Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Advertisements

Struktura dat v počítači
Nová slova Chapter 6. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Nekupujme si jejich životy! Martin Balvín Matěj Dvořák Pavel Kořínek.
... aneb význam prachu v domácnosti. Dámy!!! Pamatujte.... vrstva prachu na nábytku chrání dřevo, které je pod ní. 'Dům se stává domovem až když můžete.
Večerníček pro dospělé
Prezentace o zvířátkách a lidech
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Reteaming ® je metoda založená na přístupu zaměřeném na řešení, která usnadňuje dosažení žádoucích změn prostřednictvím spolupráce. Tuto metodu vytvořili.
Vedení obtížného rozhovoru
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
Pozornost Přednáška s prezentací nebo prezentace s přednáškou (Zapněte si prosím zvuk a sami přecházejte na další snímky.) © Radka Mužíková.
 Přečtěte si hesla a zapište na papír, co si myslíte, že znamenají.  Při plnění úkolu se můžete volně pohybovat po třídě.
Play. Svět se mění Lidé v rámci svého zaměstnání hodně cestují Pracují mimo svůj domov Pracují na směny Tráví čas na sociálních sítích Hůře navazují osobní.
Veřejná diskuse o standardu kvality profese učitele Váš hlas je důležitý, Váš hlas má vliv. Mgr. Vladimír Srb, MŠMT manažer pracovní skupiny.
Stephen Law: Filozofická gymnastika, str. 85 obrázek ze StarTreku DOKOŘÁN, 2007.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Abrah á m – praotec víry Jak žít víru dnes? Několik postřehů z životní cesty Abraháma Bůh se mu dal poznat a změnil mu jméno On se rozhodl změnit život.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Nemoc Důležitá slova, fráze.
IF-clauses: jestli and counterfactuals Create sentences based on the following pattern. Vzor: udělám to/ zavolám vám Jestli to udělám, zavolám vám. Kdybych.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Je zajímavé sledovat, jestli to pošleš zpět
Jdi druhou míli a budeš zázrakem pro mnohé Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě. Matouš 5:41 Matouš 5:41.
Nazvou tě tím, kdo zazdívá trhliny a obnovuje stezky k obydlím. Izajáš 58,9–12.
Za prvé je třeba vědět kam se chcete zaregistrovat. Také byste měli vědět jestli to stojí za to. Potom vyplnit tabulku. (další strana). autor Co je webová.
PACIENTOVO POJETÍ NEMOCI
Zásady pro stanovování cíle PhDr. Milada Blažková 2014
AKADEMIE – situace a okruhy témat Roman Vašek. Kvalifikace profesionálních tanečníků v ČR (rok 2011)
DAŇOVÁ EVIDENCE – ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Jak by si definoval slovo hrdina? Co podle tebe musí člověk dělat, aby si ho označil jako hrdinu? Znáš nějakého hrdinu ve světě? Ve svém okolí? Promysli.
Koučování a koučovací otázky
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Nic není tak snadné ale zároveň tak nedůstojné člověka jako klamat v lásce.
Řízení znalostí z pohledu práva
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
10 mýtů o kráse, které Vám ubírají sebevědomí
DOPIS PRO TEBE.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT Finanční gramotnost Chovančíková Eva 1.A.
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
ZPRACOVÁNÍ PROJEKTU DARP Lukáš Maláč Praha,
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Zaměstnání členů rodiny
Adéla Harenčáková 7. třída
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Seminář ze sociální psychologie
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
DOPIS PRO TEBE.
Peloponéská válka Sparta vs. Athény.
Otázky pro průběžnou práci
Pro koho tu přednášku děláme? zdroj: duarte.com
5 tipů pro zjednodušení práce
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C45Čj6_Pohádky
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Volnočasová pedagogika
Transkript prezentace:

Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014

Jaké je vaše téma? Co chcete? Goal (G) Jaké je vaše téma? Co chcete? Čeho chcete dosáhnout dlouhodobě? Představte si, že jste cíle dosáhl, jak to vypadá? Co vidíte, slyšíte, cítíte? Jaké milníky bylo potřeba překonat? Co byl první krok? Jak poznáte, že jste dosáhl cíle? Jaký vliv máte na váš cíl?(0-100%) Kdy ho chcete dosáhnout? Jak moc chcete tyto cíle naplnit? (1-10)

Reality® Co se děje teď? (Kde, kdy, jak, s kým…) Kdo je v té situaci nějak angažován?(přímo/nepřímo) Když se nebude v této situaci dařit, co se stane? Když se bude dařit v této situaci, co se stane? Jaké budou dopady na přímo zúčastněné lidi? Co jste dosud zkoušel/a? Jaké účinky to mělo? Jaké jsou hlavní obtíže při postupu vpřed?

Option(O) Jaké možnosti máte? Co byste ještě mohli dělat? Co kdyby bylo víc času, vlivu, peněz… Co by dělal ve vaší situaci ten, koho obdivujete? Co by dělal váš konkurent? Máte ještě nějaký návrh? Jaké jsou „+“ a „-“ každého návrhu?

Will (W) Co hodláte udělat? Kdy? Bude to naplňovat váš cíl? Co by mohlo ohrozit tuto akci? Jak to překonáte? Kdo o tom potřebuje vědět? Kdo by mohl pomoci?