Komunikační plán Českého svazu pivovarů a sladoven na rok 2012 Připraveno pro jednání předsednictva ČSPS 31. října 2011, Velké Popovice Ing. Josef Vacl,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpráva o činnosti komunikační komise ČSPS Pavel Barvík předseda komunikační komise ČSPS Jednání předsednictva ČSPS,
Advertisements

OČIMA ŽEN Projekt OČIMA ŽEN je podpořen z programu „Fondu pro nestátní neziskové organizace“. Program „Fond pro nestátní neziskové organizace“, jež je.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Data o nákupech, úhradách a vykázané péči JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. Platforma zdravotních pojištěnců.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Politologie Základní pojmy. Politologie Společenská věda politická věda, věda o politice, teorie politiky, věda o moci. „Je to vědecká disciplína zabývající.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Sociální zabezpečení Sociální služby Mirka Wildmannová Katedra veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulta MU BRNO.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Ing. Kateřina Lichtenberková
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
Aktivity projektu OKO Novatech „ceskavedadosveta.cz“
Autor: Ing. Alice Horáčková
Talent marketingových komunikací
Josef Středula, předseda ČMKOS
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Název vzdělávacího materiálu
Společenská odpovědnost ve školství
Nekuřácká asociace občanské sdružení
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Náměty pro činnost Národního fóra
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
karel oliva Akademie věd ČR
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Digitální učební materiál
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Základní informace o programu
Tisková konference ČMKOS
Nástroje komunikačního mixu
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Prodeji produktu nebo služby
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Fond pro bilaterální vztahy První otevřená výzva
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Transkript prezentace:

Komunikační plán Českého svazu pivovarů a sladoven na rok 2012 Připraveno pro jednání předsednictva ČSPS 31. října 2011, Velké Popovice Ing. Josef Vacl, CSc., PORT spol. s r. o. - východiska a návrh forem, metod vč. témat

Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 2 Komunikační priority ČSPS v roce 2012 Zabránit zvyšování sazeb spotřební daně na pivo, zejména v situaci nutné konsolidace státního rozpočtu. Čelit případným iniciativám v této oblasti proaktivní komunikací s vládními a parlamentními činiteli. Zejména potom získat veřejné mínění na naši stranu prostřednictvím soustavné spolupráce s širokou škálou médií. Pokračovat ve snaze zvyšovat dobrou pověst a popularitu českého a zejména Českého piva. Vysvětlovat význam CHZO jako ochrany nejlepších tradic českého pivovarství a sladařství. Zdůrazňovat přírodní charakter piva, spojení s českým zemědělstvím a pozitivní zdravotní důsledky umírněné konzumace. Zveřejňovat přínos pivovarství a sladařství pro českou ekonomiku. Zmiňovat společenskou funkci pití piva. Přijímat a veřejně prohlašovat společenskou zodpovědnost pivovarníků jako výrobců alkoholického nápoje. Soustavně rozvíjet projekty zaměřené na umírněnou konzumaci piva, zejména pak proti pití alkoholu nezletilými a řidiči. Dodržovat standardy samoregulace v komerční komunikaci. O výsledcích pravidelně informovat veřejnost, politiky a tvůrce veřejného mínění. Podporovat konzumaci nealkoholického piva jako plnohodnotné náhrady piva.

Komunikace ČSPS - cílové skupiny Členové ČSPS Ostatní  Nejširší veřejnost bez specifického zaměření  Odborná veřejnost  Média  Politická reprezentace  Ostatní vládní instituce  Nevládní instituce a organizace Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 3

Komunikace ČSPS - členění Interní Tradičné metody a formy – osobní jednání, zápisy, oběžníky atd. Semináře a jiné aktivity tohoto druhu (eventy) – SVSČP, soutěže Ohlasy mediálních aktivit ČSPS Externí Mediální prostřednictvím otevřených zdrojů Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 4 Nemediální - setkání podpořená prezentacemi s politickou a vládní reprezentací a jinými subjekty, jako jsou regulátoři, profesní sdružení atd.

