Během tohoto týden jsme se učili ve skupinách a rozvíjeli tak své komunikační i organizační dovednosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rytíři na Osice l.p dne měsíce července léta páně 2006 se na výcvikovém tábořišti nedaleko města Nová Bystřice sjela pážata z dalekých i blízkých.
Advertisements

Německo září – 4. října.
PROČ SE MÁME UČIT CHEMII?
Odborná praxe v Belgii v rámci programu Leonardo da Vinci Mobility
Lidské zdraví a potrava - pokračování
Pavel Škvor Vítek Raus Španělsko Pavel Škvor Vítek Raus.
Mezinárodní den zdraví V rámci mezinárodního Dne zdraví, který je každým rokem 7. 4., jsme připravili akci „ Soutěž o nejzdravější svačinu“
Informační systém pro stavební společnost
Molekulární biotechnologie
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
INFORMACE STAROVĚK STŘEDOVĚK NOVOVĚK
Řemesla 7.B Zpracování vlny mokrou cestou Třída 7.B se účastnila projektu ENO – Zpracování vlny mokrou cestou. Nejprve jsme si udělali kuličku.
Projekt vznikl dřív e n e ž tvorba ŠVP Samostatná akce Studentské rady (žákovského orgánu na škole ) Pokrývá průřezové téma osobní a sociální výchova.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_04_Malování ve Windows Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
PRÁCE S FORMULÁŘI MŮJ ÚKOL: Co je to formulář a jaké informace nám může poskytnout Pomocí potřebných informací mám vytvořit formulář a vyplnit ho Vytvořit.
Násobení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka
Malé podzimní metodické opáčko made by kaca 2008 Moc vám doporučuji, abyste se sami nad každou otázkou zamysleli, než si zobrazíte správnou odpověď.
Základní škola a mateřská škola, Kravsko, příspěvková organizace.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Postižení hlavního tématu textu
eTwinningové odpoledne s rodinou ZŠ Hustopeče, Nádražní ul.
Praktikum k didaktice IVZ 2 jaro 2011 Projektová výuka nebo Integrovaná tématická výuka.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VY_32_INOVACE_03_Software PC Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
Vytvořil Nick Guláš a 9.A. Dne 20. června 2013 jsme navštívili grafické studio RUDI, které se nachází v našem městě. Cílem naší exkurze bylo zjisti, jakým.
Zpracoval: Mgr. Tomáš Rajnoha Uspořádání dat na disku
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ŠKOLA V PŘÍRODĚ RS MÁJ PLASY U PLZNĚ
Vánoční besídka v 1. B.
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
KROUŽEK MALÝ KUCHTÍK (1. – 3. ročník).
STOP KYBERŠIKANĚ !. PROJEKTOVÝ DEN 28. ZŠ, RODINNÁ 39, PLZEŇ
RegioTalent – Regionalisierung ohne Grenzen1 Besedy s úspěšnými podnikateli na FM v Jindřichově Hradci Leden 2015, Vypracovali: Klečatská Petra, Novák.
MÝMA OČIMA ADÉLA ŠÍPKOVÁ STUDENTKA PRVNÍHO ROČNÍKU ANGLIE- 2002/ ŠKOLNÍ ZÁJEZD.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
VÝLET DO PRAHY PROSINEC 2013.
VÝLETY S BABIČKOU Můžeš přijít na každý výlet s babičkou.
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
Pracovní stáž v Londýně
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Praxe - Anglie 2015 Veronika Bartáková.
Vratislav Janda ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé ČR
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Opera Obr. 01 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Makovičková.
Děti z Bullerbynu 11 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
NA JEDNÉ LODI Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Škola SOŠ a SOU Hustopeče, Masarykovo nám. 1 Autor
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Ohlédnutí za čtvrtou třídou
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Po naší předvánoční besídce jsme začali s dětmi vytvářet nejrůznější dekorace na stůl nebo dveře. A tak to vypadalo ještě deset dní po našem tvoření. Stoly.
Informatika – Základy malování MS Paint
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
I my jsme se zapojovaly do výuky, praktická ukázka je vždy nejlepší – zapojí se všechny smysly – hmat, čich i zrak.
Transkript prezentace:

Během tohoto týden jsme se učili ve skupinách a rozvíjeli tak své komunikační i organizační dovednosti.

Také jsme trávili čas u PC, abychom si vyhledali informace a pracovali s textem.

Nějaký čas jsme si také hráli na vědce. Jak jinak přijít na vlastnosti cukru?!

Navštívili jsme také supermarket, abychom získali nutriční hodnoty.

Ty byly potřeba pro naší další práci.

Čokoláda nám velice chutná, tak proč si ji neuvařit.

Na cukr jsme se také podívali velmi zblízka.

Vše jsme zaznamenávali na veliký papír.

A když jsme vše zvážili a odsypali

vznikli nám plakáty.