Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení 29. 8. 2011 Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Personální řízení a jeho úloha v podniku
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ PRACOVNÍKŮ - 5 Řízení lidských zdrojů.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Audit administrativních činností
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu Praha, Ing.
Personální mamagement
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Personální plánování.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
2. Zvolte právní formu Vašeho podnikání Pracovní úkol č. 5: A) - vyhledejte na internetu pojmy FO a PO a objasněte rozdíl mezi nimi. B) - co je právní.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Hodnocení vybraného podniku na základě finančních výkazů se zaměřením na ukazatel EVA Vypracovala: Bc. Ivana Kotoučková Vedoucí práce: Ing. Radka Redlichová.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Logistické procesy ve firmě AGRIO MZS s. r. o
Povolání logistický manažer
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
zpracovaný v rámci projektu
Katedra řízení podniku
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:

Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů CÍLE DIPLOMOVÉ PRÁCE: Analyzovat a porovnat úroveň vzdělávání ve velkém a malém podniku. Ukázat na příkladech skutečných podniků, jaké jsou odchylky ve vzdělávání. Srovnat zjištěnou praktickou úroveň metod a způsobů vzdělávání zaměstnanců s teoretickými poznatky. HYPOTÉZA DIPLOMOVÉ PRÁCE: Velké podniky systematicky přistupují ke vzdělávání zaměstnanců.

Aplikační část Použitý materiál ze srovnávaných podniků. Snaha postihnout rozdíly ve vzdělávání a rozvoji pracovníků ve velké a malé společnosti. Tyto rozdíly v závěru porovnat i s teoretickou částí. Výsledky u velké společnosti (společnost A) Velké množství investovaného kapitálu do ŘLZ. Účel vyžaduje vzdělané zaměstnance. Sekce lidských zdrojů. Značná podobnost z teorií.

Aplikační část Použitý materiál ze srovnávaných podniků. Snaha postihnout rozdíly ve vzdělávání a rozvoji pracovníků ve velké a malé společnosti. Tyto rozdíly v závěru porovnat i s teoretickou částí. Výsledky u malé společnosti (společnost B) Velmi nízké investice do vzdělávání. Účel podnikání nevyžaduje vzdělané pracovníky. Administrativní pracovník. Nízká podobnost z teorií.

Výsledky srovnání velkého a malého podniku Q kapitálu investované- ho do vzdělávání Potřeba vzdělaných pracovníků Kdo zabezpečuje personální činnosti Soulad s teoretickou částí Společnost A VYSOKÁ SEKCE LIDSKÝCH ZDROJŮ ANO Společnost B VELMI NÍZKÁ NÍZKÁ ADMINIST- RATIVNÍ PRACOVNÍK NE

Závěr Cíl DP byl splněn, hypotéza DP byla potvrzena - Velké podniky systematicky přistupují ke vzdělávání zaměstnanců. Diametrální rozdíl mezi oběma srovnávanými společnostmi. Rozdíly plynou z kapitálových možností, podnikatelského účelu firmy. Velká společnost se více přibližuje teorii než společnost malá.

Otázky oponenta 1.Proč považujete vzdělávání za hlavní složku řízení lidských zdrojů? Vzdělávání se stává celoživotním procesem. Požadavky na znalosti a dovednosti člověka se neustále mění, proto je nutné je rozšiřovat a prohlubovat. Silný motivační prvek.

Otázky oponenta 2.Jaké rozdíly vidíte mezi malým podnikem a velkým v otázce vzdělávání? Kapitálové možnosti financování vzdělávacích programů. Účel podnikání jednotlivých podniků. Podniky s méně náročnou intelektuální prací nemají potřebu motivovat pracovníky zvyšováním vzdělání.

Děkuji za pozornost