Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jakub Havlas 5.5.2014 Technická univerzita v Liberci.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jakub Havlas 5.5.2014 Technická univerzita v Liberci."— Transkript prezentace:

1 Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci

2  Viktorie Krumlovská  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.  LIBEREC 2013  KLÍČOVÁ SLOVA: Sportovního oblečení, indoorové sporty, distribuční kanály, marketingová analýza marketingová strategie

3  Vytvořit marketingovou strategii pro novou řadu sportovního oblečení Casual Activ  Shrnutí historie firmy, jejího výrobního programu, systému vývoje nových kolekcí a distribuční prameny firmy.  Představení konkrétní řady návrhů řady Casual Activ.

4  Průzkum formou anonymizovaného dotazníku.  První skupinou dotazovaných byli zákaznice oslovované před specializovanými sportovními obchody.  Druhou skupinou bylo7 instruktorek vedoucích kursy indorového cvičení.  Celkový počet odpovídajících respondentek byl 140.

5

6  SWOT analýza ◦ K získání dat byla použita anketní metoda. ◦ Sestaven tým pracovníků a od nich získána objektivní data. ◦ V případě firmy Piccollo spol. s r.o. byli osloveni respondenti z řad zaměstnanců a požádání k vyplnění první části SWOT analýzy

7 Silné -stránkySlabé stránky Vnitřní prostředí specializovaný tým nízké pořizovací náklady kvalita -ověřený výrobce Průzkum trhu- marketingové oddělení atraktivní design omezené prostředky na vyšší objem neznalost/nejasnost o uchopení proma komodity omezené prostředky na promo-akce PříležitostiHrozby Vnější prostředí vývojové trendy-kult těla Znalost a uplatnění trendů – indoor new sports Malá konkurence v této komoditě Distribuční síť má omezeně tuto komoditu první na trhu s řadou "Casual activ" žádaná spolupráce ze strany organizací nepříznivá ekonomická situace lokální soc. rozdíly rychlá reakce konkurence neznalost komodity

8  SWOT analýza prokázala, že pozice firmy je velice dobrá, její silné stránky jsou dostatečnou záštitou fungujícího aparátu a úspěšného podnikání a realizace nového projektu má optimální podmínky.  Průzkumem bylo prokázáno, že zákazníci postrádají kompletní program.  Z analýzy konkurenčního prostředí a dotazníkového průzkumu vyplývá, že konkurence není zásadní.

9  Podpůrné a reklamní prostředky.  Prezentace obchodním partnerům na kontraktačních výstavách  Doporučena taneční choreografie, ideálně v podání profesionálních cvičitelek.  Úzká spolupráce s centry volného času.  Rozšíření spolupráce s českou reprezentantkou v obřím slalomu Kateřinou Paulátovou.  Propagace na vlastních webových stránkách prostřednictvím pohyblivých banerů.

10  [1] Simová a J., Marketingový výzkum, LIBEREC: Technická univerzita v Liberci,2010.  [2] Švandová a Z., Strategický marketing, Liberec: Technická univerzita v Liberci,  [3] „http://www.altisport.cz/,“ Altisport [online], 2011[citováno ]. [Online].  [4] Fitnessdance.cz, „http://www.fitnessdance.cz/,“ Fitnessdance.cz, [Online]. [Přístup získán ].  [5] Opeccard-Yoganet.cz, „http://www.yoganet.cz/kalhoty-na-jogu-pilates- sedebambus/,“Yoganet.cz, [Online]. [Přístup získán ].  [6] YOGAshop, „Oblečení na jógu-trička, topy,“ Yoga shop, [Online]. Available: mikiny/san-francisko-tank-60008/. [Přístup získán 3 květen 2013].

11


Stáhnout ppt "Jakub Havlas 5.5.2014 Technická univerzita v Liberci."

Podobné prezentace


Reklamy Google