HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Advertisements

Tvorba OP pro programovací období Kontext a vazby OP •EU jako ek. nejrozvinutější společenství na světě – charakterzované sociálním smírem.
Úvodní konference projektu Úvodní konference projektu.
„Dílo umělecké je výkonem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ T.G.M.
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Schopnost adekvátně pracovat s mocí, autoritou a zodpovědností
Dlouhodobé záměry, výroční zprávy a hodnocení činnosti F. Ježek Komise pro strategie a rozvoj 15. června 2006.
Metody zpracování vybraných témat (projektů)
jako součást maturitní zkoušky z českého jazyka ve společné části
Pedagogické kompetence 6. října 2014 Caroline Kearney vedoucí manažerka projektů & analytička vzdělávání.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Sněm RVŠ, květen 05Projekt "Hodnocení kvality vysokých škol" 1 Projekt „Hodnocení kvality vysokých škol“ Sněm RVŠ Praha, květen 2005.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 20. zasedání předsednictva RVŠ, 30. října 2014 Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání 2012 – 2014 Daniel Thibaud.
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 18. zasedání předsednictva RVŠ, 19. června 2014 Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání 2012 – 2014 Daniel Thibaud.
, předsednictvo RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: Ing. J. Fischer, doc. B. Tremlová,
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
Jakub Fischer kandidát na předsedu RVŠ pro období
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 P O D P O R A T A L E N T O V A N Ý C H S T U D E N T Ů A Ž Á K Ů ( Absolventi gymnázií – potenciál pro rozvoj vědy )
Věcný záměr zákona o vysokých školách - výstup z jednání legislativní komise JUDr. Marek Hodulík Sněm RVŠ,
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Zpráva o činnosti RVŠ zasedání akademického senátu LF MU, Rada VŠ ve stálém zasedání Martin Pešl.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
„Dílo umělecké je výkonem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ T.G.M.
Aplikace teorie information commons v Ústřední knihovně Přírodovědecké fakulty MU Klub vysokoškolských knihovníků SKIP Zdeňka Dohnálková Prosinec 2006.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 5. schůze P RVŠ Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Ján Říha.
Zpráva o činnosti předsednictva 9. zasedání předsednictva RVŠ, Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
VY_32_INOVACE_PSYPS12160ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
AKREDITACE: strategie institucí (škol) DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého v Olomouci 11. leden.
Sněm RVŠ1 Přehled činnosti Předsednictva RVŠ za období květen - listopad 2008 (3 řádná zasedání: , a )
Reporting.
Sněm RVŠ1 Přehled činnosti Předsednictva RVŠ za období červen – listopad 2009 (3 řádná zasedání: , a )
VYUČOVACÍ PROCE S A JEHO FÁZE
, 2. sněm RVŠ Závěry ankety k novele zákona č. 130/2002 Sb. Zpracovali : B. Tremlová a F. Ježek.
Kvalita ve vzdělávání - kvalita VŠ. Co je to kvalita? Kvalitou (vzdělávacích procesů, vzdělávacích institucí, vzdělávací soustavy se rozumí žádoucí (optimální)
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 15. zasedání P RVŠ, Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
MY A TOPSEC současnost a budoucnost. Obsah prezentace  Splněná očekávání  Přednášky  Další aktivity  Budoucnost  Přednášky  Kontakty  Organizace.
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Vývojová psychologie OP3BK_PSVP
Životní prostředí a jeho ochrana Úloha práva Filip Dienstbier.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
 Z latinského slova „cultura“ – co je pěstováno  Soubor materiálních a duchovních hodnot vytvořených lidmi v průběhu vývoje společnosti  Materiální.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Indikátory naplňování Dlouhodobého záměru MŠMT na období 2011 – 2015 Praha, MŠMT, Brno, JAMU,
AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Eva Šimková Brno,
Bakalářský studijní obor: Historie
Institut Celoživotního Vzdělávání
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zajištění kvality studijních programů
Kam směřuje reforma terciárního vzdělávání a proč je třeba ji udělat
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Obecně k legislativě 18. října 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Název projektu: Ve škole po škole
Transkript prezentace:

HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ

TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES

* Kultivace talentu * Široké vědomosti a schopnost nacházet souvislosti * Pěstování dovednosti a zručnosti - psychosomatiku

TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES Filip Cenek, self-reflecting, 2006

JÁN MANCUŠKA The first minute of the rest of a movie..., 2005

INDIVIDUÁNÍ KONTAKT STUDENT - PEDAGOG

PŘIROZENÁ SOUTĚŽIVOST

NEUSTÁLÝ VÝVOJ – ABSOLUTNÍ INOVACE

VAZBA NA PROFESIONÁLNÍ INSTITUCE

IMPAKTOVANÁ LITERATURA ? ? ?

DŮRAZ NA ROVNOPRÁVNOST POZNÁVACÍHO PROCESU RACIONÁLNÍHO A KREATIVNÍHO “…věda je moc člověka, ale přesvědčuje ho také o jeho bezmocnosti; neboť existuje toho málo, co víme, více toho, co víme neúplně, v mnohém se mýlíme, a nejvíce je toho, co vůbec nevíme.“ „ …dílo umělecké je výronem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ ( T.G. Masaryk)

a/ Výběr a složení vnitřní a vnější komise b/ Kritická analýza – aktuální formulace účelu existence c/ Dialog s vnější komisí o průběhu – nabídka prezentací d/ Zpráva vnitřní analytické komise e/ Návštěvy vnější analytické komise na prezentacích a na škole f/ Dialog obou komisí a dohodnuté doplňující kroky g/ Společná zpráva h/ Seznámení akademické obce se závěry, nově definované cíle NÁVRH PROCESU HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ

NEVYŘEŠENÉ OTAZNÍKY: ? ? ?

… the end. DĚKUJEME ZA POZORNOST 16. Listopadu Pracovní komise RVŠ pro umělecké programy