Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Advertisements

Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Poskytování sociálních služeb na základě Smlouvy o zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji v rámci projektu Zajištění dostupnosti.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Poskytování sociálních služeb na základě Smlouvy o zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji v rámci projektu Zajištění dostupnosti.
Pokyny pro zpracování monitorovacích zpráv
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Pravidla publicity projektu
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Propagace studentských komunitních projektů Malá Skála, 5. říjen 2012.
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
PRAVIDLA Desatero OP LZZ.
Administrace a realizace vzdělávacích aktivit v projektu Prohlubování vzdělávání nelékařů Mgr. Kateřina Hájková, MBA Mgr. Šárka Urbancová.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
aneb zásady správné tvorby webových stránek Informatika Milan Šimek
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Konference k projektu „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu.“ Martin Konečný.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 3. března 2010 Tento.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Seminář pro věcné řízení projektu č. CZ.1.07/1.1.00/ „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/3.1.00/ Odbor investic a evropských programů 27. března 2013 Kongresový sál.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
1 Publicita v OP VK Mgr. Eva Kurucová. 2 Publicita Publicita je velice důležitou součástí čerpání peněz z Evropských fondů. Není možno ji podceňovat.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY Seminář pro příjemce 5. května 2010 Barbora Zigušková, oddělení řízení grantových schémat.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Ekonomika malých a středních podniků
Seminář pro příjemce 2. výzvy 2. GG oblasti podpory 1.1
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro příjemce 4. výzvy 1. GG oblasti podpory 1.3
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Publicita v projektech
Potřebují knihovny LOGO?
Komunikační plán IOP 2008 – vyhodnocení představení
ITI Ústecko-chomutovská aglomerace
Realizace projektů Šablony II
Transkript prezentace:

Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ

Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Pravidla pro provádění propagačních a informačních aktivit Vyplývají z Nařízení Evropské komise č. 1828/2006, na které navazují 3 manuály: –Manuál vizuální identity ESF v ČR 2007 – 2013 (určuje zásady správného používání loga ESF a vlajky EU) –Manuál vizuální identity OP LZZ (určuje zásady správného používání loga OP LZZ - správné řazení log, barevnost, odstupy, minimální velikost, typ písma atd. ) –Manuál pro publicitu OP LZZ (stanovuje povinné minimum publicity a vizuální identity projektů podpořených z OP LZZ, příručka D4 Desatera) Vše naleznete na Publicita OP LZZwww.osf-mvcr.cz

Podporujeme Vaši budoucnost Závazný balíček provádění propagačních a informačních aktivit = minimální povinná publicita projektu V rámci každého projektu podporovaného z OP LZZ musí příjemce zajistit splnění alespoň následujících minimálních požadavků: dodržování povinného minima publicity OP LZZ; označení školících místností projektu nebo označení všech věcí spolufinancovaných z OP LZZ prvky povinného minima publicity OP LZZ; vložení stručné prezentace projektu na webové stránky Realizované projekty Vložit projekt (Příjemce by měl vložit prezentaci projektu na web na začátku realizace projektu. V průběhu realizace projektu by měl svoji prezentaci aktualizovat, vkládat fotografie a dílčí úspěchy projektu.) Minimální povinná publicita projektu je předmětem kontroly na místě.

Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Povinné minimum publicity OP LZZ Na drobné propagační předměty je nutné umístit minimálně: Logo MPSV nebo MV a věta „Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím OP LZZ a ze státního rozpočtu ČR.“ není součástí povinného minima publicity. Doporučení: V přílohách příručky D10 vydaných ŘO MPSV loga neměňte.

Zásady použití log povinného minima publicity OP LZZ Každé logo se vždy používá jako celek a je nepřípustné jakkoliv měnit jeho proporce a barevnost. Kromě povinných log lze použít pouze logo příjemce a/nebo projektu. Loga partnerů a dodavatelů se nesmí používat (v případě potřeby je možné uvést název partnera/dodavatele formou textu) Pokud je součástí této řady i logo příjemce projektu, nesmí být větší než zbývající loga a vždy musí být dodrženy předepsané rozestupy log. Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Barevnost log Správné barevné varianty log:

Upozornění Dávejte si pozor na barevnost log při tisku. Pokud použijete barevnou variantu log a vytisknete ji na černobílé tiskárně, tak je barevnost log špatně! Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

Barevnost log Správná černobílá varianta log: Černobílé logo ESF se užívá jen s černobílou vlajkou EU. Černobílá vlajka EU může být používána pouze v níže uvedené podobě: Pokud je materiál celý černobílý, je nutné uvést logo ESF a vlajku EU v černobílé variantě! Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

Barevnost log Správná negativní varianta log V případě, že chcete použít negativní variantu na barevný podklad, vždy se používá černobílá varianta log, a to pouze v bílé barvě: Chybné provedení: Barevnost vlajky EUModré provedení log Podporujeme Vaši budoucnost

Ochranná zóna Dodržujte ochranné zóny jednotlivých log Špatné provedení:Správné provedení: Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

Co označovat logy Na všech informačních, školících a propagačních materiálech musí být umístěno kompletní povinné minimum publicity OP LZZ: letáky, brožury, publikace, propagační předměty, webové stránky projektu, prezenční listiny, pozvánky, prezentace, certifikáty, hlavičkový papír (písemná korespondence spojená s projektem), smlouvy, zadávací dokumentace, šanony a desky s dokumenty spojenými s projektem (lze např. samolepkou) a další materiály vztahující se k projektu. Dále musí být povinnými logy označeny všechny školicí místnosti (tedy místnosti, které navštěvují účastníci projektu) a vybavení spolufinancované z OP LZZ – označení musí být dostatečně velké, dobře viditelné a čitelné. Označena by měla být také místní kancelář realizace projektu apod. Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

Nástroje komunikace a publicity Internet (webové stránky) Tištěné materiály (brožury, letáky, plakáty, pohlednice, publikace, školicí a informační materiály, titulní strany přednášek) Audiovizuální materiály (naučné a propagační filmy či reportáže) Komunikace s médii (tisk, televize, rozhlas) Informační akce (konference, semináře, školení) Kulturní akce, veletrhy, výstavy Kampaně (internet, billboard, televizní a rozhlasové spoty) Propagační předměty (bloky, desky, pera, tašky, samolepky) Propagační předměty by se měly vztahovat k propagaci vašeho projektu a měly by ho reprezentovat! Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz

FAQ k publicitě naleznete: Kontakty Ing. Martina Dvořáková, Ing. Adéla Pilařová, Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz