1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI MULTIMEDIÁLNÍ TVORBY „UMĚNÍ A MULTIMÉDIA“ INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI.
Advertisements

Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Ústav pedagogických věd
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekty financované ze zdrojů ESF a aktivity CEVAP-a Zuzana Španerová Centrum vzdělávání a poradenství.
PRIORITY A CÍLE DOKUMENTU REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE MVDr. Stanislav Mišák náměstek hejtmana Zlínského kraje.
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
AKTION Česká republika – Rakousko, spolupráce ve vědě a vzdělávání Helena Hanžlová.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Mendelova univerzita v Brně (P 2) MENDELU
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Rašovcová.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
1 Analýza nabídky a poptávky po dalším profesním vzdělávání v Královéhradeckém kraji Jaroslava Mikulecká Univerzita Hradec Králové.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Mise a vize VŠKV  Jediná vysoká škola se sídlem v Karlovarském kraji  Jedinečnost vzdělávacího programu neuniverzitního typu  Inovační inženýrství.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Vysoká škola sociálně správní, Havířov. jedna z nejmladších soukromých vysokých škol v ČR státní souhlas od listopadu 2007 výuka zahájena v září 2008.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1 Název projektu: Tvorba modulárního systému udělování zápočtů v bakalářském studiu za účelem motivace studenta formou.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK Seminář pro žadatele z JMK , Hodonín.
Představení Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné Slezské university v Opavě Michal Tvrdoň – proděkan pro vědu a výzkum Zasedání Vědecké rady SU OPF.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Eva Šimková Brno,
Vize ve vědě a výzkumu TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Univerzita s kladným nábojem.
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Ostravská univerzita (1991 → )
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Závěrečná konference projektu
Polytechnické vzdělávání v praxi
Ing. Jan Šild, Mgr. Michal Bajer, HOPE-E.S., v.o.s.
O nás Univerzita s TRADICÍ – založena 1999
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Enterprise Europe Network: Výsledky a příprava období 2022+
Transkript prezentace:

1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj

2 Operační programy a projekty inovací Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity uspěla v rámci 1. výzvy Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání se dvěma projekty Projekt „Inovace bakalářských a navazujících magisterských studijních programů na Ekonomicko-správní fakultě MU“ – CZ.1.07/2.2.00/ Projekt „Inovace doktorských studijních oborů na Ekonomicko- správní fakultě MU“ – CZ.1.07./2.2.00/ Dva komplementární projekty inovující výuku na graduálním i postgraduálním stupni s cílem zvýšení konkurenceschopnosti fakulty a jejich absolventů Úzká vazba na další aktivity fakulty – např. oblast vědy a výzkumu

3 Projekt „Inovace bakalářského a navazujícího magisterského studia“ Řešitel projektu: Ing. Martin Kvizda, Ph.D. Doba realizace: – Cíl projektu: Hlavním cílem projektu je komplexní inovace bakalářských a navazujících magisterských studijních programů, které by produkovaly kvalifikované absolventy s relevantními odbornými znalostmi a dovednostmi, kteří budou schopni flexibilně reagovat a přizpůsobovat se změnám na pracovním trhu. Další aktivity ve vazbě na cíl: maximalizace využití potenciálu ICT; spolupráce s partnerskými organizacemi soukromého i veřejného sektoru; etablování standardní role studijních poradců Partneři projektu: Citibank Europe plc, organizační složka; Česká národní banka; Československá obchodní banka, a.s.; Jihomoravská plynárenská, a.s.; OHL ŽS, a.s.; Regionální hospodářská komora Brno; Rödl & Partner Consulting, s.r.o.

4 Projekt „Inovace doktorského studia“ Řešitel projektu: Mgr. Josef Menšík, Ph.D. Doba realizace: – Cíl projektu: Cílem projektu je komplexní inovace doktorských studijních oborů s cílem lépe reflektovat potřeby trhu práce v regionálním i národním měřítku a rovněž umožnit širší spolupráci s firmami či organizacemi veřejného sektoru v oblasti vědy a výzkumu. Jádrem inovačního procesu je redefinice klíčových předmětů v rámci doktorského studia s tím, že důraz je kladen na větší možnosti individualizace studia ze strany každého studenta. Důležitým prvkem v rámci inovací je podpora participace zahraničních lektorů na výuce studentů včetně působení ve funkci školitelů u doktorských prací. Další aktivity ve vazbě na cíl: maximalizace využití potenciálu ICT; spolupráce s partnerskými organizacemi soukromého i veřejného sektoru Partneři projektu: Citibank Europe plc, organizační složka; Česká národní banka; OHL ŽS, a.s.

5 Řešení projektů inovací v roce 2009 Podpis partnerských smluv s projektovými partnery Tvorba nových studijních plánů v oblasti graduálního i postgraduálního studia: Nová kreditová hodnota předmětů Větší důraz na diverzitu jednotlivých oborů pomocí povinně volitelných a volitelných kurzů Omezení počtu předmětů tzv. společného základu Zvýšení počtu zahraničních lektorů v doktorském studiu s vazbou na možnost spolupráce se studenty ve formě školitelů doktorských prací Zpracování analýzy situace na trhu práce v JMK a dalších krajích s ohledem na potřebu terciárního vzdělávání Vytvoření zázemí pro působení zahraničních lektorů na fakultě včetně ICT vybavení Tvorba webových stránek a realizace dalších propagačních aktivit

6 Spolupráce s partnery při dalším řešení projektů V roce 2010 dojde k dalšímu pilotnímu odzkoušení nově definovaných studijních plánů v graduálním i postgraduálním studiu, kdy partneři budou kontaktováni za účelem poskytnutí zpětné vazby v oborech shodujících se s jejich předmětem činnosti – skladba předmětů, uplatnitelnost absolventů Spolupráce v oblasti zajištění externích lektorů v rámci inovovaných oborů graduálního i postgraduálního studia – spolupráce garantů předmětů (jednotlivých lektorů fakulty) s různými partnery Možnost zpracování bakalářských, diplomových i disertačních prací na témata komunikovaná s partnerskými organizacemi – příležitost pro studenty spolupracovat přímo s partnerskými organizacemi na aktuálních tématech

7 Vazba projektů na další aktivity fakulty Inovace doktorského studia je realizována v úzké vazbě na dalším rozvoji vědy a výzkumu na fakultě Inovační procesy umožní uchazečům o studium na všechny stupně jasnější orientaci ve struktuře oborů, resp. nabízených předmětů Ve vazbě na inovační procesy je plánována i rekonstrukce vědecké infrastruktury na fakultě (např. prostory knihovny) Možnost vazby projektů inovací na další rozvojové aktivity fakulty např. v oblasti mezinárodních projektů vědy a výzkumu Prohlubování spolupráce s partnerskými organizacemi v dalších aktivitách fakulty – např. projekt TopSec

8 Děkuji za pozornost!