Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém Sběr informací Třídění informací Analyzování informací Distribuce informací.
Ke kvalitě pracovního života Iva Kirovová. Kvalita pracovního života QWL, QoWL Multidimenzionální koncepce Multidisciplinarita.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
PIRÁTSKÁ DEMOKRACIE Elektronická demokracie v praxi Pirátů Mikuláš Ferjenčík 30. října 2011.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství
KVALITA – BEZPEČNOST - EFEKTIVITA
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Výrobní faktory v organizaci
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Řízení kolektivu. Řízení kolektivu Aby podřízení pracovali dobře, musí být splněny tyto podmínky: schopnosti podřízených pracovní podmínky motivace.
Pracovní porada Pracovní list.
Inovační potenciál České republiky
Pracovní porada Pracovní list.
Plánování Marketingový plán.
Lidské zdroje ve veřejné správě
Marketingové nástroje
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Moderní personalistika
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Gymnasium Jižní Město Praha
Manažer ve firmě. Manažer ve firmě Osobnost manažera Vrozené vlastnosti Získané dovednosti Temperament Inteligence Potřeba řídit činnost jiných lidí.
Organizační struktura
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Digitální učební materiál
Systém cílů organizace, nástroje a principy řízení
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Digitální učební materiál
Vedení organizace a vedení lidí 2. část
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
MBA Executive – úvodní informace
Hodnocení a řízení výkonu
Autoevaluace z pohledu
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Management Motivace Personalistika

Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál

Výkon

Motivační teorie A.H. Maslow: Teorie potřeb (1943) F. Herzberg: Motivačně hygienická teorie (1959) E. Mayo: Teorie lidských vztahů (1945) D. McGregor: Teorie X a Teorie Y (1960) J.S. Adams: Teorie spravedlnosti (rovnováhy vydání a zisku) (1962) V.H. Vroom: Teorie očekávání (1964) J.W. Atkinson: Teorie aspirace (1964) E. Locke: Teorie stanovení cílů (1967) D. McClelland: Teorie tří potřeb (moc, úspěch, sounáležitost) (1976) G. Wiswede: Teorie intrinsické (vnitřní) a extrinsické (vnější) motivace (1980)

Styl vedení Autoritativní Volné Demokratické a participativní Transakční Transformační

Zpětná vazba Kontrola Ocenění Konstruktivní kritika Sankce

Ostatní motivace Mzdový systém Vedlejší výhody a sociální program Pracovní skupiny - týmová práce

Humanizace práce Obohacení práce (Job Enrichment) Horizontální rozšíření činností (Job Enlargement) Kolečko (Job Rotation)

Skupinová efektivita Formální role Neformální role Konflikty rolí

Komunikační struktura Fáze práce v malém týmu  Forming  Storming  Norming  Performing

Techniky řízení pracovních skupin Management by exception (řízení pomocí výjimek) Management by delegation (řízení delegováním) Management by objectives (řízení pomocí cílů)

Řízení pomocí cílů Vymezení odpovědnosti Kvantifikace a vymezení ukazatelů Vyjednávání cílů Hodnocení

Personální management Personální politika  Typ J (japonský)  Typ A (americký)  Teorie Z (Ouchiho)

Nástroje Tvorba personálního plánu Obsazování pracovních míst Hodnocení a odměňování Tvorba pracovních a sociálních podmínek Udržování personálního informačního systému a rozbor těchto dat Realizace vzdělávacích a tréninkových programů

Výběr vhodných pracovníků do organizace a kritéria hodnocení Kritéria výkonnosti  znalosti  zkušenosti  dovednosti  fyzické schopnosti Kritéria rysů osobnosti

Rozbor podkladů o uchazeči Dotazník, CV, dopis Reference Testování:  rozbor úředních listin  skupinová diskuse  obrácené interview Rozhovor:  nestrukturovaný  strukturovaný  stresové interview

Lidé a firemní kultura Organizační kultura a její prvky  Symboly  Hrdinové  Rituály  Hodnoty

Management činností Marketing management Finanční management Logistika Personální management Atd.

Prostor pro vaše otázky ?

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Nebo stránky zaměstnanců Kontakt: © Radka Johnová, 2015