Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca."— Transkript prezentace:

1 Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca 20% všech nemocničních zařízení  jsou různých velikostí a odborného zaměření  Z toho vyplývá náročnost na údržbu, servis a uspokojování požadavků, která je daná vzdáleností klientů, různorodosti požadavků oborových ZP, zřizovatelů i samotných ZZ

2 Důvody budování a certifikace systému řízení jakosti v AKORD SOFTWARE  Rozhodnutí o zavedení systému řízení jakosti v r  Zamýšlený kvalitativní posun v péči o stávající zákazníky  Potřebná identifikace a reinženýring procesů  S tím související identifikace a reinženýring:  jednotlivých činností  odpovědností a kompetencí  dokumentace (vstupů a výstupů)  Posílení konkurenceschopnosti firmy v oblasti zdravotnické informatiky

3 Soubor ISO 9001: neustálé zlepšování Cíl: dosahování vyšších úrovní Pohyblivý cíl Cyklus: plánuj – dělej – kontroluj - zaveď Zlepšování Do Check Act Plan

4 Zaměření na zákazníka Identifikuj zákazníky Poznej jejich potřeby Analyzuj jejich potřeby Plánuj opatření pro jejich splnění Realizuj opatření Kontroluj a monitoruj veškeré činnosti Reaguj a zlepšuj

5 Interní záměr při zavádění ISO  Zpřehlednit a zefektivnit řízení a realizaci jednotlivých činností  Minimalizovat formálnost systému řízení podle ISO  Nezatížit implementaci nadměrnými náklady na další IT nástroje, lidské zdroje apod.  Využít systémy, které sami vyvíjíme a dodáváme našim klientům, využít know-how IT společnosti

6 Postup při realizaci – definice procesů  Identifikace a definice procesů z pohledu řízení jakosti  hlavní (realizační)  podpůrné – významné pro realizaci produktu nebo pro zákazníka  řídicí a zlepšovací  Definice posloupnosti a vzájemného působení procesů – mapa procesů  Identifikování vlastníků procesu  Stanovení kritérií procesů  Provádění analýzy údajů k neustálému zlepšování procesů

7

8 Postup při realizaci – specifikace jednotlivých činností, definice kompetencí a odpovědností  Tvorba procesních diagramů  U každého procesu definice: vstupů procesu činností procesu výstupů procesu  Tvorba matice kompetencí a pravomocí  Definice pracovních funkcí a k nim náležejících popisů pracovních funkcí

9 Postup při realizaci – zapojení IT do implementace řízení jakosti  Všechny datové zdroje v AKORD SOFTWARE jsou elektronické  V souladu se záměrem minimalizace formálnosti řízení podle ISO jsme od počátku promýšleli propojení všech datových zdrojů a využití informací pro účely ISO  Sledování a vyhodnocování kriterií jednotlivých procesů – využití vlastního nástroje MIS AKORD P RO ®


Stáhnout ppt "Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca."

Podobné prezentace


Reklamy Google