AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?
Advertisements

Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Evaluace v mateřské škole
Konference Asociace aktivních škol
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Hodnocení škol a školských zařízení
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Taneční a pohybová výchova
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
Autoevaluace – příklad z praxe
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Masarykova základní škola
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
AUTOEVALUACE KVALITA A EFEKTIVITA VÝUKY
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Výsledky dotazníkového šetření potřeb mateřských a základních škol v rámci projektu MAP OP VVV v ORP Turnov.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
na Slovanském gymnáziu
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Psychologie ve školní praxi - seminář
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48 Cesta ke kvalitě 14. října 2009 www.zs-mozartova.cz

Naše škola – ŠKOLA RADOSTI 345 dětí 17 tříd 5 oddělení školní družiny 23 učitelů (19 žen, 4 muži) 5 vychovatelek 6 správních zaměstnanců 3 správci školního hřiště

Pojďte se k nám podívat!

Vítejte u nás!

Chodby naší školy

Schodiště školy

Abeceda v džungli – pro naše nejmenší

Učebny 1. stupně

Sovičky jsou všude kolem nás

Naši ilustrátoři dětem

Třídy našich prvňáčků

Učebny 2. stupně

Zeměpis a přírodopis interaktivně

Školní herna naší školní družiny

Školní restaurace a občerstvení u automatu

ŠKOLA RADOSTI – NAŠE STRATEGIE – NÁŠ CÍL Šťastné dítě Spokojený rodič Erudovaný a spokojený učitel Se školou spokojený zřizovatel Spokojené kontrolní orgány - zejména ČŠI

JAK TOHO CHCEME DOSÁHNOUT? POHODOVÝM PROSTŘEDÍM Materiálním – věcným (estetickým a funkčním prostředím) Sociálním (pěknými vztahy – klimatem – třídy, školy, sboru) Organizačním SMYSLUPLNÝM UČENÍM OTEVŘENÝM PARTNERSTVÍM

AUTOEVALUAČNÍ PROCES Co jím chceme zjistit? V čem jsme dobří? Kde jsme? Směřujeme k cíli? Jak můžeme dosáhnout lepších výsledků? Jak poznáme, že se dostáváme tam, kam jsme chtěli dojít?

Oblasti autoevaluace 15/2005 Sb. §8, odst. 2 Podmínky vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání žáků Řízení školy, kvalita personální práce Úroveň výsledků práce školy

JAK U NÁS AUTOEVALUACE PROBÍHÁ – JEJÍ ETAPY MOTIVACE – PROČ AUTOEVALUOVAT? PŘÍPRAVA – VYBÍRÁNÍ OBLASTÍ AUTOEVALUACE VLASTNÍ REALIZACE - ZADÁNÍ ZPRACOVÁNÍ – VYHODNOCOVÁNÍ DAT KOREKCE – VYUŽITÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ

JAKÉ FORMY SEBEHODNOCENÍ JSME V NAŠÍ ŠKOLE VOLILI? 2004 – dotazník pro RODIČE 2005 – SWOT analýza pro UČITELE 2006 – dotazníky pro ŽÁKY KVALITA UČENÍ A VYUČOVÁNÍ – 1. stupeň ŠKOLA JAKO UČEBNÍ PROSTOR – 2. stupeň 2007 – AUTOEVALUACE - desatero pro UČITELE – řízený rozhovor 2008 – Dotazník pro RODIČE 2009 – dotazníky pro ŽÁKY

AUTOEVALUACE PROVÁDĚNÁ EXTERNÍMI SUBJEKTY TESTOVÁNÍ SCIO od roku 2003 (DŘÍVE I CERMAT A KALIBRO) 5. ROČNÍKY (OSP, ČJ, M) 7. a 8. ROČNÍKY – KLÍČOVÉ KOMPETENCE + AJ 9. ROČNÍKY (OSP, ČJ, M, AJ) 9. ROČNÍKY – TIGR – TESTOVÁNÍ INFORMAČNÍ GRAMOTNOSTI SÉMANTICKÝ DIFERENCIÁL - nástroj

V ČEM U NÁS SPATŘUJEME VÝHODY AUTOEVALUACE? Přebíráme odpovědnost za svou vlastní práci Máme zpětnou vazbu od sebe navzájem i od externího hodnotitele Je to permanentní dialog s žáky, rodiči i učiteli Společné hledáme odpovědí na různé otázky – což je podstata autoevaluaace Je to nástroj našeho dalšího rozvoje

DĚKUJI ZA POZORNOST www.zs-mozartova.cz