Co chceme médiím nabízet - témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 1 Komunikace výsledků pivovarství a sladařství a především přínos pivovarského sektoru ekonomice a společnosti Průběžná komunikace aktuálních trendů v pivovarství podle situace Vývoj názorů české veřejnosti na pivo a pivovarství - aktuální výsledky sociologického projektu CVVM SoÚ AV Pivo a společnost Konkrétní projekt IZP v roce 2011 – zahájení, průběh a souhrn výsledků České pivo a pivovarsko-sladařské historické milníky Historické osobnosti našeho pivovarství Bezpečnost piva jako potraviny Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 5 Budou reflektovat komunikační priority, ale nelze dopředu přesně odhadnout, jaké budou reálné požadavky a potřeby v čase, intenzitě atd. – týká se především spotřební daně, nealkoholického piva aj.

Co chceme médiím nabízet - témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 2 Nejnovější pohled na zdravotní aspekty pití piva ve světle nejnovějších výsledků výzkumů Výroční cena F. O. Poupěte Pivovarství a vědecký výzkum – nejnovější poznatky Svatováclavská slavnost českého piva 2012 – komunikace  osobnostech, které přispěly k rozvoji oborů a ovlivnily pivovarství a sladařství u nás,  výsledků soutěže odbornosti – i při zahájení akce,  ankety popularity a piv – i při vyhlášení anket Pivní a pivovarské události a slavnosti u nás – zdroj a příležitost lidové zábavy v tradičním slova smyslu Pivní speciál jako zajímavé zpestření spotřebitelského trhu Předvánoční nabídka piv Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 6

Metody a formy oslovení médií – reflexe našich potřeb a jejich požadavků - a především proaktivně… Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 7 Tiskové zprávy zůstávají základem proaktivní komunikace – roste jejich význam s tím, že jsou častěji médii převzaté Tiskové konference ve formě kulatých stolů a snídaní s médii podle aktuálnosti, zaměření. Roste zájem médií o názory představitelů pivovarského sektoru na různá témata a situace – konzultace co a jak, vypracování návrhů stanovisek, organizujeme interview. Pokračuje vzestup poptávky od médií po materiálech ČSPS – růst poptávky po článcích (umístění zdarma) Konzultace, kontakty na osoby z pivovarského sektoru, servis při přípravě článků, příloh, speciálů – jsou totiž pro média zdrojem peněz… Pro lepší uplatnění témat organizujeme výzkumy mezi pivovary – média fakta přebírají – velmi uvítáme vaši pomoc… Asistujeme při přípravě prezentací při setkáních s médii; grafy jsou přebírány i celostátními médii jako důsledek šetření v médiích. Dennodenní práce s médii – náměty viz F.O.O.D., EURO Novinka - využít akcí jiných subjektů – PK, Agrární platforma atd.

Závěrem několik poznámek… Ekonomická situace v médiích nebude lepší, než letos víc– některá média zmizí a u těch, která zůstanou, poroste tlak hledat cesty ke čtenáři, posluchači, divákovi - více vydělávat a přitom méně vydávat (snížení stavu zaměstnanců, reciprocita, využívání materiálů od firem…) Musíme pokračovat ve věcné, argumenty podpořené komunikaci a uvádět data a fakta, i když nebyla tak pozitivní, jako v minulosti. Letošní byl ve znamení potvrzení trendu z minulého roku – předchozí jednoznačně pozitivní komunikace byla ovlivněna ekonomickými výsledky, kontroverznějších kampaní ubylo, ale pozor na minipivovary a jejich přístup k médiím... Média toto ocenila způsob referování o pivu a pivovarství a také pomoc, např. při komunikaci o výsledcích sektoru a objektivní věcný tón. Nepřestáváme proaktivně nabízet témata…kterých nikdy není dost. Rok 2012 bude rokem špatných zpráv – je třeba nabídnout i pohlazení. Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 8

Děkuji za Vám pozornost.