GAUK 2015 seminář pro příjemce grantu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Advertisements

Stipendia. 2 Legislativní rámec Zákon o vysokých školách (§ 91) Stipendijní řád Směrnice Upa č. 6/2013 Pravidla pro přiznávání a výplatu stipendií.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Materiálové náklady, služby – objednávkový systém Hlásková A.
cestovné tuzemské cestovné zahraniční
Uznatelné výdaje v projektech podpořených ze strukturálních fondů EU v administraci NROS Vyúčtování globálních grantů.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
Realizace Vnitřních grantů Obecné informace k realizaci projektu/harmonogram Realizace začíná podáním návrhu na přiznání stipendia na GO, podávat.
Porada pracovníků dílčích knihoven kateder fakult ČVUT
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Školení příjemců Phare 2003 RLZ Finanční zprávy Ing. Kateřina Auerveková NVF Praha.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
HOSPODAŘENÍ pro rádce.
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Univerzitní informační systém II., Lednice 2003 Podpora stipendií ve studijní administrativě Tomáš Majer
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář k výzvě OP LZZ č. 89 – Finanční část Mgr. Lucie Kučerová, Bc. Karel Ritschel oddělení hodnocení.
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Seminář pro žadatele v rámci Výzvy č. 6/ Petr Chroust Hana Švarcová Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 6. dubna 2016 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“ Ministerstvo financí – Odd. realizace, monitorování a hodnocení - CZP2 Seminář pro příjemce grantů MGS.
Seminář pro žadatele v rámci Výzvy č. 3/ Ing. Iva Cahelová Ing. Kateřina Gřondilová Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa.
Nákup odborné literatury Informace pro vědu a výzkum - Kurz pro doktorandy 2010 Ústřední knihovna ČVUT
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 17. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Interní grantová soutěž 2017 (IGS 2017) Základní informace Mgr. Galina Cimová, CSc.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Math Exercises for You (Math4U)
SH ČMS účetní závěrka 2016 Metodický pokyn č. 4/2016.
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Požadavky na položkový rozpočet u zakázky na stavební práce
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
FINANCOVÁNÍ KNIHOVNY PŘED ÉROU OPERAČNÍCH PROGRAMŮ
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Elektronická Spisová Služba
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

GAUK 2015 seminář pro příjemce grantu

Základní údaje Čerpat finance můžete od podpisu smlouvy a podpisového vzoru, zpětně lze nechat proplatit doklady od 1.1.2015 Musíte být aktuálně ve studiu. Při přerušení či ukončení studia nelze čerpat finanční prostředky. Řešení projektu s ? Ihned hlásit GO Podpisový vzor (dodat na EO za řešitele, eventuelně kolegy) http://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/ekonomicke-oddeleni/formulare Číslo účetního střediska - ne číslo grantu, najdete v grantové smlouvě. Vždy stejný tvar 6 čísel - např. 227 069. Používá se při veškeré komunikaci s EO. Uzávěrka EO pro příjem účetních dokladů: cca 30.11.2015

Návrhy na přiznání stipendia – výplata odměny Všichni studenti FF UK v týmu (aktivní studium) – formuláře „návrh na příznání stipendia“ čl. 7c - formuláře naleznete na stránkách GO, vyplněné zašle řešitel projeku na jana.bryksiova@ff.cuni.cz http://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/grantove-oddeleni/formulare/ Formulář se vyplňuje pro každého studenta zvlášť. 1 stipendium = 1 formulář Po zpracování vašich návrhů budete vyzváni, abyste přišli podepsat rozhodnutí o přidělení stipendia – co nejdříve! Podepsat musí i každý, komu je stipendium určeno (tj. spoluřešitel) – teprve potom jde stipendium vyplatit (bankovní převod)

Mzdy Vyřizujete na osobním oddělení FF (nikoli GO) Pro vedoucího (školitele), který je zaměstnancem FF použijete formulář „Návrh na výplatu odměny internímu zaměstnanci“ – k dispozici na intranetu nebo osobně na osobním oddělení S vedoucím (školitelem), který není zaměstnancem FF vyplníte Dohodu o provedení práce (DPP). Stejně tak u dalšího členy týmu, který není student a není zaměstnanec FF.

Cestovní náklady 1 Studenti – hl. řešitelé i spoluřešitelé - budou čerpat cestovné pomocí tzv. Dohody o poskytnutí příspěvku na cestovní náklady (na odkazu pod označením „nepojmenovaná smlouva – per diem“) http://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/grantove-oddeleni/formulare/ Student ji před cestou vyplní a podepíše, pak doručí na GO,GO zajistí podpis zástupce FF UK (vždy podepisuje i řešitel) Pravidla – Opatření děkana 2/2015 http://www.ff.cuni.cz/fakulta/predpisy-a-dokumenty/opatreni-dekana/?site=&file=L09wYXRlbiUyMGRrYW5hLzIwMTUvMjAxNS0wMiUyMENlc3Rvdm4lQzMlQUQlMjB2JUMzJUJEZGFqZSUyMG5lemFtJUM0JTlCc3RuYW5jJUM1JUFGLnBkZg==&nonce=41549d4a5a

Cestovní náklady 2 Zahraniční cesta: proplácí se jízdné + per diems daného státu (standardně 50% sazby, 1. a poslední den 25% sazby) Cesta po ČR: pouze per diems pro ČR, jízdenka jako doklad o uskutečnění cesty. 1 denní cesta – 25%. Po domluvě lze počítat i méně – záleží na velikosti rozpočtu CESTY VOZEM NE Po příjezdu z cesty dodá student na EO přes podatelnu formulář pro vyúčtování spolu s jízdenkami a kopii smlouvy (vyzvedne na GR) Na základě toho mu budou proplaceny cestovní výdaje Pro každou cestu se vyplní vždy nová smlouva

Ostatní neinv. náklady (materiál a služby) Další drobné náklady (kromě nákladů za knihy!) budete čerpat na základě předložení příslušného účetního dokladu (účtenek a faktur) na EO (přes podatelnu) Tyto předložíte spolu s průvodním listem faktury resp. formulářem pro vyúčtování – zde budete vyplňovat číslo účetního střediska, které máte přidělené (viz smlouva bod 4.), průvodní list/formulář musí podepsat hl. řešitel projektu podle podpisového vzoru uvedete také pracoviště (katedra/ústav) a kontakt (důležité, EO občas volá!), text – účel platby http://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/ekonomicke-oddeleni/formulare/

Formuláře FF UK k vyúčtování Průvodní list faktury (viz. slide 9) – použijete k faktuře, která je správně vystavená na UK FF Formulář pro vyúčtování – pro drobné vydání (když máte účtenku) nebo i v případě, že faktura/ účetní doklad nebude vystavena přímo na UK, ale na vás, pak můžete použít tento formulář, na základě kterého vám bude proplacena vyučovaná částka, tedy to, co jste zaplatili – vyplníte: jméno, středisko, kontakt, útvar-katedra, věc, celkem částku, datum, podpis dle podpisového vzoru Používá se také při vyúčtování cestovních nákladů http://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/ekonomicke-oddeleni/formulare/

Faktura/účetní doklad Faktura musí být adresována na Univerzitu Karlovu v Praze (fakulta nemá právní subjektivitu, nevystavujte je ani na vaše jméno) Adresa: Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta nám. Jana Palacha 2 116 38, Praha 1 Správný formát: IČ 00216208, DIČ CZ00216208 (nevynechat počáteční nuly!) Musí obsahovat název dodavatele (opět správně IČ a DIČ) Datum vystavení, datum splatnosti a datum uskutečnění zdanitelného plnění Účtovaná částka Datum ani podpis na faktuře být nemusí (lze elektronický doklad)

Co s nakoupeným drobným majetkem Hmotný majetek od 3000 Kč se musí evidovat na FF UK Software (nehmotný majetek) se musí evidovat vždy – před jeho nákupem se poraďte s LVT – t.č.: 221 619 825 (opatření děkana 10/2013) Také nákup jakékoli techniky konzultujte s LVT (kompatibilita zařízení, lze sehnat levněji a lépe, …) Nakoupený majetek je fakultní, po skončen grantu zůstává na vaší katedře k evidenci je potřeba na průvodní list faktury správně uvést pracoviště (katedra), číslo místnosti (kde sídlí odpovědná osoba) a odpovědnou osobu (zaměstnanec katedry – školitel, sekretářka), ostatní zpracuje EO

Nákup a odevzdání zakoupených knih Tyto faktury neodevzdáváte na EO!! Řešitel grantu předá fakturu za knihy a knihy do své oborové knihovny nebo SVI (případně poskytne informaci, kdy knihy dojdou), Pracovníci SVI zaevidují knihy, přidělená čísla uvedou na Průvodním listu faktury. Řešitel se už nemusí o fakturu dále starat. K nákupu knih se vztahuje opatření děkana 25/2010 Při nákupu knih ze zahraničí přes internet se poraďte s SVI Knihy objednávejte s velkým předstihem před koncem roku

Výjimky u nákupu a předání knih Výjimku tvoří literatura, kterou nakoupili řešitelé grantů  z ústavů (kateder), jejichž oborovou knihovnou je Knihovna Jana Palacha (dále jen KJP). Jedná se o následující ústavy (katedry): Katedra divadelní vědy Katedra filmových studií Katedra jihoevropských a balkanistických studií Ústav české literatury a literární vědy Ústav českého jazyka a teorie komunikace Ústav obecné lingvistiky – oddělení obecné lingvistiky Ústav obecné lingvistiky – oddělení finských studií Ústav východoevropských studií Ústav germánských studií – oddělení skandinavistiky   Řešitelé z těchto pracovišť předávají nakoupenou literaturu spolu s účetními doklady v knihovně Jana Palacha, konkrétně na j. Kamenický, vedoucí KJP.  Kontakty na jednotlivá pracoviště SVI a na KJP:  Hlavní budova FF UK – Středisko vědeckých informací (SVI): podlaží „- 1“, č. dv. S122-S124, linky 270 (Y. Šmahelová), 240 (H. Dewetterová) Hlavní budova FF UK – KJP: J. Kamenický, linka 810, jan.kamenicky@ff.cuni.cz

Licenční smlouvy Pokud budete vydávat knihu a máte na celou předtiskovou úpravu prostředky z GAUK, pak se obraťte na GO s žádostí o poskytnutí licenční smlouvy (ne např. pokud máte na vydání publikace prostředky z GAUK jen na korektury nebo překlad atd. – v tomto případě budete postupovat při čerpání stejně jako při nákupu služeb) Smlouva se bude uzavírat mezi vámi, školou a nakladatelem GO vám pomůže s vyplněním smlouvy Až bude podepsaná vámi a nakladatelem, doručíte ji na GO a my zajistíme podpis děkana Na základě licenční smlouvy budou nakladateli proplaceny náklady na předtiskovou přípravu díla (nakladatel vystaví fakturu)

Publikační činnost: dedikace a afiliace V publikačních výstupech musíte uvést tzv. dedikaci, informaci o přidělení finanční podpory: Dedikace: „Tento výstup vznikl v rámci projektu »Název projektu« č….řešeného v roce 2015 na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze z prostředků Grantové agentury UK“ Afiliace: kdekoliv v monografii/knize/ u článku zmínit, že autorem textu je student FF UK – např. „Petr Hájek, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze“ Bez afiliace a dedikace Vám GAUK neuzná výstupy a projekt nebude hodnocen jako splněný – vliv na financování v dalších letech, problémy na katedře/ústavu

Změny v projektu Ve schváleném rozpočtu lze přesouvat mezi kolonkami, max. 10 tis. resp. 20% dané kolonky. Nutné předem oznámit na GO. U stipendií pozor na limity + pravidla GA UK Větší změny – nutná žádost na GA UK, konzultace s GO, nejpozději do 31.10. 2015 Změny v týmu: změna řešitele nebo školitele – žádost GA UK Změna spoluřešitele – stačí dopsat do týmu v aplikaci nové jméno, hlásit GO Pozor na poměr studenti Mgr.+Ph.D/ostatní

Odevzdání průběžné a závěrečné zprávy Průběžná zpráva u projektů, které pokračují i v dalších letech se odevzdává na konci roku, zhruba před Vánocemi, prostřednictvím aplikace GA UK Její součástí je i žádost o peníze na další rok ve výši, kterou máte již plánovanou v původní žádosti, jen se specifikují položky rozpočtu Závěrečnou zprávu odevzdáváte spolu s hotovými výstupy projektu cca v polovině března 2016

Děkuji za pozornost Kontakt pro vše spojené s GA UK: Grantové oddělení FF (nikoli GA UK) Jana Bryksíová Petr Hájek Hana Zimmerhaklová