Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
TRANSPARENTNÍ ORGANIZACE Financování politických stran Jakub Michálek 6. října 2011.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
10 let dárcovské SMS aneb jak bylo a jak je individuálnímu dárcovství u nás? 7. dubna 2014.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Důležitost propojování sociální a zdravotní péče pro duševně nemocné- jak by měl vypadat úspěšný systém začleňování osob s psychiatrickou diagnózou MUDr.Lenka.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
2. cvičení z KIV/ZI Webnet. Náplň cvičení Univerzitní www stránky Portál a STAG Webmail Koleje, menzy a knihovna Diskový prostor.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
Projekty mezinárodní spolupráce po roce 2014
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Spuštění programu (10).
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
Jak získat nejlepší talenty?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
1/15 - Úvodní stránka, registrace Rezervační systém PRO TRAVEL CK
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Zpracovala: Mgr. Silvie Szymurdová
Jak zveřejnit článek přes Webpublisher ?
Elektronická přihláška
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Vytvoření databázového dotazu z více tabulek
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Makro v Excelu.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Obec Pstruží pro občany
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Typy Oken, Zobrazení a Konfigurace
Setkání kariérových poradců
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
PENĚŽNÍ ÚSTAVY -BANKY Občanská výchova, 9.roč. Mgr. Renata Šimková.
Systém pro výdej průkazů ISIC/ITIC/IYTC/STAFF
Na co myslet při podávání přihlášky do výběrového řízení pro poskytnutí účelové dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy.
naplno využít Outlook 5 způsobů, jak Podpis má mít styl
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Klíčové aktivity projektu
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online

I v neziskovém sektoru se konkurence zvyšuje… Zdroje: Český statistický úřad, Albertina - Firemní monitor

Jak tedy dosáhnout nejlepších výsledků v komunikaci a marketingu NNO?

Odlište se…

Zjednodušte komunikaci… Méně je více Na druhé straně „sedí“ normální člověk ne grantový úředník… Používejte srozumitelný jazyk Vytvořte pozitivní diskriminaci vybraných informací… (nedávejte všechno všem…) Buďte struční Řekněte si, co chcete (imperativ!)

Máte správnou cílovou skupinu? Řada neziskových organizací cílí komunikaci příliš pocitově… Některé nekomunikují vůbec, protože „to nepotřebují“… Jiné nedokážou svou myšlenku „prodat“

… je třeba vylézt z ulit

Klíčová je vyváženost emocí a logiky

Nestačí mít přehledné informace, ale i emoce…

Nemluvte o sobě, ale o svých klientech

Jak uspět? Méně je více…

Navoďte atmosféru…

Shrnutí: 4 klíčové aspekty komunikace Srozumitelnost Umožňuje se zapojit osloveným OdlišnostPřesvědčivost

Mohou dávat jednotlivci více? Většina propagace NNO je jako informační nástěnka… nesnaží se nikoho přesvědčit Dejte lidem možnost, aby vám pomohli

Fundraising: Buďte konkrétní…

1.Řekněte si co potřebujete a nestyďte se za to! 2.Zaveďte moderní dárcovské metody, nespoléhejte jen na převody na účet 3.Nedávejte pobídky k darům jen na titulní stranu, dejte to všude, kde se hodí (podstránky apod.). Lidé spíše podpoří konkrétní příběh než obecné informace 4.Nebuďte zbytečně formální. Individuální dárce není odborná komise! 5.Konkurence je velká – zkuste být jiní, vymyslet něco navíc 6.Podporujte kontinuální dárcovství nebo na vás lidé zapomenou – kluby, apod. 7.Vytvořte si databázi kontaktů a komunikujte s nimi (newslettery, online výroční zpráva, zpráva o hospodaření s dary) 8.Aktivujte sítě – sociální a dobrovolníky, kteří budou šířit vaše myšlenky a žádosti dále Pravidla pro fundraising online

Co vám přináší spojení ČSOB & ERA & Fóra Dárců Dárcovský portál Fóra Dárců Nová platební možnosti a platební brána ČSOB & ERA (původně jen PaySec) nový projekt ČSOB & ERA – individuální dárcovství na sociální sítě

Klikniadaruj.cz

Krok 1. – výběr neziskovky

Krok 2. - Výběr metody

Krok 3. - Platební brána Dárcovská platba se uskutečňuje přes platební bránu Daruj online, která nevyžaduje žádnou instalaci. Na platební bránu se plátce dostane po kliknutí na Klikni a daruj.

