CHUDOBA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Celosvětové ekologické problémy Zuzana Snášelová
Advertisements

A D O P C E N A D Á L K U. Projekt Adopce na dálku má v České republice tradici od roku 1993.
The theme for World AIDS Day Women, Girls, HIV and AIDS
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Tento dokument pošlete svým přátelům,rodičům i prarodičům.
VODA NA ZEMI Hydrosféra – vodní obal země.
prosinec Světový den AIDS
Problém hladu a podvýživy
Nedostatek potravy Jakub Průdek Kateřina Pužejová Adéla Chloubová
Globální problémy lidstva
Č l o v ě k (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Sociální problematika světa
VSTUP DO TURBO 2 SUPER 15 DOLARŮ JEDINÁ PLATBA PRO VSTUP DO Wellspringunion - REVOLUČNÍHO SYSTÉMU.
Kdo chce být milionářem ?
NIKAZAM „Posílení konkurenceschopnosti absolventů MENDELU v oblasti rozvojové spolupráce a managementu přírodních zdrojů v zemích třetího světa“ ,
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.10/
Vietnam.
Svět v miniatuře aneb analýza populace Země.
22.Března. VODA Dnes má totiž svátek voda - životodárná tekutina. Pro někoho samozřejmostí, pro jiné vzácnost. Přejeme vodě, aby si každý člověk denně.
Vývoj politické mapy světa
Ztráta dvojčete v těhotenství, při porodu a krátce po narození
Nemoci v Africe Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
PROBLÉMY AFRIKY.
Adopce na dálku Zpracovali: Natálie Panáková, Nicole Maťová.
KEŇA Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků vládního programu zahraniční rozvojové spolupráce ČR a EU.
Populační problém Vypracovali:Adam Páv,Marek Nedvídek.
Autor: Mgr. Radek Bílý Datum: Naše voda. Náš život.
Afrika nevšedníma očima … nejen v českých školách II 2010 Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků vládního programu.
ÚVOD OD ROZVOJOVÝCH STUDIÍ I
Globalizace a její vliv na životní prostředí
Bohatství versus chudoba
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
VODA.
plic plic rtu rtu úst úst jazyka jazyka jícnu jícnu polovina z rakovin močového měchýře polovina z rakovin močového měchýře.
Malárie Jedna z nejobávanějších tropických nemocí.
Stres v jádře, jádro ve stresu. Dana Drábová Státní úřad pro jadernou bezpečnost.
Charitativní projekt SOŠ Luhačovice
Nemoc AIDS v Africe.
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“
KEŇA – kam turisté nechodí
Sociální politika 06 CHUDOBA.
Aids.
Chudoba.
PRROBLÉMY V AFRICE.
Helča Jedličková Kristy Mikulková Anička Filipcová
Miluj tak, jako by tě ještě nikdy
Orientační spotřeba vody při splachování Lucie Drábková, P07233
Vsetín Vsetín je město, ve kterém žiji. Na Vsetínu se mi líbí, že je to malé město a všichni se tu v podstatě skoro známe. Město je obehnané lesy a kopcovitými.
Michal Broža iCentrum OSN v Praze OSN.
Přelidnění Vypracoval: Lubomír Knopp Třída: 2L Předmět: Biologie
PROBLÉMY AFRIKY. chudoba války nemoci voda vegetace hlad negramotnost.
 Voda Bílková Veronika ZŠ Chrastava. Č lov ě k a voda Voda je všude kolem nás - jsou jí plné řeky, přehrady, rybníky, často na nás padá z nebe. Ve vodě.
Omar Zainab Ali Petr Březina 8.B. Seznámení s adopcí Afrických dětí Jde o pomoc dětem, které se nacházejí v podmínkách úplné chudoby. Cílem je především.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Kamila Tkáčová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
PROBLÉM SVĚTOVÉHO HLADU. nejstarší z globálních problémů – akutní hlad vede k bezprostřednímu umírání, chronické podvýživě, náchylnosti k nemocem a degeneraci.
 1. Jak se do češtiny přeloží zkratky HIV, AIDS?  HIV – virus lidské imunitní nedostatečnosti  AIDS – syndrom získaného imunodeficitu  2. Kdy a kde.
Voda Věc,která nás všechny spojuje Daniel Kanaloš a Eliška Lhotáková, ZŠ CHRASTAVA.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 Anotace.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_12_INOVACE_02B_06_Chudoba a hlad TEMA:Člověk a.
Vsetín proti chudobě Vsetínské školy pro lepší svět Vsetín,
Přelidnění země Vypracovala: Natálie Nedvědová Obor: Technické lyceum
Zákoucká Simona Polášková Lucie
Otien o Huru.
Otien o Huru.
Je nízká plodnost opravdu problémem?
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
12. f Problémy s vodou Znečištění, Nedostatek vody, Vysychání toků,
Zdálo se mi, že jsem měl rozhovor s Bohem ...
Přidejte se na slido.com #ZE1.
Transkript prezentace:

CHUDOBA

Více než 300 milionů lidí v Subsaharské Africe – skoro polovina africké populace – žije za méně než 1 dolar na jeden den.

Afrika je domovem pěti nejrychleji se ekonomicky rozvíjejících států na světě, ale taky 34 nejchudších zemí ze 49 z celého světa .

Každý den v Africe umře na HIV/AIDS 6 600 lidí. Denně se v Africe infikuje virem HIV více než 8 800 lidí.

Každých 24 hodin se 1400 novorozenců nakazí virem HIV přes mateřské mléko nebo při porodu. .

Každoročně umírají na světě až tři miliony lidí na malárii, z čehož více než 90 % připadá na africký kontinent .

Každou minutu zemře jedna žena na následky problémů spojených s těhotenstvím, ročně více než půl milionu. 99 % těchto úmrtí se odehraje v Africe, Asii a Latinské Americe .

Každé 3 vteřiny zemře dítě na HIV/AIDS a extrémní chudobu.

Podle organizace UNAIDS V Africe žije přibližně 12 milionů dětí, které přišli kvůli AIDS o své rodiče. Podle organizace UNAIDS by tento počet mohl v roce 2010 stoupnout až na 18 milionů.

Pouze 1/4 obyvatel má přístup k nezávadné vodě . Na průjmová onemocnění ročně zemře 3,1 mil. obyvatel. 1,6mil. by jich mohlo být zachráněn kdyby měli přístup k dostatku nezávadné vody !

Každý rok Subsaharská Afrika splatí 30 bilionů dolarů ze svých dluhů bohatým zemím a mezinárodním institucím. Pak ovšem kontinent nemá peníze na vzdělání nebo zajištění zdravotnické pomoci.

My všichni (nevyjímaje mě) bychom si měli uvědomit, co všechno máme. Že oproti těmto dětem toho máme až strašně moc. Zatímco oni...oni nemají nic… Nevědí, co je to lednička, lednička - plná jídla, aby si každý den mohli vzít, na co právě mají chuť. Nemohou si vybírat. Nemají skoro žádné hračky… Musí vzít za vděk, co jim každý den přinese. O to hůř (což se stává často), když jim nepřinese nic… Mnozí nechodí do školy. Za to co my jí mrháme,oni by tak moc chtěli… Jenže rodiče nemají na školní potřeby atd., tak nemůžou… Je opravdu vidět, jaká je na tomhle světě nerovnoprávnost. Trpí… Zatím, co jedni pohrdají jídlem, tím co jim rodiče koupí, oni by z toho měli nesmírnou radost… Myslím, že pro lidi, kteří nejsou bezohlední, je největším díkem jejich úsměv na tváři. Těch na které se nemyslí, tak jak by mělo… konec