Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 – 20:00
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 2 Když se řekne ETA... [Vložit titulky článků] „Žehličky ETA ovládl Eichler“ „Investiční kovboj Eichler ulovil ETA “ „Benson Oak koupil firmy ETA a Plastkov “ „Žehličky a mixéry ETA změnily majitele “ MEDIÁLNÍ REAKCE NA KOUPI 100% PODÍLŮ V PODNICÍCH ETA A PLASTKOV SKUPINOU BENSON OAK
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 3 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ)
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 4 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ) Automobilová výrobaDomácí spotřebiče
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 5 Strategická analýza 1.Jak nejlépe řídit podnik, resp. skupinu? 2.K jakému cíli zamířit s oběma segmenty?
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 6 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – SOUČASNÁ SITUACE PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 7 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – CÍLOVÝ STAV PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 8 Potenciál dalšího růstu – ETA CÍL VÝVOJE TRŽEB ETA (MILIONY KČ)
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 9 Potenciál dalšího růstu – Plastkov CÍL VÝVOJE TRŽEB PLASTKOV (MILIONY KČ)
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 10 Nové úkoly – nový management 1.Automobilová výroba – Lucie Baleková 2.Domácí spotřebiče – Albert van Gelder
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 11 Strategie pro automobilovou výrobu Sektor: 1.Významný podíl na české ekonomice, očekávání dalšího růstu... 2.Avšak, také růst nákladů na vstupy a růst požadavků na kvalitu Strategické cíle: 1.Lídr v procesní efektivnosti 2.Růst se zákazníky – nejen v objemu, ale charakteru výrobního programu
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 12 Strategie pro oblast domácích spotřebičů Sektor: 1.Růst počtu a bohatsví českých domácností 2.Konkurence nadnárodních značek Strategické cíle: 1.Oživení značky a návrat k vedoucímu tržnímu podílu v ČR a SK 2.Expanze na trhy východní Evropy
benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 13 Závěr 1.Koupili jsme silnou, ale komplikovanou firmu 2.Organizační změny podmínkou naplnění dvou ambiciozních vizí 3.Nový managementem přináší potřebné zkušenosti