Příklady úspěšného využití ICT prostředků ve výuce David Lesch, člen představenstva.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Workshopy (kolegové pro kolegy)
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Deset let inovační politiky Jihomoravského kraje Rámec konkurenceschopnosti města Ostravy 24. leden 2012 Petr Chládek.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA 2004 PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Nejrychlejší příprava do školy Nejlepší volba pro žáky i rodiče pro žáky tříd a ročníků víceletých gymnázií.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: březen.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Porada řešitelů projektu ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Systém kurikulárních dokumentů
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PTaČ. Spolupracující organizace Zapojené školy Pojem čtenářské gramotnosti ve škole Učitelé chápou čtenářskou gramotnost především jako dovednost dekódovat.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Vzdělávání dospělých - kategorie 50+. UNIV2 kurs 50+ Historie Založena roku 1994 Do výuky v České republice zavedla nové obory: ― Výpočetní techniku ―
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola Pečky, okres Kolín
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
ČŠI a vlastní hodnocení školy
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
KULATÝ STŮL ČIIA OSTRAVA 2010 –
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Východiska Klíčové téma - problematika podvodů obecně a korupce.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
První zkušenosti s evaluací
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Transkript prezentace:

Příklady úspěšného využití ICT prostředků ve výuce David Lesch, člen představenstva

20 let zkušeností Časová linka 1997 – První SMART Board 2003 – První SMART Klub 2005 – SMART Vzorové školy a CIV 2007 – Interaktivní učebnice FRAUS – Včetně cvičení ve SMART Notebooku 2009 – Vzdělání – EU peníze pro školy

Čerpáme zkušenosti ze škol 13 – SMART CIV 51 – SMART Vzorové školy – SMART Boardů – proškolených učitelů – DUMů

Co zkušení ředitelé říkají ICT ve výuce je dobrý sluha, ale špatný pán Nelze ji nařídit, ale je třeba k ní vést Každá motivace je dobrá Není jen jedna cesta k dosažení cíle Po krůčcích to jde rychleji než skokem

Lidé 5 zásad úspěchu Obsah PR, Komunikace Technologie Strategie a Realizace

Strategie a Rozvoj

Strategie a Realizace Mají jasnou profilaci škol, kterou realizují Není rozdíl ve strategii, ŠVP, ale v realizaci Mají několikaleté (4 leté) plány a ty realizují Nerozptylují se módními vlivy a výstřelky Ředitelé jsou budovatelé, Lídři 5 úrovně!

Lidé

Lidé dělají úspěšnou školu Řízený a dlouhodobý rozvoj učitelů Interní školitelé, lektoři, kouči Ročníkoví učitelé Předmětové komise a „předmětoví“ učitelé

Lidé dělají úspěšnou školu

Obsah

Tradiční + Digitální obsah

Nový digitální obsah Profesionálové Učitelé

Práce s obsahem Mají „uklizený“ obsah – po předmětech a ročnících Vhodně kombinují všechny formy obsahu – tradiční i digitální Dělají a sdílejí DUMy, ve škole, ale i na portálech (především těch hodnocených)

Technologie

3 fáze interaktivní výuky

Digitální třída 6 škol, 23 tříd, 523 počítačů

Digitální třída

PR a Komunikace Ukázkové hodiny, dny otevřených dveří

PR, Komunikace Prezentace strategie i realizace rodičům – co, jak a proč děláme Jasně definovaná očekávání rodičů – především pokud přispívají Pravidelná komunikace se zřizovateli – co a proč dělám a co dělat nebudu!

20 let zkušeností 4 pilíře úspěšné realizace evaluace 3 úrovně interaktivní výuky Dodržení cíle