Jane Goodall  Řídící vědomá složka psychiky  Sjednocuje ostatní psych. procesy k dosažení urč. cíle, překonání překážky  Podílí se na rozhodování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
Advertisements

SEBEPOZNÁNÍ JÁ Mgr. Michal Oblouk.
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Vůle, motivace Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov09 Autor Mgr.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Strategie podniku v globálním světě
Evropský sociální fond
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
„SNAHA PŘIMĚT SPOTŘEBITELE, ABY JEDNAL PROTI SVÉ VŮLI, JE ZTRÁTA ČASU.“ JEROME E. MC CARTHY Psychologické vlivy působící na jednotlivce.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_13.
PSYCHICKÉ JEVY.
FTK UP Olomouc přednáška č. 9:Motivace
Mgr. Michal Šafář, Ph.D
kurz pro lektory kurz pro lektory 19. a 19. a Mgr. Pavel Motyčka
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Vůle.
Technická, taktická a psychologická příprava
Odměňování a stimulace
Metodický list Výuka probíhá diskusní formou. Hledáme odpověď na otázku – proč je užitečné věnovat se sportovní činnosti či jiné intenzivní pohybové činnosti.
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
obecně, prožívání a chování
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
PSYCHOLOGIE A KOMUNIKACE seberegulační vlastnosti osobnosti
Adolescence (16 – 18 až 20 – 22 let).
VY_32_INOVACE_PSYPS13560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Typologie sportu seminář.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A12 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníListopad.
Vůle.
Jiří Dvořák  vědomé úsilí směřující k dosažení cíle  motivované chování, které umožňuje vědomou regulaci chování tzv. volní akt  znaky vůle.
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Učitel by měl mít vlastnosti:  Pracovní – svědomitost, důslednost, vztah a láska k dětem  Intelektuální – tvořivé myšlení, logičnost, konkrétnost 
Psychologické aspekty zdraví
Fáze a modely tlumočení
MANAGEMENT - Pojetí managementu
ROZHODOVÁNÍ Osnova: 1. Východiska
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Psychické procesy Jan Tvrdík C4B.
Psychické procesy, stavy a vlastnosti
Psychická regulace Personal Systems Interaction (PSI) teorie J. Kuhla.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Motivace, vůle. 1. Vypište všechno, co potřebujete k tomu, abyste měli radost / byli spokojení 2. Zkuste uvedené potřeby roztřídit do skupin na biologické,
Definice, základní pojmy
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Mozek. Co je to mozek? - je řídící integrační orgán nervové soustavy člověka -kontroluje veškeré tělesné funkce - činnost srdce - trávení - pohyb - řeč.
Problematika násilí na dětech Syndrom CAN – syndrom týraného, zanedbávaného a zneužívaného dítěte Způsoby vzniku: Akce Ne-akce.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ: GESTALT PSYCHOLOGIE, TEORIE PROSTORU PROBLÉMU EXPERTI ROZHODOVÁNÍ: HEURISTIKY, TEORIE PODPORY, TEORIE UŽITKU CHYBY V ROZHODOVÁNÍ Řešení.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
Fáze motorického učení fázeÚroveň zvládnutí poh. dovednosti Vnější projevyProcesy v CNSMentální aktivita I. Seznámení Velmi nízkáGeneralizace (souhyby,
Občanská výchova – 7. ročník, Člověk a jeho osobnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
SEBEPOZNÁNÍ JÁ Mgr. Michal Oblouk.
CITY A JEJICH PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
MARKETING 2.
Pozornost a vědomí.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Vondráčková,Hrabáková.  Je aktivní stav lidské psychiky kdy se orientujeme v čase, prostoru, situaci a ve vlastní osobě.
Sociální psychologie – CŽV 2012
Jednací řád Pracovní skupiny
Transkript prezentace:

Jane Goodall

 Řídící vědomá složka psychiky  Sjednocuje ostatní psych. procesy k dosažení urč. cíle, překonání překážky  Podílí se na rozhodování  Kontroluje chování

 Volní vlastnosti (vytrvalost, zodpovědnost, rozhodnost, cílevědomost, sebeovládání, zásadovost /tvrdohlavost, impulsivnost, ovlivnitelnost)  Aktivní  Pasivní  Reaktivní  Volní procesy ( řídí psych. procesy, např. myšlení, pozornost, vnímání)

 Přípravná fáze Orientace, uvědomování, boj motivů, rozhodování  Realizační fáze Koordinace tělesných a psych. akcí  Cílová fáze Hodnocení procesu  Přechodná fáze Zapamatování, odpočinek GESTALT KONTAKTOVÝ CYKLUS Pociťování  Uvědomování  Obhlídka možností  Mobilizace energie  Akce  Kontakt  Uspokojení  Stažení

VŮLE ŘídícíVědomá Kontrolující Rozhodování ŘídícíVědomá Faktory ovlivňující vůli EMOCEMYŠLENÍZKUŠENOSTICHARAKTER Volní procesy Aktivní Pasivní Reaktivní Fáze Přípravná  Realizační  Cílová  Přechodová Kontaktový cyklus Volní vlastnosti Proces volního jednání

Hra na Napoleona