soutěže  Způsobilost uchazeče  Způsobilé náklady  Návrh projektu  Odpovědi na dotazy

Z ákladní informace  Identifikační kód (IS VaVaI): LK  Schválen usn. vlády ČR č. 886 ze dne  Právní rámec:  z. č. 130/2002 Sb., o podpoře výzkumu, experimentálního vývoje a inovací z veřejných prostředků a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o podpoře výzkumu, exp. vývoje a inovací)  Rámec společenství pro státní podporu výzkumu, vývoje a inovací č. 2006/C 323/01  Nařízení Komise č. 800/2008, kterým se v souladu s články 87 a 88 Smlouvy o ES prohlašují určité kategorie za slučitelné se společným trhem (obecné nařízení o blokových výjimkách)

Základní informace  Program je zaměřen na podporu programových projektů jak z oblasti základního, tak aplikovaného výzkumu.  Hlavním cílem je vytvoření podmínek k návratu špičkových pracovníků VaVaI do ČR, stimulovat zájem těchto perspektivních osobností o kvalifikovanou práci v české výzkumné sféře a stimulovat zájem českých výzkumných organizací o tyto osobnosti.

Harmonogram veřejné soutěže ve VaVaI  Vyhlášení června 2012  Příjem návrhů projektů- do 5. září 2012,14.30  Zveřejnění výsledků- 12. prosince 2012  Zahájení řešení projektů  1. ledna 2013 (nejpozději do 60 kalendářních dnů následujících po dnu nabytí účinnosti smlouvy o poskytnutí podpory)  Doba řešení projektů- od do

Program NÁVRAT - druhá veřejná soutěž ve VaVaI RokDisponibilní prostředky [v tis. Kč] Celkem91 304

Způsobilost uchazeče Uchazeč - pouze výzkumná organizace ve smyslu Rámce, se sídlem na území hlavního města Prahy. Klíčová osoba projektu - jmenovitě určená fyzická osoba bez ohledu na státní příslušnost:  vrací se nebo přijíždí do ČR z nejméně tříletého zahraničního pracovního nebo studijního pobytu na renomovaném výzkumném pracovišti,  k ukončení zahraničního pobytu nesmí dojít dříve než 3 kalendářní měsíce přede dnem vyhlášení programu, tj. před 20. březnem  uzavření pracovněprávního vztahu s uchazečem v rozsahu alespoň 0,6 plného pracovního úvazku na období přesahující alespoň o 1 kalendářní rok dobu řešení.

Způsobilost uchazeče Při podání návrhu projektu Splnění podmínek definice výzkumné organizace  Nedokládá se - uchazeč je již schválen RVVI jako výzkumná organizace, poskytovatel si ověří v seznamu.  Formulář P2 A - uchazeč, za kterého jiný poskytovatel než MŠMT předložil žádost RVVI o schválení, že je výzkumnou organizací.  Formulář P2 B – uchazeč, který není v seznamu výzkumných organizací ani dosud nepožádal o schválení, předloží spolu se žádostí o posouzení a se všemi relevantními podklady (viz zadávací dokumentace 3.1. body 1)-5)).

Způsobilost uchazeče Příslušné oprávnění k činnosti, je-li vyžadováno zvláštním právním předpisem  Kopie dokladu o oprávnění k podnikání nebo jiného požadovaného oprávnění (zřizovací nebo zakládací listina, stanovy apod.) - Nepožaduje se od uchazeče, který je veřejnou nebo státní vysokou školou provádějící výzkum nebo veřejnou výzkumnou institucí. Splnění podmínek pro poskytnutí podpory  Formulář P1 Garance podmínek pro řešení projektu  Formulář P3

Způsobilost uchazeče odborné předpoklady k řešení projektu  strukturovaný profesní životopis klíčové osoby (Příloha K-1 formulář K)  kopie pracovní smlouvy, dokladu o absolvovaném studiu klíčové osoby (případně jiný průkazný doklad vydaný zahraničním výzkumným pracovištěm) (Příloha K-3 formulář K)  kopie dokladu o úspěšně ukončeném vysokoškolském studiu alespoň na úrovni magisterského studijního programu (Příloha K-4 formulář K)  referenční dopis specifikující odborné kvality klíčové osoby v oblasti V a V

Způsobilost uchazeče  čestné prohlášení uchazeče a klíčové osoby projektu o sjednání pracovního poměru nejpozději ke dni zahájení řešení projektu (Příloha K- 2 formulář K) Po vyhlášení výsledků veřejné soutěže  Ověřená kopie, ne starší než 90 kalendářních dnů, oprávnění k činnosti, zřizovací listiny, výpisu z obchodního rejstříku, apod. Nepožaduje se od organizací zřizovaných zákonem jako jsou VVŠ nebo VVI.

Způsobilé náklady  Způsobilé náklady mohou být navrhovány pouze v přímé souvislosti s řešením projektu, musí být konkrétně specifikované, zdůvodněné, prokazatelné a přiřazené ke konkrétním projektovým aktivitám.  Navržené způsobilé náklady nemusí být poskytovatelem akceptovány.  Veškeré nákupy nutno provést postupem podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.  Doporučení: Konzultace a kontrola položek účetním.

Způsobilé náklady  osobní náklady  podle platných mzdových předpisů uchazeče  tarifní i nadtarifní složky platu/mzdy  povinné zákonné odvody, příděl do FKSP a sociálního fondu  náklady na pořízení hmotného a nehmotného majetku  pouze v rozsahu a na období, kdy je využíván pro projekt  další provozní náklady  na provoz a údržbu krátkodobého hmotného a nehmotného majetku

Způsobilé náklady  na zajištění publicity projektu, prezentace a zajištění práv k výsledkům  cestovní náhrady  náklady na služby  doplňkové (režijní) náklady  Full cost model  v souladu s platnou metodikou uchazeče schválenou pro vykazování skutečných nepřímých nákladů (maximální výše 20% z celkových ročních způsobilých běžných nákladů projektu).

Způsobilé náklady  Každý projekt musí být uchazečem zařazen do konkrétní kategorie výzkumu.  Pokud jsou v projektu kombinovány aktivity obou kategorií, je nutno náklady rozpočítat dle těchto aktivit. ( Pro jednotlivé kategorie lze využít formuláře KV-UN; celkové náklady se pak načtou do posledního listu).  Maximální možné požadavky na výši podpory pro jednotlivé kategorie výzkumu mohou činit až: 100 % způsobilých nákladů u základního výzkumu 50 % způsobilých nákladů u aplikovaného výzkumu.

Návrh projektu  Návrhy projektů se předkládají na předepsaných formulářích (  tištěná i elektronické verze jsou shodné  nezměněný formát formuláře  částky zaokrouhlené na celé tis. Kč  Struktura návrhu projektu seznam součástí návrhu projektu aktualizuje uchazeč dle skutečně předkládaných součástí návrhu projektů.

Děkuji za pozornost Mgr. Jana Nejedlá odbor programů výzkumu a vývoje Tel.: