Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cenové strategie.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cenové strategie."— Transkript prezentace:

1 Cenové strategie

2 Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka
Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu

3 Faktory externí Charakter trhu Faktory makroprostředí
Charakter poptávky Zákazníci očekávaná cena…… cenová změna…… substituční výrobky…. komplementární výrobky…..

4 Marketingoví prostředníci
snaha o cenovou stabilitu… obchodní rozpětí….. Konkurence limitní cena….. převáděcí cena…..

5 Faktory interní Strategické cíle podniku Finanční potřeby podniku
Návratnost investic Fáze životního cyklu produktu

6 Cenové strategie

7 Cenové strategie Nový výrobek prémiová cena, max.zisku sbírání smetany
soutěživé oceňování penetrační, průnikové ceny Změny stanovených cen Výrobková změna, nákladová změna,tržní změny

8 Ceny výrobního sortimentu
tvorba cen zvláštních doplňků vázaných výrobků dvoudílných cen vedlejších produktů nabídka souboru výrobků Stanovení cen speciálních

9 Tvorba cen v průběhu životního cyklu výrobku
Etapa zavádění Etapa růstu Etapa zralosti Etapa poklesu


Stáhnout ppt "Cenové strategie."

Podobné prezentace


Reklamy Google