JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
CO JSME POVAŽOVALI ZA KLÍČOVÉ V UČITELSKÉM SBORU? SJEDNOTIT SE NA VÝCHOVNÝCH A VZDĚLÁVACÍCH STRATEGIÍCH ŠKOLY OSVOJIT SI KLÍČOVÉ KOMPETENCE DOMLUVIT SE NA JEDNOTNÉ STRATEGII
OTÁZKA : POTŘEBUJÍ ŠKOLY PŘI REALIZACI ŠVP UČEBNICE?
CO OD UČEBNIC OČEKÁVÁME? STANOU SE PODPŮRNÝM MATERIÁLEM TEMATICKY ZAMĚŘENÝM, PŘINÁŠEJÍCÍM RŮZNÉ POHLEDY NA DANÉ TÉMA, ZÁSOBNÍKY INFORMACÍ PROVOKUJÍ ŽÁKA K AKTIVITĚ – UMOŽŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POKROK ŽÁKA (ROZVÍJEJÍ ČTENÁŘSKOU GRAMOTNOST, MEZIOBOROVÉ SOUVISLOSTI, …)
JAK POSTUPOVAT? PŘESVĚDČIT NĚKTERÉHO NAKLADATELE SOUSTAVNĚ VYTVÁŘET UČITELSKÁ PORTFOLIA SPOLUPRACOVAT V TÝMU INVESTOVAT VLASTNÍ ENERGII A ČAS OBRNIT SE TRPĚLIVOSTÍ A TOLERANCÍ
KDYŽ UŽ UČEBNICI,… UČEBNICI PAK I PRACOVNÍ SEŠIT, POPŘÍPADĚ PRACOVNÍ TEXT PRO VYUČUJÍCÍ
VLASTNÍ MATERIÁLY ŠKOLY PRACOVNÍ SEŠITY, KTERÉ SI VYTVÁŘÍ ŠKOLA KE SVÉMU ŠVP MOHOU JE VYUŽÍVAT I UČITELÉ JINÝCH ŠKOL – PORTÁL
JAK S PRACOVNÍMI SEŠITY A LISTY PRACUJEME VE VYUČOVACÍCH HODINÁCH INDIVIDUÁLNĚ NEBO V MALÝCH SKUPINÁCH PŘI PROJEKTOVÉM VYUČOVÁNÍ VYTVÁŘÍME ŽÁKOVSKÁ PORTFOLIA
NEOBÁVEJME SE TVOŘIVÉHO PŘÍSTUPU – CÍLE ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PLATÍ I PRO NÁS UČITELE JEDEN Z CÍLŮ ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ RVP ZV: PODNĚCOVAT ŽÁKY K TVOŘIVÉMU MYŠLENÍ, LOGICKÉMU UVAŽOVÁNÍ A K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