Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola ekonomická v Praze květen 2012
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
Trendy finančních produktů ČLFA
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ POLITIKY STABILNÍ ELEKTŘINA ZA PŘIJATELNOU CENU AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Nauka o podniku Seminář.
Podniková ekonomika Personální činnost.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Zákon o významné tržní síle a jejím zneužití Petr Vyhnálek
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Investice 2011 – Tsunami na finančních trzích? David Navrátil.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital Stručné představení společnosti.
Ruská federace x WTO a OECD
Operační program Podnikání a inovace (OPPI) Vladimír Kebo, Sněm RVŠ 22.listopadu 2007.
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital/Plastkov Stručné představení společnosti.
Finanční plán společnosti
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
24. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Projekt BROOK: Rekapitalizace Diskusní materiál pro setkání s Komerční bankou.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Ekonomika malých a středních podniků
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Národní program snižování emisí České republiky
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 – 20:00

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 2 Když se řekne ETA... [Vložit titulky článků] „Žehličky ETA ovládl Eichler“ „Investiční kovboj Eichler ulovil ETA “ „Benson Oak koupil firmy ETA a Plastkov “ „Žehličky a mixéry ETA změnily majitele “ MEDIÁLNÍ REAKCE NA KOUPI 100% PODÍLŮ V PODNICÍCH ETA A PLASTKOV SKUPINOU BENSON OAK

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 3 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 4 Když se řekne ETA... VÝVOJ TRŽEB ETA V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ) Automobilová výrobaDomácí spotřebiče

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 5 Strategická analýza 1.Jak nejlépe řídit podnik, resp. skupinu? 2.K jakému cíli zamířit s oběma segmenty?

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 6 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – SOUČASNÁ SITUACE PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 7 Organizační změny ke zvýšení efektivnosti STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – CÍLOVÝ STAV PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 8 Potenciál dalšího růstu – ETA CÍL VÝVOJE TRŽEB ETA (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 9 Potenciál dalšího růstu – Plastkov CÍL VÝVOJE TRŽEB PLASTKOV (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 10 Nové úkoly – nový management 1.Automobilová výroba – Lucie Baleková 2.Domácí spotřebiče – Albert van Gelder

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 11 Strategie pro automobilovou výrobu Sektor: 1.Významný podíl na české ekonomice, očekávání dalšího růstu... 2.Avšak, také růst nákladů na vstupy a růst požadavků na kvalitu Strategické cíle: 1.Lídr v procesní efektivnosti 2.Růst se zákazníky – nejen v objemu, ale charakteru výrobního programu

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 12 Strategie pro oblast domácích spotřebičů Sektor: 1.Růst počtu a bohatsví českých domácností 2.Konkurence nadnárodních značek Strategické cíle: 1.Oživení značky a návrat k vedoucímu tržnímu podílu v ČR a SK 2.Expanze na trhy východní Evropy

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 13 Závěr 1.Koupili jsme silnou, ale komplikovanou firmu 2.Organizační změny podmínkou naplnění dvou ambiciozních vizí 3.Nový managementem přináší potřebné zkušenosti