Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková"— Transkript prezentace:

1 SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková

2 zmonitorovalo 75% české populace je online
Denně 3,5 hodiny na internetu Lidé sledují více médií najednou Přes 50% lidí je online při sledování TV Dohledávání a komentování zmonitorovalo Fakta – anketa SPIRu Namotivování potenciálních klientů, proč je důležité sledovat sociální média – protože dnes jsou lidé neustále online a komentují vše, k čemu se dostanou

3 To, že na SM nejste, neznamená,
že se o Vás nemluví… (navázat na předchozí slide)… to, že nejste na sociálních médiích (ať už Vy osobně nebo Vaše firma) ještě neznamená, že se tam o Vás nemluví.

4 Co mu chcete říct? Kdo je váš klient?

5 NALÁKEJTE FANOUŠKY Oslovte stávající příznivce e-mailem / newsletterem
Odkaz na Facebook si vložte do ového podpisu Propojte s Facebookem webové stránky Zapojte Facebook do reklamy (bilboardy, tisk, youtube…) Spusťte reklamu Lákejte prostřednictvím fanoušků další a další a…

6 UDRŽTE SI FANOUŠKY Informujte fanoušky o novinkách u Vás
Informujte je o novinkách v oblasti zájmu Občas jim dopřejte možnost něco vyhrát Zapojte je jinak (sázky, otázky, poděkování…) A především na ně včas reagujte!

7 KDYŽ ZÍSKÁTE PARTNERA / SPONZORA
Přidejte si jej do oblíbených stránek „to se mi líbí“ Poděkujte mu na jeho FB stránce Poděkujte mu na Vaší FB stránce a označte jej v příspěvku (Poděkujte mu v soukromé zprávě a požádejte ho o sdílení) Sdílejte jeho zajímavé příspěvky (tematicky související) Nezapomínejte na něj o významných událostech

8 případová studie

9 BUĎTE V KONTAKTU S DÁRCI / DOBROVOLNÍKY
Pokud Vám někdo něco daruje, pravděpodobně předpokládá, že za to něco dostane, nebo minimálně, že s ním zůstanete v kontaktu. Ukažte dárcům, jak využíváte jejich peněz / darů Poděkujte jim Informujte je o Vašich cílech a výsledcích Zjistěte preference dárců

10

11 VYBERTE SOCIÁLNÍ SÍŤ PRO PROPAGACI

12 UVEĎTE CRFD KAMPAŇ JAKO ZNAČKU #
Umožněte uživateli vyhledat vaši kampaň Vyzývejte své příznivce a dárce k použití „hashtagu“ Vybírejte krátké, chytlavé a jedinečné hashtagy

13 JAK PSÁT CRFD PŘÍSPĚVKY
Přibližně 20% vašich příspěvků by se mělo soustředit na to, aby uživatel ihned přispěl Dejte možnost dárci pohlédnout „za oponu“ Ukazujte mu pravidelně posuny / výsledky / úspěchy Buďte konkrétní Podělte se o příběhy příznivců (pomohl někdo sbírat peníze?)

14 případové studie

15

16

17

18

19 ETICKÝ KODEX KOMUNIKACE NA SOCIAL MEDIA
1. Pište kdykoliv, když máte co říct 2. Nelžete 4. Nebojujte a nejděte do ofensivy 5. Odpovídejte na dotazy trpělivě 6. Přiznejte chybu, sjednejte nápravu 8. Pište, jak vám zobák narost!

20 NEJLEPŠÍ NEZISKOVKY NA FACEBOOKU … inspirujte se!
1. 2. 3. 4. 5.


Stáhnout ppt "SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková"

Podobné prezentace


Reklamy Google