Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Energetické řízení. Energetické řízení metoda Monitoringu & Targetingu Ing. Josef Pikálek 10. listopadu 2011 Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Personální informační systém
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Lenka Míkovcová10. března Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Lenka Míkovcová.
Projektové plánování Projektové řízení Ing. Jiří Šilhán.
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Management v podmínkách zemí východní Evropy a Ruska Průběžné výstupy týmu Provozně ekonomické fakulty Ing. Martin Přibyl Další členové týmu: Ing. Martin.
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Racionalizace řídící práce, time management
Prosperita organizace
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Podnikatelský plán struktura plánu.
1 O čem budeme dnes hovořit: Management MSP Marketing MSP Tvorba cen.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
Management znalostí v inovačně náročném prostředí Ludmila Mládková VŠE v Praze.
Management - Organizování
SPACE ANALÝZA.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Model struktury strategického managementu
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Strategie.
Marketingový plán podniku
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podstata, význam a funkce účetnictví
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ekonomika malých a středních podniků
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Pavel Burda Roman Vaníček
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Vliv mezinárodní situace na národnostní struktury klientely
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Transkript prezentace:

Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu Management v podmínkách zemí východní Evropy a Ruska Interkulturní řízení firmy v mezinárodním prostředí Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu

Hlavní dosažené výstupy (1): Shromáždění informací a zdrojů ve sledovaných zemích týkajících se zejména: Významu kulturní diverzity v podnikání Možnosti řešení organizační multikulturality Interkulturní vyjednávání

Hlavní dosažené výstupy (2): Konkurenční strategie v mezinárodním podnikání, jejich typy. Konkurenční výhoda a její rozsah Možnosti získání výhody nízkých nákladů

Plánované aktivity (1): Analýza zdrojů konkurenčních výhod Analýza strategických podmínek konkurenceschopnosti českých podniků Analýza vnitřních a vnějších kritických faktorů řízení podniků při vstupu na zahraniční trh

Plánované aktivity (2): Analýza faktorů ovlivňujících vedení pracovníků v multikulturním prostředí Kritéria výběru pracovníků pro zahraniční vyslání Interkulturní trénink

Děkuji Vám za pozornost Ing. Josef Zrůst zrust@centrum.cz