Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Talent marketingových komunikací

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Talent marketingových komunikací"— Transkript prezentace:

1 Talent marketingových komunikací
SIGNAL productions

2 O firmě / instituci SIGNAL festival je největší kulturní událost v České republice, propojující moderní umění a nové technologie s širokou i odbornou veřejností. Naše vize * Shaping a conscious society through culture, art and new technologies. / Tvarovat uvědomělou společnost skrze kulturu, umění a nové technologie. Naše cíle Podněcovat kreativitu a propagovat nové formy umění. Prosazovat českou uměleckou scénu na mezinárodní úrovni. Zlepšovat a kultivovat veřejný prostor. Vzdělávat odbornou i širokou veřejnost v oblasti audiovizuálního umění a nejnovějších trendů. Podporovat rozvoj kreativních průmyslů, společenské odpovědnosti a turistické atraktivity Prahy. Reflexe historického odkazu Prahy za využití umění a nejnovějších technologií. Naše konkurence Defacto neexistuje. V širším slova smyslu veškeré jiné kulturní akce.

3 Mood video

4 Úvod do situace SIGNAL festival je
soukromá organizace, ačkoliv si návštěvníci často myslí, že ho organizuje město z většiny financován z různých grantů + peněz partnerů = finance jsou tedy každý rok nejisté zdarma (kromě 2 instalací – Dome a 3D projekce, kde se kupují vstupenky) ve veřejném prostoru = nelze ho oplotit masová akce (700 tis. návštěvníků ve 2016) = mnoho různých segmentů návštěvníků = nelze komunikačně oslovit všechny 1x za rok v říjnu, trvá 4 dny, a jeho příprava trvá defacto celý rok Festival světla = na většinu instalací potřebujeme tmu

5 Zadání úkolu Jak financovat festival ve veřejném prostoru?
Jak financovat festival tak, aby nebyl majoritně závislý na cizích zdrojích peněz (grantech a sponzorech) finanční zdroje byly lépe plánovatelné = odhadnutelné dopředu

6 Zadání úkolu (omezení/upřesnění)
Festival nelze celý přesunout „pod zámek“ – část instalací bude vždy v otevřených prostorách (náměstích, parcích, atd.) Pokud zpoplatníme některé instalace, je potřeba zároveň řešit ticketing (náklady na vybírání vstupného, jak zabránit obřím frontám (které jsou problémem již nyní, atd.) Lidé jsou zvyklí za festival neplatit - > při větším zpoplatnění se mohou bouřit.

7 Co jsme už jsme vyzkoušeli?
Z dosavadní praxe víme, že předprodej příliš nefunguje. Lidé kupují lístky stejně na místě. Při zpoplatnění instalací se lidé hodně bouří - > mají pocit, že by festival měl být zdarma celý. DMS/příspěvek na další ročník -> „Vždyť máte hromadu partnerů a peníze od města tak co byste chtěli“. Prodej merche = festivalová brožura - > lidé kupují, ale prodá se třeba 13 tis. kusů za 50 Kč (při 700 tis. návštěvnosti) = málo

8 Odměna za zpracování stáž v SIGNAL productions během festivalového měsíce rozlousknutí problému, který řeší plno kulturních akcí na celém světě

9 Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

10 Kontakt Robert Dvořák – tel


Stáhnout ppt "Talent marketingových komunikací"

Podobné prezentace


Reklamy Google