Marketingové strategie- Výrobkové strategie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Destinační management TO Jeseníky-východ
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Komunikační strategie
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Životní cyklus výrobku
Produkt.
Úvod do marketingu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Nauka o podniku Seminář 9. Co je primární: nabídka nebo poptávka? Uveďte příklady. 2.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Komplexní analýzy.
Podnikatelské koncepce
Strategické marketingové plánování. umožňuje přesnější formulování cílů, možnosti firmy zohledňuje měnící se marketingové příležitosti vede k lepší koordinaci.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
2. Úloha marketingu ve firmě
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
OPERAČNÍ PROGRAM ZAMĚSTNANOST Podpora rovných příležitostí žen a mužů v Operačním programu Zaměstnanost Jihlava.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluMarketingový.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Strategie.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový plán podniku
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Životní cyklus výrobku
Vztahy se zákazníky.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Cenové strategie.
Jakub Stránský Marketing.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
MARKETING Přednáška P
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Marketingové strategie- Výrobkové strategie

Formulování marketingových strategií Základní směry postupu, vedoucí ke splnění cílových úkolů Respektují celkovou podnikovou strategii Říká jakým způsobem konkurovat s výrobky nebo službami podniku Marketingové cíle Marketingové strategie Odpověď Týká se odpověď Co? Kdo? Kdy? Výrobku, segmentu, Trhu, plnění Jak? Marketingového mixu

Obr.56

Vlastní realizace strategie předpokládá:

Výrobkové strategie Výrobek Výrobková řada Výrobkový mix

Strategie pro individuální výrobky Zavádění výrobku na trh Etapa růstu trhu Etapa zralosti trhu Etapa zániku trhu

Strategie výrobkové řady Prodloužení řady…. dolů, nahoru,obousměrně doplnění řady ●Vyřazování výrobku

Strategie výrobkového mixu Rozšíření mixu Strategie individuální značky Strategie rodinné značky Zúžení mixu

Výrobkové strategie