Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Základní škola a mateřská škola Bečov nad Teplou
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Pedagogická rada
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Hodnocení škol a školských zařízení
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Oficiální jazyk: Němčina (dialekt – curyština) 5maturity pro dospělématurity k povolání 4 odborné maturity 3vyšší střední odborné školy 2gymnázia (4,
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Autoevaluace Vlastní hodnocení školy ve Střední škole Horní Bříza.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Vybrané náměty z připravované novely školského zákona.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
9. Tvorba individuálního plánu
Strategické řízení a plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
Základní vzdělávání a další …
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
9. Tvorba individuálního plánu
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Komplexní systém hodnocení
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
5. Rodina jako výchovný činitel, předškolní pedagog
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Model intenzivní podpory
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč Autoevaluace Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč

Naše škola Budova základní školy se ŠJ a 1 třídou MŠ Budova mateřské školy (asi 100m od budovy ZŠ)

Počty dětí a zaměstnanců ZÁKLADNÍ ŠKOLA 5 tříd 96 žáků 8 učitelek 2 vychovatelky ŠD 1 školnice 4 zaměstnanci ŠJ MATEŘSKÁ ŠKOLA 4 třídy (1 třída v budově ZŠ) 74 dětí 6 učitelek 1 školnice 1 uklízečka

Požadavky vyhlášky 15/2005 Sb. Hlavní oblasti vlastního hodnocení školy: podmínky ke vzdělávání, průběh vzdělávání, podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů a dalších osob na vzdělávání, výsledky vzdělávání žáků a studentů, řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, úroveň výsledků práce školy, zejména vzhledem k podmínkám vzdělávání a ekonomickým zdrojům.

Průběh vzdělávání MŠ Dotazník, který si vypracovali učitelky MŠ F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\Podrobny_prehled_o_individualnim_rozvoji_a_uceni_ditete.doc

Průběh vzdělávání ZŠ Naše knížka žáka Rozvržení hodnocení po jednotlivých měsících Týdenní plán domácích úkolů Hodnocení 1x týdně jak se děti cítily (ve škole doma) Vlastní hodnocení výsledků práce samotnými žáky 1x měsíčně Hodnocení paní učitelkou 1x za čtvrtletí Hodnocení úrovně zvládnutí kompetencí 1x za pololetí F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\ZAKOVKA KNIZKA 09_10.doc Portfolia Používáme kombinaci hodnocení na vysvědčení Výukové předměty známkou Výchovné předměty slovní hodnocení

Výsledky vzdělávání dětí MŠ Těsná spolupráce MŠ a ZŠ Miniškolička – příprava dětí na práci ve škole Zápis do ZŠ s učitelkami MŠ Vyplnění hodnotícího dotazníku při nástupu do 1. třídy

Výsledky vzdělávání žáků Testy KALIBRO Dotazník pro školy, kam odchází žáci naší školy Úspěšnost při přijímání na víceletá gymnázia, specializované výběrové třídy

Spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů a dalších osob na vzdělávání Dotazníky (rodiče, žáci,ped. zaměstnanci, zřizovatel, školská rada) Aktivita „S čím jste spokojeni – Co navrhujete ke zlepšení“ Individuální konzultace žák+rodič+učitel Pravidelná účast na zasedání zastupitelstva

Dotazníky (rodiče, žáci,ped. zaměstnanci, zřizovatel, školská rada) F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\Dotazník evaluace.doc F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\hodnocení rodičů.doc F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\Dotazník pro hodnocení kultury školy.doc F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\DOTAZNIK ZACI.xls F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\SEBEHODNOTÍCÍ DOTAZNÍK PRO PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY ZŠ A MŠ STAŘEČ.doc

Aktivita „S čím jste spokojeni – Co navrhujete ke zlepšení“ F:\SKOLA STAREC\SVP ZS STAREC\Evaluace\hodnocení rodičů.doc

Žáci naší školy

Kontakty Mgr. Kateřina Zlámalová 568 852 600 zsstarec@seznam.cz www.zsstarec.cz