Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jakub Stránský 15. 3. 2018 Marketing.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jakub Stránský 15. 3. 2018 Marketing."— Transkript prezentace:

1 Jakub Stránský Marketing

2 Marketing? Uskutečnění směny na trhu
„Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a chtějí, a to tvorbou, nabídkou a směnou hodnotných výrobků s ostatními.“ Cíl: Tvorba hodnot Pro koho?

3 Využití zdrojů Statek / Zdroj Scarce Resource

4 Než dojde ke směně… Mezera Produkt Test Positioning Směna Volný trh Free market – příležitost Opportunity, Market Window – tržní nika Market niche – neuspokojená potřeba Unsaturated Need Podnikatelský nápad Business Idea/Concept/Plan – vytvoření nabídky – zrod produktu Conception/Creation – nová služba Výzkum trhu Market Research – testování poptávky – testování produktu Segmentace trhu Segmentation – cílová skupina Target Group – positioning Positioning Marketingový mix – 4P/5P Marketing Mix

5 Průběh směny (4P/5P) Product Produkt – co
Promotion Komunikace – jak se o tom dozvím Price Cena – za jakou cenu Place Místo – jak to dostanu People Lidé – s kým se setkám

6 Značka Brand Co to je Jak vznikla Proč se používá Hierarchie značek
Jazyk značek

7 Zdroje Klasická učebnice: Philip Kotler: Marketing Management
Slovník: přiložený slovník reklamštiny Vhled do marketingového odvětví: dokumentární film Český sen


Stáhnout ppt "Jakub Stránský 15. 3. 2018 Marketing."

Podobné prezentace


Reklamy Google