Jana Půlpánová Envirostyl s.r.o. 774833229,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_13.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníduben 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 29) Rozmanitost.
Prezentace TSMPr s.r.o. Jak v Přerově třídíme odpad?
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Méně je více: Jak na odpady (nejen) na úřadě Jihlava, 6. dubna 2016 Mgr. Renata Placková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Předcházení vzniku odpadů Jana Blecherová Říjen 2015.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_26_Státní rozpočet Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Návrhové systémy. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
IMYDŽ JE NA NIC! POSLOUCHEJ ŽÍZEŇ!. IMAGE FIRMY & ETIKETA Ing. Bc. Jan Kuba.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Konec plýtvání - osvěta veřejnosti Mgr. Jiří Jakl předseda Zvonečník, z.s.
2 Marketingové koncepce
PŘÍJMY A VÝDAJE DOMÁCNOSTÍ
Senzory pro EZS.
Denní a týdenní stacionář Jihlava
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_10_08_hospodaření domácnosti, příjmy a výdaje
Proudové chrániče.
Kód vzdělávacího materiálu:
Způsoby vedení DE Výdaje před zahájením podnikání.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32_INOVACE_18_04_podstatná jména (souhrnné opakování)
Tematický okruh: CHEMIE A SPOLEČNOST Název učiva: „ŽIVOT IGELITKY“
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní formy prodeje
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
FINANČNÍ GRAMOTNOST Splátka nebo úvěr
WORD Číslování stránek
Pracovní činnosti VY_32_INOVACE_06_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Technické prostředky v požární ochraně
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Odměňování zaměstnanců
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Věcné učení Ochrana přírody
Seminář k problematice IPPC
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Alkohol
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Novinky v Záznamníku učitele
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Charakteristika daňové evidence
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zpráva ČR o implementaci směrnice 1999/13/ES o používání organických rozpouštědel. Radostovice
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
OBCHODNÍ PRÁVO Občanská nauka 1. M
Vztah k životnímu prostředí
Informatika – Základní operace s buňkami
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Jana Půlpánová Envirostyl s.r.o ,

Průzkum košů na ČZU Převládající odpad z jednorázových kelímků, které končí ve všech druzích košů na tříděný odpad Jednorázové nádobí jako věc, s uživatelskou fází v řádech minut Jednorázové nádobí ve většině případů nejde třídit a patří do směsného odpadu Jde mu předcházet? Studie z Toronta (2009) 1 milion kelímků denně na skládku Iniciativa „Lug a Mug“ Další iniciativy na univerzitách: zákazy PET lahví – pítka Efektivní třídění odpadu

23 nápojových automatů denně jednorázových kelímků (malá hmotnost, kg) Firma Delikomat s.r.o. umožní volbu nápoje bez kelímku se slevou 1 Kč Pilotní projekt zakoupení a rozdání 100 hrnků Motivace používání vlastního hrnku Ekonomický efekt – úspora v řádech stovek ročně Společenský efekt – větší zájem o předcházení vzniku odpadů, každý se může jednoduše zapojit. Změna přístupu ke klasickému konzumu. Univerzity jako lídři v trendu „nastavení pravidel u nás třídíme takto, chováme se takto“ Podporujte drobné projekty vedoucí ke změně přístupu a chování spotřebitelů Iniciativa LUG a MUG na ČZU

Zero waste koncept pro malé akce Jaký materiál nádobí zvolit? Používání kompostovatelného nádobí ANO/NE?

Veggie náplavka 20.9 – cca 40 stánkařů s jídlem Není běžné třídit odpad na menších akcích – festivaly s jídlem (přes léto jich je plná Praha) Třídění odpadu cca 3x dražší – zapůjčení nádob, dražší svoz nádob na tříděný odpad než za směsný Koncept: Vyzkoušení přístupu informování spotřebitele o materiálu a možnost třídění odpadu Motivace k donesení vlastního příboru Zajištění odvozu bioodpadu a jeho zkompostování Chyby: lidé nerozlišují kompostovatelné nádobí lidé si myslí, že kompostovatelné nádobí je ekologické aniž by řešili koncovku snaha třídit, ale třídí i špinavé a silně znečištěné nádobí Pozitiva: snaha třídit, lepší působení akce, nepřetékající koše

Přednáška 6R REFUSE RETHINK REDUCE REPAIR REUSE/REPURPOSE RECYCLE

Vegefest 26. a 27.9 cca 50 stánků s jídlem Koncept: Pouze kompostovatelné nádobí Třídění odpadů Dones si lžičku a dostaneš dárek Nádoby na odpad na 3 stanovištích Partner akce AVE, Bio planeta Chyby: Porušení pravidel prodejci Nerozlišování kompos. nád. Přínosy: Pozitivní reakce Snaha třídit Zájem o téma

zájem lidí spotřebitelů o vlastní produkci obalů a snižování jejich produkce rozšíření DIY domácího kompostování nákup bez obalu, v gastro balení – nákup jako komunita ekologické přístupy jsou moderní a žádané, je třeba je rozvíjet a navrhovat koncepty

Děkuji za pozornost Jana Půlpánová Envirostyl s.r.o.