HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ
TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES
* Kultivace talentu * Široké vědomosti a schopnost nacházet souvislosti * Pěstování dovednosti a zručnosti - psychosomatiku
TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES Filip Cenek, self-reflecting, 2006
JÁN MANCUŠKA The first minute of the rest of a movie..., 2005
INDIVIDUÁNÍ KONTAKT STUDENT - PEDAGOG
PŘIROZENÁ SOUTĚŽIVOST
NEUSTÁLÝ VÝVOJ – ABSOLUTNÍ INOVACE
VAZBA NA PROFESIONÁLNÍ INSTITUCE
IMPAKTOVANÁ LITERATURA ? ? ?
DŮRAZ NA ROVNOPRÁVNOST POZNÁVACÍHO PROCESU RACIONÁLNÍHO A KREATIVNÍHO “…věda je moc člověka, ale přesvědčuje ho také o jeho bezmocnosti; neboť existuje toho málo, co víme, více toho, co víme neúplně, v mnohém se mýlíme, a nejvíce je toho, co vůbec nevíme.“ „ …dílo umělecké je výronem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ ( T.G. Masaryk)
a/ Výběr a složení vnitřní a vnější komise b/ Kritická analýza – aktuální formulace účelu existence c/ Dialog s vnější komisí o průběhu – nabídka prezentací d/ Zpráva vnitřní analytické komise e/ Návštěvy vnější analytické komise na prezentacích a na škole f/ Dialog obou komisí a dohodnuté doplňující kroky g/ Společná zpráva h/ Seznámení akademické obce se závěry, nově definované cíle NÁVRH PROCESU HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ
NEVYŘEŠENÉ OTAZNÍKY: ? ? ?
… the end. DĚKUJEME ZA POZORNOST 16. Listopadu Pracovní komise RVŠ pro umělecké programy