Analýza odvětví – Kurzy projektového řízení Konkurenti v odvětví - soupeření mezi stávajícími firmami Pavel Netolický Jonáš Petrovský Lukáš Zachoval.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola ekonomická v Praze květen 2012
Advertisements

Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
ERP v praxi cestovního ruchu Radim Jančura, generální ředitel, Student Agency Petr Hampl, obchodní ředitel, Asseco Solutions SiS 2010, , Brno.
Determinanty zahraničních investic na firemní úrovni v ČR Peter Tóth ČNB a CERGE-EI.
Akcie a akciové společnosti
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
1 Pavel Učeň ucen.webpark.cz Jsou požadavky malých a středních podniků na informatiku specifické?
Financování podniku.
Pozice průmyslových spotřebitelů v globální konkurenci, vývoj cen Karel Šimeček, Seminář SVSE 15/05/08.
AEV, spol. s r.o. Analýza konkurenčního prostředí společnosti 2012.
Představení klubu manažerů
ODVĚTVOVÁ ANALÝZA INOVAČNÍHO POTENCIÁLU PRAHY PRO TVORBU RIS3 Pokorný Ondřej Vladislav Čadil Technologické centrum AV ČR 10. prosince 2012.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Mikroekonomie I Chování firmy v modelu dokonalé konkurence
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Trh výrobků a služeb – teorie firmy
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Zadání případové studie
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Investiční činnost.
SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier.
Poměrové ukazatele.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Euromanažer Rekvalifikační kurz Základy podnikání v „evropském kabátě“
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Hospodářství ČR.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
NÁVRATNOST INVESTICE DO VAŠEHO PODNIKÁNÍ. VÝŠKA INVESTICE 470 EURO KČ (DLE KURZU ČNB) ZDROJE RODINA KAMARÁDI KONTOKORENT BANKA KČ NA PŮL.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
ČEŠTÍ ZEMĚDĚLCI - OSTRŮVEK UPROSTŘED EU POHLEDEM BANKY 179. ŽF EGON ČIERNÝ - KOMERČNÍ BANKA, A.S.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Téma prezentace Jméno přednášejícího, funkce
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Případová studie Klasik teoretická východiska
Konkurenceschopnost chemického průmyslu ČR Praha, 6. května 2010 © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Téma 10: Podnikový zisk a dividendová politika 1. Tvorba zisku (výsledku hospodaření) 2. Bod zvratu a provozní páka 3. Zdanění zisku a rozdělení výsledku.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Řízení zásob ve výrobním podniku
MARKETING Přednáška P
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Marketingový systém řízení
Životní cyklus organizace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Řízení zásob ve výrobním podniku
MARKETING Přednáška P
Selhání trhu: Monopoly TNH1 (S-6)
Transkript prezentace:

Analýza odvětví – Kurzy projektového řízení Konkurenti v odvětví - soupeření mezi stávajícími firmami Pavel Netolický Jonáš Petrovský Lukáš Zachoval

Vlastní dělení podniků Tržby < 20 mil. Kč Tržby 20–60 mil. Kč Tržby > 60 mil. Kč

Název firmy Roční obrat [mil. Kč] Rok zjištění Podíl na trhu [%] Oficiální certifikát Cena kurzu [Kč] Doba kurzu [dny] POTIFOB, s.r.o ,8 PRINCE2 Practitioner TrainTime, s.r.o ,9ITIL INTERQUALITY, spol. s.r.o ,4ne P.M. Consulting Moravia s.r.o ,7IPMA SHINE Consulting s.r.o ,0 PRINCE2 Practitioner240002

Název firmy Roční obrat [mil. Kč] Rok zjištění Podíl na trhu [%] Oficiální certifikát Cena kurzu [Kč] Doba kurzu [dny] Gradua-CEGOS, s.r.o ,2ne87002 COMPUTER HELP, spol. s r.o ,2ne TAYLLOR & COX s.r.o ,7 PRINCE2 Practitioner Top vision s.r.o ,3ne85002

Název firmy Roční obrat [mil. Kč] Rok zjištění Podíl na trhu [%] Oficiální certifikát Cena kurzu [Kč] Doba kurzu [dny] TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s ,6ne40001 Pontech s.r.o ,9IPMA GOPAS, a.s ,8 PRINCE2 Practitioner255002

Certifikáty PRINCE2 Practitioner – Průměrná cena: Kč – Průměrná doba: 2,25 dnů IPMA – Průměrná cena: Kč – Průměrná doba: 6 dnů Neoficiální certifikáty – Průměrná cena: 8662 – Průměrná doba: 1,83 dnů

Podíly na trhu Celkové roční tržby v odvětví: 629 mil. Kč

Velikost trhu Tržní potenciál (TP): lidí – 7% ekonomicky aktivního obyvatelstva ČR (2011) Průměrná cena kurzu (CK): Kč Tržní kapacita za rok (TK): celkové tržby/CK = lidí Nasycenost trhu: TK/TP = 10,42% Certifikace cca každých 5 let … 52,10%

Vstoupit či nevstoupit? Do budoucna obecně: – více pracovníků kteří kurz využijí, rozvoj sofistikovaného podnikání, více e-learningu Vývoj konkurence: Příchod nadnárodních firem, spojování firem Závěr:

Děkujeme za pozornost