Lenka Zahradníčková 11. 11. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Strategické řízení, projekt
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Systémové pojetí manažerské práce
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_STRATEGICKÝ.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1.Obsah marketingového řízení
Metody Finančního řízení firmy Tomáš Sobotka A09B0008PMAB.
Strategický management
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Strategický management
Lenka Zahradníčková
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Lenka Zahradníčková
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Personální plánování.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Lenka Zahradníčková
Strategický management
IMPLEMENTACE, HODNOCENÍ, OPAKOVÁNÍ
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Model struktury strategického managementu
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název akce, místo, datum.
Osobní management – modul č.4
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Lenka Zahradníčková

Dva projekty Opakování

Jak je chápáno řízení jako komplexní jev? Objasněte. Subjekt – objektový jev Procesní koincidenční jev Fiduciární jev Kauzální jev Psychický jev

Jak je definována strategie? Jak je definována strategie dle Mintzberga? Připravenost podniku na budoucnost Plan Ploy Pattern Position Perspective

Jaké klíčové otázky by mělo řešit strategické řízení? Kde jsme? Kam se chceme dostat? Jak se tam dostaneme?

Čím se vyznačuje současná realita, kterou musí podniky při tvorbě strategií respektovat? Proměnlivé prostředí Nepředvídatelné změny Značný dopad problémů, růst rizik Opatrný přístup k investicím Nejisté postoje zákazníků Krize a recese

Čím se vyznačuje současná realita, kterou musí podniky při tvorbě strategií respektovat? Proměnlivé prostředí Nepředvídatelné změny Značný dopad problémů, růst rizik Opatrný přístup k investicím Nejisté postoje zákazníků Krize a recese

Definujte Porterův model 5 konkurenčních sil na společnosti McDonald´s Konkurence Nově vstupující konkurence Dodavatelé Zákazníci Substituty

Jaké prvky je možné hodnotit z hlediska interní pozice podniku? Marketing Management Finance a účetnictví Výroba IT

Objasněte princip hodnocení modelem EFQM.

Objasněte analýzu VRIO. Jak by měly zdroje vypadat z pohledu strategického řízení? Value (hodnota) Rareness (vzácnost) Imitability (napodobitelnost) Organization (organizace)

Vytvořte SWOT analýzu Plzeňského Prazdroje. Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Hrozby

Projekty – srovnání dobré x špatné Projekty možné odevzdávat od Opakování