Jak funguje platební brána 1.Dárce klikne na tlačítko Klikni a daruj (chce přispět). 2.Je přesměrován na platební bránu, brána obdrží informace o požadované platbě 3.Dárce na platební bráně vybere jednu z nabízených platebních metod a platbu potvrdí. 4.Částka je převedena na vaše konto. 5.Dárce je přesměrován zpět na vaše internetové stránky.

Získání kontaktů dárce I. Dárci se při placení přes Klikni a daruj zobrazí tato nabídka: Při zaškrtnutí prvního políčka získáte jeho osobní údaje pro další použití (jméno, příjmení, ) Při zaškrtnutí druhého políčka je nutné zaslat návštěvníkovi potvrzení o poskytnutí daru

Získání kontaktů dárce II. Data, které dárce zadal na platební bráně najdete v detailu transakce ve svém kontu: Nebo si tyto údaje můžete zjistit ve výpisu z vašeho konta v sekci Správa konta na záložce Výpisy Nebo si je můžete zjistit ve výpisu stahovaném pomocí rozhraní MAPI

1. Darujspravne.cz nahrazuje původní widget na web NNO novými bannery, které jsou snadné na úpravu a správu. 2. Díky Klikni a Daruj se rozšiřují se možnosti jak přispět: širší výběr on-line plateb (zejména prostřednictvím Novinky Mastercard Mobile), 3.Odpadá minimální částka dárce nemusí přispívat minimálně 300 Kč pomocí karty, ale třeba pouze 20,- Kč 4. Nově může dárce uvést své kontaktní údaje, příp. požádat i NNO o potvrzení o daru…tedy neziskovky budou mít možnost získat kontakty na dárce… Novinky na Darujsprávně.cz 2013

Ukázka jak to dnes vypadá na webu…

A jak to bude vypadat Vybrat si můžete z těchto možností grafiky:

Vložení na vaše stránky. Klikni a daruj si můžete dle našeho návodu jednoduše umístit na vaše webové prezentace, na blog nebo do popisu aukcí, zkrátka kamkoliv na internet. Dárci pak můžou platbu uskutečnit z účtu ČSOB/Era, platební karty libovolné banky nebo PaySec peněženky. Návštěvníkům vašich stránek tím umožníte provést dar. Po přihlášení do vašeho Konta na stránkách otevřete v sekci Správa konta záložku Platební tlačítko, kde můžete upravit požadované vlastnosti tlačítka a vygenerovat HTML kód. Vygenerovaný kód pak můžete vložit do zdrojového kódu webové prezentace. U Daruj Správně si v sekci neziskovky na webu můžete samo stáhnout grafický banner, webmaster ho pak nasměruje přímo na odkaz vaší neziskovky

Jak se zapojit Registrujte se na v sekci pro neziskovkywww.darujspravne.cz Pokud chcete přijímat dary pomocí Klikni a daruj musíte být vlastníkem Konta pro obchodníky, na které se vztahují Obchodní podmínky PaySecObchodní podmínky PaySec Tím získáte přístup k přednostnímu řazení na Darujsprávně, platebním metodám a do budoucna i Modrý život

Ukázka projektu Linky bezpečí

Co je Modrý život?

Modrý život má za cíl podpořit individuální dárcovství. Je internetový nástroj využívající možnosti Facebook. Modrý život odměňuje individuální dárce. Pomocí sociálních sítí ukazuje, že darovat je snadné, správné a máme být na svoji aktivitu hrdí. Modrý život prezentuje konkrétní projekty a konkrétní lidi. Umožňuje přispět na konkrétní projekt a dát vědět ostatním uživatelům. Co je Modrý život?

Nemusíte dělat vše, důležité je začít… Napište si dnes, kde začít

Vaše dotazy a názory… V případě zájmu vás budeme kontaktovat Platební metody: