Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/54.0041 Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Principy sociálního podnikání
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ EKONOMIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Všechno v mém životě souvisí Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
MOTIVACE PRACOVNÍ ČINNOSTI Hunalová Gábi, Kotková Hel., Proskovcová Šáry.
Didaktické prostředky
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Význam informací a dat a znalostí
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Představení klubu manažerů
Koncepce marketingového řízení
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
HDP= hrubý domácí produkt
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Všechno v mém životě souvisí
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Odměňování (Compensation & Benefits) Occasion:FSS v Brně - Personalistika prakticky Date: Present:Jan Brol ík.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
Naučíme vás komunikovat ?!
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Realizace : – Všechno v mém životě.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Realizace : – Všechno v mém životě.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
SOCIÁLNÍ FIRMA. Od roku 1990 usiluje o integraci osob s postižením do běžného života Podporuje: –bezbariérovou individuální dopravu, –služby osobní asistence,
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
 Souhrn hybných činitelů v činnostech, učení a osobnosti  Skutečnosti, které jedince podněcují, podporují nebo naopak tlumí, aby něco konal či nekonal.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
„Okna technickým oborům dokořán“
Didaktické prostředky
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
MOTIVACE Zora Syslová.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Práva dítěte Výchova k občanství
Marketing Základy a postupy..
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ:

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Implementace gamifikace

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: neherních prostředích Co je to gamifikace? Gamifikace je způsob použití herních prvků a mechanik v primárně neherních prostředích. Je to motivační nadstavba designu služby. Jaké jsou její cíle? Jejím hlavním cílem je vtáhnout uživatele. Motivovat jej, umožnit mu snadnou orientaci v systému, odměňovat jej za aktivitu a zefektivnit celý proces průchodu službou.

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Gamifikace ve vzdělávání Lidé jsou zvědaví a rádi se nechávají překvapovat (vnitřní motivace) Gamifikace nabízí neustály feedback (vnější motivace) Gamifikce nabízí pocit dobře odvedené práce (vnitřní motivace) Gamifikace vzbuzuje angažovanost a pozitivní emoce (vnitřní motivace) Gamifikace podporuje spolupráci (vnější motivace) Gamifikace nabízí studentovi svobodu a určitou míru personalizace (vnitřní motivace) A hlavně, učení simulací je nejefektivnější způsob učení >>.

Pyramida učení

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Cíle gamifikace v Minipodnicích Motivovat děti k tvorbě a nakupování produktů Pomoci v orientaci ve virtuálním prostředí trhu Sofistikovaně odměňovat žáky za jejich aktivitu Vytvořit prostředí, ve kterém se mohou podniky rámcově vzájemně porovnat Tvořit překvapivé momenty Pomoci simulovat reálný běh ve firmách a naučit děti základní principy fungování trhu Vytvořit pocit posunu firmy vpřed

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Jakým konkrétním způsobem byly naplněny?

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Motivovat děti k tvoření a nakupování. Vznik podnikatelské energie, íkváků, žebříčku dosažené energie, tematických odznaků. Pomoci v orientaci ve virtuálním prostředí trhu. Odznaky ukazují, jakých hranic se dá dosáhnout. Například díky odznaku investice dítě pochopí, že se během hry dá investovat až íkváků do Minipodniku. Sofistikovaně odměňovat žáky za jejich aktivitu. Odměna přijde vždy po konkrétní aktivitě. Každý může vynikat v něčem jiném. Jeden podnik si zakládá na prodeji, druhý na odpracovaných hodinách. Vytvořit prostředí, ve kterém se mohou podniky vzájemně porovnat. Každá aktivita se převádí na podnikatelskou energii, díky ní jsou tato srovnání spravedlivá, peníze trochu zkreslují. Tvořit momenty překvapení a simulovat reálný běh ve firmách. Gamifikace je vázaná na kalendář. V něm se mohou objevit zajímavé události, jejichž cílem je simulovat skutečné podnikatelské problémy, např. podnik postihla povodeň nebo vznikla nutnost vytvořit podnikatelský plán.

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Praktická ukázka Íkváci a Podnikatelská energie peníze versus iniciativa

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Praktická ukázka - Žebříček Filtr podle několika kritérií Porovnávání jen se sobě blízkými

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Praktická ukázka - Odznaky Nakupování Sběratelství Investice do podniku Odpracované hodiny Vydělané peníze Podpora vyplnění profil Recenze produktů Komunikace s kolegy Vyplnění informací o podniku Znalost trhu Nákup od každého dodavatele Typy odznaků

Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: Praktická ukázka – Události POZITIVNÍ Náhlé skoupení 20 % produkce Minipodniků (podpora růstu trhu) Dotace na obnovu podnikání se spoluúčastí Technologický pokrok (odhalí novou funkcionalitu systému) NEGATIVNÍ Povodeň (nutno zaplatit množství íkváků na obnovu) Daně (nutno zaplatit 15 % z příjmů) Inflace (plošné zdražení výrobků o 5 %) Výpadek elektrického proudu (pozastavení výroby) Audit (nutno vypracovat dokumentaci)

DĚKUJI ZA POZORNOST Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. | Poděbradská 206/57, Praha 9 – Hloubětín | | IČ: | DIČ: