Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier."— Transkript prezentace:

1 SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier

2 Obsah prezentace Cíl práce Úvod Základní statistiky průzkumu Konkurence Tržní podíl konkurence Závěr

3 Cíl práce Průzkum trhu Odhalení konkurence Rozdělení trhu Tržní podíly konkurentů Učinit závěr – vstoupit na trh či nikoli?

4 Rusko Zvýšený zájem o nemovitosti v ČR Velká komunita ruských občanů Bezpečnostní problémy v Rusku Odpočinek Zdroj příjmů

5 Základní statistiky… oficiálně 424 419 cizinců v ČR 32 377 Rusů s českým občanstvím 30 % všech nemovitostí ve vlastnictví cizinců vyšší investice než Německo ruský zahraniční kapitál – 2,5 bilionu Kč Praha, Karlovy Vary letecké spojení Karlovy Vary – Moskva

6 Kritéria trhu… Počet nabízených nemovitostí (Second Home) Cena nemovitosti < 20 000 000 Kč Rozdělení konkurence:  Velká  Střední  Malá

7 Konkurence… Velké konkurenční společnosti:  PRIAN.RU  GOROD.CZ  NEDVIZMOST.CZ Střední konkurenční společnosti:  ZAGRANDOM Malé konkurenční společnosti:  CZDOM  CZL

8 Tržní podíl…

9 Závěr… Nebudeme vstupovat na tento trh Důvody:  Příliš vysoká konkurence na trhu  Malá kapitálová základna  Malé zkušenosti s prodejem nemovitostí

10 A je to… Dotazy?


Stáhnout ppt "SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier."

Podobné prezentace


Reklamy Google