Kontextová reklama Tereza Balabánová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě v době recese či krize je to velmi aktuální otázka. Jak to poznat? Ti, kdo řídí podnik, některé typy znají. Většina manažerů však přivítá mít špičkového.
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
ÚVOD DO MARKETINGU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
JJ Mois Année Notebook pro studenty VŠ Informační materiál určený pro studenty Nabídka od
Marketing sociálních sítí
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Spotřebitel a jeho práva
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
První zaměstnání Petr Machala.
JJ Mois Année Notebook pro studenty VŠ Informační materiál určený pro studenty Nabídka od
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Zásady tvorby prezentace
Úvod do studia Strategie vyhledávání zdrojů Robert Zbíral.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Návrh komunikační strategie pro krémy
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
závislost na internetu
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název společnosti Produkty a služby
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
NUTRILITE™ ALL PLANT PROTEIN
Jak na PR (absolutní základ)
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Odvrácená strana Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Marketingové strategie
Psychologické působení propagace
Marketing farmářských produktů
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Kontextová reklama Tereza Balabánová

Normální vs. kontextová reklama Méně trpělivý čtenáři Na upoutání pozornosti máte 4 sekundy Vaše reklama se nachází v okolí reklamy konkurence -> Vaše nabídka musí být lepší než nabídka konkurence 10 způsobů jak napsat účinnou kontextovou reklamu a přilákat zákazníky

1. Oslovte cílový trh Oslovení zákazníka přímo, nebo pomocí hodnot, které vyznává Každý inzerát musí oslovit cílovou skupinu a odfiltrovat ty, co na Vás kliknou, ale nic nekoupí (ušetříte) Co by Vás mělo zajímat? Pohlaví Vzdělání Povolání Sociální status Zájmy

2. Nabídněte výhodu nebo řešení Spolu se službou nebo výrobkem kupuje zákazník hodnotu – musíte mu ji tedy nabídnout Šetříte jeho čas Šetříte jeho peníze Pomáháte zákazníkovi peníze vydělat Další hodnoty?

3. Nabídněte slevu Pojmy, které stále fungují: sleva, akční cena, výprodej, výhodná nabídka, poslední kusy, zdarma… Nepoužívat tyto pojmy při registraci zpětných odkazů do katalogů Nic se nesmí přehánět – pozor na velké množství lidí, co pouze kliknou Mnoho zákazníků se nad koupí teprve rozmýšlí. Nabídka typu – dočasně zlevněno – ho může pobídnout Kam umístit slovo zdarma? Do textu inzerátu, ne do titulku Na konec inzerátu (zákazníci reagují na to, co je na konci)

4. Čím více faktů podáte, tím více toho prodáte Titulky inzerátů, které obsahují konkrétní informace a rady prodávají více, než obecné titulky Šance na úspěch reklamy se zvyšují s počtem udaných faktů Nábytek Objednejte si nábytek v eshopu! Dopravné po celé ČR. Nábytek Celodřevěný nábytek Vyrábíme kvalitní dřevěný nábytek ze smrku a borovice.100% masiv

5. Vytvořte pocit naléhavosti Každý den vidíte desítky – stovky stránek na webu. Jak zaujmout takového čtenáře? Limitujte nabídku časem (počáteční slevy, Vánoční výprodej, likvidace zásob) Vytvořte emocionální souznění Jak se sblížit se zákazníkem, který se Bojí o práci Prace.cz – práce pro všechny Bojí splácení dluhů KB – Půjčka bez rizika Obává o své zdraví Doktor Nonstop – řešení vašich zdravotních problémů Má problémy ve vztahu Arginmax – více sexu do života Zjistěte proč a nabídněte řešení jejich problémů?

6. Podpořte akci Reklamy, které vyzývají k akci, jsou účinnější Jak to funguje? Nakupujte Požádejte o konzultaci Nechejte si zasílat Vyplňte dotazník Přečtěte si reference Další pobídkou jsou slova nový, novinka – lidé často hledají novinky na trhu, které by si mohli vyzkoušet

7. Zvýrazněte svoji jedinečnost Konkurenční výhoda Co má naše firma, co nemá konkurence? Nenabízejte jako jedinečné to, co je zcela běžné Záruka 24 měsíců a dodání poštou na dobírku x Prodloužená záruka a dodání zásilkovou službou zdarma

8. Použijte jméno firmy a produktu Zvyšujte povědomost o své firmě, nebo o produktu. Tzv. branding (budování a posilování značky) I když na vaši reklamu nikdo neklikne, vidí název firmy. Příště budou mít pocit, že už firmu znají a na reklamu kliknou Budou-li na internetu všude vidět reklamy s vaším jménem, stanete se známějším a důvěryhodnějším

9. Vytvořte více verzí jedné reklamy Pokud připravujete text reklamy, pište rychle vše, co vás napadne Následně probírejte jednotlivé verze a srovnávejte je Vyzkoušejte si reklamu na lidech Nanečisto Na webu (máte možnost reklamu měnit každý týden)

10. Reklamu obměňujte Po čase reklamu změňte Mění se sezóny/roční období/svátky Stará reklama nudí Konkurence mezitím vytvořila lepší reklamu Mění se potřeby a touhy zákazníků (pamatujete si ho?)

Základní pravidla Nepoužívejte velká písmena Nepoužívejte superlativy a bombastická sdělené (nejlepší, největší, první) Nedávejte do textu reklamy , telefon, URL, adresu… Nepoužívejte symboly Nepoužívejte vykřičníky a rozkazovací způsob

Základní pravidla Nepoužívejte pop-up okna Stránka na kterou odkazujete, musí odpovídat reklamě Umožněte návrat na předchozí stránku s odkazy Nepište složitým a nesrozumitelným jazykem, nepoužívejte cizí pojmy Nepoužívejte zápory a negace

123 kroků ke špatnému webu: Jak prodělávat na Internetu Tato online kniha popisuje často používané, spolehlivé a v praxi ověřené kroky k výrobě špatných webů, které jejich majitelům budou zaručeně prodělávat hromady peněz.

Program příští hodiny: 8:20 – 8:30 Diamond Travel 8:35 – 8:45 Knihovny.cz 8:50 – 9:00 Knihovna fakulty informatiky 9:05 – 9:15 Knihovna filosofické fakulty 9:20 – 9:30 Knihovna pedagogické fakulty 9:35 – 9:45 MZK 9:50 – 10:00 Nakladatelství Eminent 10:05 – 10:15 Antikvariát Beneš 10:20 – 10:30 Projekt bibliografické citace 10:35 – 10:45 Kwido

Prezentace je výtahem práce Roberta Němce – Jak napsat účinnou kontextovou reklamu